Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
És amikor még nem ismerem az Istent, amikor még nem érintett meg a szeretete, ami mindent tisztába tesz nálam, addig legegyszerűbben a testvéremben tudom szeretni
A szeretet messze áll a majomszeretettől, hiszen az inkább összezúz, a szeretet sokkal inkább közel áll az áldozathoz, a szeretetem olyan értékű, mint az áldozatának a mértéke
És amikor mást adok, az előbb utóbb elfogy, de amikor szeretetet adok, akkor több marad nálam annál, mint amit adtam, hiszen abban növekszik, ha adom
Ha pedig így növekszem benne, akkor előbb, mint utóbb Isten jelen lesz nálam, sőt már jelen is van
És őt is egyszerűségben szeretem, szerethetem
És nem mindenféle furfang fog engem megértetni, hanem az istenfélelmem, amint közeledek felé egyszerűségben
És az istenfélelmem is egyszerű, hiszen az egyszerű szeretetemből építkezik, meg ne bántsam, és szomorúságot ne okozzak Neki
Félelmeim abból táplálkoznak, aki vagyok, így le tudom őket győzni Istenben
Istenfélelmem meg abból ered, aki nem vagyok, azokból az ajándékokból, amivel eláraszt engem
Hogy hogyan tudom szeretni az Istent, majd felépül az a hálámban
Mint ahogy az áldozataim is hálát ébresztenek másokban
És hogy helyhez kössem az Istent, azt ugyan azért teszem, hogy Hozzá menjek, vagy azért, hogy el tudjam hagyni
Hogy azért tegyem, hogy Hozzá menjek, akkor már Hozzá mentem volna
Istent akarnám megismerni, holott először magammal kell, hogy tisztába jöjjek
Szentlelked elmenekül a hazug nyelvűektől, a kezektől, melyek ártatlan vért ontanak, a szívtől, mely gonosz terveket sző, azoktól, akik arra éreznek késztetést, hogy gonoszat cselekedjenek, a hamis tanúságtevőktől, kik szüntelenül hazudnak, azoktól, akik széthúzást szítanak a testvérek között
Akik megszentelődött állapotban halnak meg, azok feltámadnak az örök életre
Földi életben meghaltak a halálnak, ezért az élet fogadja be őket
Ahogy levetik a testüket, nem törődnek többet avval, meghozta a jó szolgálatát a test a számukra
Akik ragaszkodtak a földi életükben a szolgasághoz, hogy a testük uralja őket, azok nehezen válnak el a testüktől, nem értettek az életükben, ezért nem is érthetnek a halálukban, ragaszkodásuk megmarad, de a test nem marad meg a számukra, ugyan kit hibáztassanak, ha nem önmagukat
Halál állapotába kerültek, kénytelenek elszenvedni önmagukat
Földi állapotukban saját maguk volt az, aki elérhette volna az életet, halálukban ki hozhatná el nekik az életüket, amikor az egy elhatározás, amit nem akarnak
Saját akaratuk vitte őket a halálba
Ami éltette őket, amiben bíztak, azzal nem lehet kifizetni az életet, egyedül csakis a tisztasággal
A földi élet minden szakasza egy kérdés, az ifjúság is egy kérdés, és az öregség is egy kérdés
Mint ahogy a bőség is egy kérdés, és az ínség napjai is azt teszik, hogy megkérdeznek
Ugyan nem én ébresztem fel az életet, hanem az élet ébreszt fel engem, csakhogy az életnek vannak számos kérdései, amelyeket feltesz, mielőtt életre keltene
Mivel nem ismerem az életet, de az élet ismer engem, ezért ő tudja megmutatni önmagát nekem
Az élet türelmes velem szemben, addig kérdez, amíg meg nem értem, hogy azok a kérdések az életre vezetnek
Most van ideje a megtérésnek, és abban a felszólításban ne nézz másra
Hiszen egy korszak lezárul, és egy új kezdődik
Amit gondoltál a világról, az már nem úgy lesz, és amit gondolsz az égről, az a helyére kerül
Addig meg a gonoszság azon van, hogy elragadjon téged, mégpedig az örök halálba
És valójában nem az van, hogy te akarsz megismerni, hanem az az Isten vágya, hogy megismertessen téged
Így ne úgy gondolj a megtérésre, mint amit a végével lehetne kezdened, hanem úgy, ami elkezdődhet benned
Ezért emeld fel a figyelmedet, hogy megengedd, hogy tapasztalhass
És amint négy fal között nem lehet arra a lányra rátekinteni, aki az utcán jár, úgy aki kimegy, annak már megakadhat a tekintete, és semmi sem lesz benne, ami megbánja, hogy kijött a fényre
Így ami tagadás és elutasítás van benned, az nem ered másból, mint az elfordulásból, abban, hogy meg ne láss, hogy meg ne érts, nehogy azért lépned kelljen, hiszen eléd áll akkor a felelősséged
Először nem fogsz egyetérteni, de mégis másodjára elgondolkozol
Mert ugyan sokféle okból alakul ki félelem, de a legfőbb ok azok között a tevékenységtől való félelem
Akik nem léptek tevékenységbe az életükben, azok csak nagy fájdalmak között tudják elhagyni a testüket testük halálakor
Ugyan ismered a Teremtés történetét, de hol járnak a gondolatai?
