Keresés

Részletes keresés

M Tom Creative Commons License 2024.04.06 0 2 57722

Lacit kérdezted erről?

/Minimum 20 db felett indul neki/

Előzmény: Bobóka13 (57714)
smnks Creative Commons License 2024.04.06 -2 2 57721

A 'Q' -nál nem abban az esetben szöknek egekbe az árak, amikor a festés - tamponozáson kívül némi formai alakítgatás is szükséges?

Ami tisztán festés és tamponozás, azokat szokta árulni az M&H, néha egész elfogadható áron.

Mivel itt is csak ezen eljárásokról van szó (az említett postakocsikkal ellentétben!), ezért is nem értem, erre miért ne mozdulna rá az M&H? Talán rendelhetne festetlen, tamponozatlan modelleket is hozzá, mint kereskedő.

Nem tudom, ama holland gyártó is kínában gyártat-e, nehogy -a közelmúltben itt leírtak értelmében- hallatlanul megbonyolítsa a (kínai?) gyártási folyamatot az, ha a festési, tamponozási fázis kimarad(na)! 😁

 

U.i: Jómagam a Bhv és társai kocsikat is jelenleg a Robótól tartom a legesélyesebbnek!

Előzmény: rm40 (57720)
rm40 Creative Commons License 2024.04.06 -1 5 57720

A Quabla esetén az ár is kérdés, sokan hanyattestek itt nem olyan rég a Rába Y-kocsik vételárán, gondolom hasonlóra lehet számítani még esetleges gáyrtói érdeklődés esetén is.

A lengyel postakocsik szerintem előbb-utóbb sorra kerülnek a Robonál, ezek mind ár, mind minőség tekintetében szélesebb vevői kör igényeit is kielégíthetik majd, mindenféle átalakítási-átfestési kényszer nélkül.

Előzmény: smnks (57719)
smnks Creative Commons License 2024.04.06 -2 2 57719

Igazad van, csakugyan voltak ilyenek, most nekem is beugrott néhány.

Viszont akkor kíváncsi lennék, mitől függ, hogy az M&H is lát-e fantáziát vmiben, vagy sem?

 

Jut eszembe, jómúltkorában szóba került itt, hogy szintén egy vasútmodellező klub a lengyel gyártmányú, mávos postakocsikból csináltat kétféle modell sorozatot 'Q' -val. Valaki akkor meg is kérdezte, hogy "külsős" -ként nem lehet-e beszállni a megrendelők közé? Amennyire emlékszem, nyilvános válasz nem érkezett e kérdésre.

 

Most, e teherkocsi kapcsán felmerülhet, hogy vajon 'Q' vállalna-e további átfestéseket hazai magánszemélyek részére?

Ha igen lenne a válasz, vszínűleg érdemes lenne beszállni a 'Bobóka' olvtárs által felvetett társulásba, amit ez esetben célszerű lenne a 'Q' irányába tett csoportos megrendeléssel folytatni..!

(Mielőtt vki a fejemhez vágná, hogy miért nem kérdezem meg magam, sietek leszögezni, hogy egyelőre csak hangosan gondolkodom. 🙃 )

Előzmény: rm40 (57716)
agyaggalam115 Creative Commons License 2024.04.06 0 1 57718

Èn is ìrtam egyet üzenetet.

Előzmény: Bobóka13 (57714)
_Tapicska_forgalmista Creative Commons License 2024.04.06 0 1 57717

Írtam mailt.

Előzmény: Bobóka13 (57714)
rm40 Creative Commons License 2024.04.05 -1 4 57716

Nem hiszem. Korábban is volt már ilyen, echte magyar témájú dolga a Quablának, mellyel egyszerű magyar (és más) földi halandók csak ilyen híradásokból értesülhettek. Ez van.

Előzmény: smnks (57715)
smnks Creative Commons License 2024.04.05 -1 2 57715

"... kereskedelmi forgalomba nem kerültek ..." (<--- mármint a mávosított verziók)

 

Csodálkozom, hogy az M&H nem mozdul(t) rá erre a lehetőségre, hiszen 'Q' az ő partnere (is).

Hátha a jövőben majd mégis megteszi...(?)!

Előzmény: Bobóka13 (57714)
Bobóka13 Creative