Mert a Paradicsom sem egy hely, és nem itt vagy ott volt, és a kiűzetés sem azt jelenti, hogy egy helyről lettél száműzve
És a paradicsomi állapot sem azt jelenti, a legkevésbé sem jelenti azt, hogy minden az öledbe hull
Hogy csak leszakítod a gyümölcseit, majd megpihensz
Hanem sokkal inkább azt jelenti, hogy az téged tevékenységbe von, és a tevékenységedet Isten áldása kíséri
És a menny sem az elpihenés helye, legkevésbé sem juthatunk be oda henyélve, és legkevésbé sem a henyélő élet vár minket, hanem sokkal inkább a tevékenység
Aki tevékeny, annak nem fárasztó a tevékenység, annak az eredmény nem a tevékenységbe való belefáradás
De aki még nem indult el rajta, az még zsörtölődik, és legszívesebben nem tenné
Igen, a Föld egyik célja, hogy kezdj el tevékenykedni
Ahhoz meg szükséges az ínség
Aki már tevékeny, annak az már nem a szüksége, nem is érzi jól magát a henyélésben
A tevékenységnek célja van, és eredménye, és az eredménynek a velejárója az a jó érzés, ami nincs meg a henyélésben, így a tevékeny további érthető célja, a tevékenység
A henyélés meg a megpihenés az két különböző fogalom
A henyélésben kikeményedsz, a megpihenésben erőt merítesz a tevékenységre
Hogy meg félsz a haláltól, annak nagyobb részt véget vethetsz a tevékeny életeddel
És hogy valójában mitől alakult ki benned a haláltól való félelmed, ahhoz a szíved tudja a válaszokat, igaz, hogy megtudd, ahhoz bele kell hallgatnod a csendbe, ami meg megint nem a környezeted
Itt van a mi Istenünk! Velünk van a mi Istenünk. Sohasem hagyott el bennünket, úgy jött, mint a pásztor, hogy táplálja nyáját és karjába gyűjtse bárányait, mert országa közel van.
Mikor egy magas hegyre állok, ahol a kiáltás visszhangként jól érthetően hallható, ugyan milyen gondolatokat ébreszt az bennem?
Mert hiszen a visszhang létrejöttéhez is szükséges a mindent átölelő szelíd gyermekét emelő törődés
Ugyan az önszeretetünk nem más, mint az akaratunk, és ugyanúgy mint más rossz irányoknál tévedésünkből indul, de mégis többnyire az a gyerekkorunkban volt belénk táplálva a majomszeretetet szülői tévedéseivel
A sok felesleges dicséret, ajnározás és mindent megengedés cselekedeteivel
És amint gyerekkorunkban könnyű lehetett volna bennünket nevelni, úgy idősebb korban, az már szinte lehetetlenné válik
És ugyanúgy hibás nevelés a folytonos, és mérték nélküli korholás, és az erőszak
Hiszen a legfontosabb az ifjúságunkban, és gyermekkorunkban a jó kedélyvilág
Szép lányt meg dicsérni szépségéért, és drága ruhába öltöztetni, hogy még jobban kitűnjön a szépségével, mi is a halált ültetjük el a szívében
Az okost meg felmagasztalni, az is ugyanaz a cselekedet
Isten előtt a szépségünk, és az okosságunk a szívünkből fakad
Az Isten hozzá vezetett Szavától az egyik felébred, a másik alva marad, és sőt hiába is látná meg az Isten tetteit, mert közömbös maradna iránta
Az egyik énekre fakad a felismerésben, a másik szótlan marad, köztük a különbség a felismerés, és a kikeményedés
Amikor már tovább lépsz az önösségbe, és abban már kapzsi, és harácsoló leszel, minden gondolatod a nagyobb vagyon
Nem tud a szíved megnyílni, nem engeded, hogy megnyíljon
Szellemed arra vár, hogy felébreszd, hogy Isten Szavában rádöbbenhess az igazságra
Az első feltámadásban életre kelt az Isten Szava, a másodikban az, hogy felismered, semmi sem vagy magadtól
Hogy maradnak még olyanok, akik a második feltámadásban sem vesznek részt, maradnak még kapzsiságukban kikeményedett lelkek
Hogy mennyi lesz majd a második feltámadásban az engesztelés a világban, az nagyban befolyásolja a sorsukat, nem a kényszerítésben, hanem a felvállalásukban
Hiszen a felébredés az egy döntés,, az nem más, mint az élet megragadása, és lemondás az önösségünkről
Ki mint szeret, aszerint él, vagy marad halott
Az önzetlen szeretet az szolgál, az önző szeretete a gyűlölet, aki elvárja, hogy szolgálják
Isten Szava ugyanaz, a változó én vagyok
Hogy az Isten személyesen megsegíthesse a felismerésemet, ahhoz szükségem az alázatom
Az alázatomat meg eldöntöm
Az alázatom képes feldönteni bennem a kikeményedett tornyaimat
Egy korszak ideje lejárt, és egy új kezdődik, ahova az önző nem léphet be
Jézus akarata, hogy ismét eggyé tegye Egyházát, felébresztve benne az élő hitet, a hitet, amiben a kezdetektől gazdag volt
És adott a hitünknek egy feladatot, hogy egyesítsük Húsvét dátumát
És arra a kérésére tette az ígéretét, ha megteszitek, a többit én teszem meg
Hogy még mielőtt fellázadna a természet a gonoszságaink ellen, és mielőtt a hitehagyásunk elterjeszti a háborúkat a világban, tehesse, hogy felébresszen minket
Azt meg hogy a kerékkötője legyél az egységnek, ne tedd, érted ne tedd, nehogy a szíved kőkeménnyé váljon, ne engedd, hogy a halál elragadjon téged
Jézus életre hívta a holtakat, hogy tanúskodjanak az igazságról, és hogy imájuk megvédje a világot a gonoszságainak a következményeitől
Szándéka, hogy megadja az igazság óráját a világnak, hogy meglássa önmagát, és azáltal képessé váljon Jézusban körbenézni
Hogy már ne ítélkezve szóljunk, hanem megalázva magunkat, hogy életünkké váljon a jelenléte
Szavával megerősít minket, hogy egyesüljünk Vele az Eucharisztiában, hogy az életünkké váljon
Az első a Kegyelem, kérésébe és ígéretébe helyezte a Kegyelmét
Mikor mást mondok, mint amit gondolok, és mivel észre sem veszem, ezért nem is bántom meg magam a felismerésemmel
Farkas vagyok, olyan, aki hűséges a falkájához
És mikor egy fokkal jobbá válok a falkámban, már elkezdek ügyelni arra, amit mondok, de valójában nem tudom, hogy megbántok, hiszen abból indulok ki, aki vagyok, minden gondolatom tép és szaggat, hiéna lettek, aki keresi a koncot, és hogy tényleg ne ismerjek fel, azt mondom, amit gondolok, hogy jó vagyok, a szomorúságodra
És amikor már tényleg elkezdek ráhallgatni az ösztönzéseidre, még akkor is megmarad a szegényes szókészletem, és a szegényes sík, amin járok, ugyan ki hinné el rólam, hogy Tőled veszek
És hogy még ezután se legyen elrejtve a tartalom, nem másról beszéltem, hanem rólad
Aki most más felé nézel, és nem akarod elfogadni azt, aki vagy
Ugyan gazdagságra törekszek, de szegénységre jutok, így el sem jutok addig, hogy kisebbé váljak
Majd amikor odaadom azt, amim van, majd gazdag leszek
Amit egyedül magamnak gyűjtök, az elszegényít engem, amit megosztasz velem, az a birtokodba visz
Ahol a bőség és jólét együtt nevetnek a békével
Ugyan hogyan érthetném meg a gondolatod, amíg a magam véleményére figyelek
Azzal kezded velem, hogy megtanítod nekem a legfontosabb leckét, ami azzal kezdődik, hogy a másikra is figyelek, az ő szemszögéből, és a szemszögödből, ami megváltoztatja a szemszögömet
Aszerint, hogy milyen a testbeöltöző lélek gondolata, aszerint lesz lány vagy fiú a gyermek
Nem abban, hogy eldönt, hanem a tulajdonságai szerint, és az lesz az akarata
És a lélek építi a majdani földi testét, így az egy pecsét is lesz a választásában
Ha majd mint ember aberrált lesz homoszekszuálisan, az egy erőszak a lélek ellen
És annak a következménye a félelme
Ezernyi gúny esik meg a lélek felett, amíg nem tér a tudatára
Önmagára nézve felismerve önmagát, mint méltót
A méltatlan önmaga is meri fel önmagában a méltót, a test háttérbe kerül
És ezzel elérte a lehetőségét, hogy felismerje az Istent
Mintegy szamárként, azaz föld gúnyolódik rajta, ugyanakkor már alázatos, felismerve az alázatot, mint jó eszközt az igazság megismerésében
A szeretet és az alázat összetartozó fogalmak, ott ébred a szeretet, ahol megragadják az alázatot
Alázat nélkül nincs önzetlen szeretet
Az önző szeretet nem ismeri sem önmagát, és fel sem ismerheti az Istent, hiszen olyan, mint aki fényévekre tart a megismeréstől, és még tovább távolodik tőle
Az értelem nem képes a felismerésre, hiszen lélek az, aki felismer
Nem az értelem hozza előtérbe a lelket, hanem az alázat
Hogy majd amiként a test megteszi a jó szolgálatát, az értelem is megtehesse azt a szolgálatát, amire rendeltetett
Micsoda különbséget tehetek az Isten Szavához való viszonyulásaimban
Mert indulhatok onnan, hogy igaz, vagy nem igaz, de érkezhetek oda is, hogy megtartsam, amit mond, vagy ne tartsam meg
Ezeknél azért van még sokkal rosszabb is, amikor minden gondolatot elhagyok, és csak annak élek, hogy sodorjon az áradat arra, amerre akar, miközben az ellenkezőjét állítom még magamnak is ahhoz képest, amit teszek, és amit nem teszek
És oda lyukadok ki, hogy az a szabadságom
És valóban szabadságom van arra, hogy ha nem akarok, akkor ne értsek, csakhogy az a lekötözöttség
A muszájt megjárt, de még testet nem öltött lelkek azon vannak, hogy segítsenek ott, ahol tudnak
És ez az indulásunk, mint lélek, hogy segítsünk
A Földet megjárt bukottak, meg azon lesznek, ami abból indul ki, hogy én, beleértve a bosszúhadjárataikat, és gúnyukból eredő tetteiket is
Ugyan a test a halálba törekszik, de az akaratunk az választhat, hogy válassza a test törekvéseit, vagy válassza a nemeset
Így a földi életre felvértezett lelkemet átitatom vagy az éggel, vagy a testem törekvéseibe temetkezésemmel, a földdel
És azt ne kérdezd, hogy mindezt mért nem láthatod, mert az a kérdés önmagában is értetlenség, és annak az akarata, hogy értetlen legyek
Hátha majd helyettem megcselekszi azt az ég, amit tőlem vár, hogy felemelhessen
Hogy a pokolban nemigen fogsz megváltozni, az legyen nyilvánvaló a számodra, ezért nemigen tudsz onnét kikerülni sem
Hogy a mennyben csak igen kis mértékben, és még annál is lassabban tudsz tovább megszentelődni, az is legyen világos a számodra
Ugyan a Földön kicsi lettél, így a gonoszságod is le lett avval kötözve a mértékében, de mégis itt van az a hely, ahol úgy tudsz mérlegelni, hogy egyedül az akaratod lesz az, ami számít és dönt
Így teheted, hogy magasra emelkedsz a részesedésben, és csakis a részesedésben teheted azt
És elsüllyedhetsz az önösségedbe, és azzal hiába próbálkozol, hogy azt a másik nyakába varrd, hiszen te vagy azért a felelős
A mélységedben a magasság is okozhatná a lelki halálod, ha még nem szabadultál meg a mélységtől
Így a megismerésnek is van jó mértéke, az állapotod szerint, az akaratod, és megismerésed szerint
A sorsod jól tudja, mi a jó mértéked
És ne gondold, hogy egy igen a mennyországot jelenti
Hanem egy igenem azt jelenti, idegen lettem a pokolnak
A mennyország elérése egy folyamat, és a mértéke a szeretet
És a megismerése a szeretet
A pokolba úgy kerülök, hogy a szeretetem az a gyűlölet
Így a szeretetem megismerése sem lehet más, mint részesedés
A gyűlöletem abból merítkezik, aki vagyok
A szeretetem abban ébred, aki nem vagyok
Így már helyre is kerülhetne bennem a fogalom, ha nem ragaszkodnék ahhoz olyan nagyon, aki magamtól vagyok
A pokolban azokkal vagyok, akik hozzám hasonlók
A mennyben azokkal lettem közösségben, amint részesedtem a mennyből, azokkal, akik részese a mennynek
A pokol ítélete nem más, egy akartál lenni önmagaddal, menj, tedd azt
A menny részesedése, meg akartál ismerni engem, ezért gyere be az örömömbe
És hogy mi az önösségem, legalapvetőbben nem más, mint gondolat
Részesedésem meg Isten terve velem szemben, velem gyermekével szemben
Amiben az igen nem csak egy kimondott szó, hanem inkább akarat
Az akarat pedig egy folyamat, egy építkezés, tervekkel, és kivitelezéssel
A gyűlöletben az egész terv nem más, mint az én, abban nincs meg semmi a szivárvány színeiből
Hiszen az egy sodrásban sodortatás
Azaz az akarat lekötözése
Mélységem mélységéhez meg az is hozzá tartozik, nem azokba kapaszkodok, akik kint vannak a parton, hanem azokba, akik éppen csak megkapaszkodtak
Így amikor megkapaszkodok, sokan fognak belém kapaszkodni, így az a lehetőségemmé válik, hogy kilépjek a partra
Ami felnyitja a szememet arra, hogy az Isten meg akar nekem nyilatkozni
És ahhoz a felismeréshez tartozik, hogy állapotom szerint el is űzhetem magamtól, mikor eltelek a gonoszságaimmal
Azaz magam teszem, hogy tapasztalom, vagy nem tapasztalhatom
Csakhogy annak a felismerésnek van egy másik oldala, aki magam vagyok
Mert bennem is vagy vonzás ébred, vonzalmam ébred az Isten után, vagy taszítást tapasztalok
Amennyi bennem a gonoszság, ami nem másból ered, mint az önösségből, azaz amennyi bennem az önösség, annyi lesz a taszíttatásom Tőle
Az értelmem képes helyére tenni ezeket az érzelmeimet, és megértetni velem azok forrásait
Hiszen azok egyszerre jönnek
Így a felismeréseim, és az igazodásaim a tisztasághoz taszításon keresztül kell, hogy átvágjanak, átszelve az igazsággal a hazugságot
És a taszításaim segíthetnek abban is, hogy maga a taszítás legyen, ami igazol, és segít megtartani az akaratomat az igazságban
Igaz, azt jó ha megelőzi az igazság vonzása, és felismertetése, illetve szükségem is van az igazság megismerésére, hogy ellen tudjak mondani a hazugságnak
Minden vonzásomat, és ami amögött van, és minden taszíttatásomat, és ami mögötte van, valódi információvá tehetem saját magam számára az igazságban
Meggyorsíthatom a haladásomat, megkönnyíthetem az utamat, ha az értelmem átlát
A taszíttatásaimnak meg több oka lehet, amiben az első az önösségem, majd a test az ő lényegében, és még ott van a kívülről engem támadó elhitetések, amelyek engem akarnak visszarántani az önösségbe
Hogy átok sújtja az embert a születésében, az sokkal inkább abban mutatkozik meg, hogy átok sújtja a földi életében
Mert mi is az az átok, az az átok az önösség, ami maga gőgös, hiú és nagyravágyó
Aki nem tud megférni békében senkivel
Aki megosztottságot vet, és ezért gyűlöletet arat
Ugyan a test lényege az önösség, de mégis már el van vetve benne az önzetlenség
Hogy megküzdjenek egymással
Ha az önösséget szemlélem, vegyek fel egy követ, mert az a kő lényege, a kikeményedésben
És az a kő már ezerszer feloszlott, igaz nem a maga erejéből, amíg a pokolba került lélek még mindig azon van, hogy én
Ez az az átok, ami az embert sújtja
És attól nem lehet máshogy megszabadulni, mint egyrészt lemondással, másrészt Jézus befogadásával
Jézus befogadása meg mindennél egyszerűbb, hiszen a Szavából lép ki
Igaz csak annak, aki a Tanításokat megméri, és az értéke szerint veszi
És az nincs a Tanításokban, hogy hogyan léphetek be az értékesbe, de lemondások nélkül, hiszen az ellentmondásba kerülne önmagával
A Tanításokban az van, hogyan szabadulhatok meg az önösségemtől
De egyedül nem kell azt tennem, hanem csakis a segítségében, Vele együtt járva, végigjárva a tisztulásom göröngyös útjait, ahol a göröngy magam vagyok, amikor magamat helyezem előtérbe
Elég hamar eljön hozzánk az a kérdés, amikor megkérdezzük, mért engeded meg azt a sok szörnyűséget a világban?
Hiszen választhatjuk a tisztaság útját magunknak
És ugyan az nem kényszeríti a gonoszságot arra, hogy megálljon, de sokkal inkább arra az irányba vonz
És bárhogy is elhitetjük magunkat a gonoszságainkban, de abból nem tudunk kikerülni, hogy a gonoszságunknak is kitelik az ideje
És amikor próbáljuk kiküzdeni a tisztaságot magunkban, arra is az vonatkozik, a tisztaságnak is kitelik az ideje
És amint a gonoszságaink is egy belső elhatározásunk arra, akkor is, hogyha nem ismerjük fel abban az akaratunkat akaratnak, úgy ugyanúgy a tisztaságunk sem kezdődik másban, mint az elhatározásunkban
És a tisztaságunknak eljön a könnyű sora akkor, amikor már egy belső megismerésből kezdünk kimerni magunknak, azaz a Szeretet szeretetéből merítünk
Gonoszságunkat meg magunkból merítjük, igaz elhitetve abban
Onnét nem jöhet az Isten szeretetének megismerése bennünk, hogy kívülről, hanem csakis belülről
A szívünkből, de az is csak ott kezdődik, hogy hol jár a gondolatunk
Hogy meghallgatunk, akár Isten Szavát véve, az még nem befogadása a keresésnek
Hanem amikor az akaratunk teszi, hogy meg akarja tudni az igazat, azaz elkezd mérlegelni
Így az, hogy a földi Rendbe beletartozik, hogy tehetem a gonoszat, éppen az lesz az, ami képes bennem felismertetni a tisztát
Hiszen a lelkiismeretem elkezd értem küzdeni, igaz egészen gyengéd érintéseivel, a látható durva és erőszakos megnyilvánulásaival ellentétesen
Így a gonoszság megtermi a fájáról a jó gyümölcsöt is, igaz anélkül, hogy abban lenne érdeme
Hanem érdeme nincs másnak, mint az akaratunknak
És amikor könnyünk ered a gonoszság megnyilatkozásai miatt, az egyben azt is jelenti, hogy amit ránk mér, azt el tudjuk viselni, hiszen senki sem kap több terhet, mint amennyit elbír, és az jó mértékkel van kimérve, mindenkire személyesen rászabva, megengedve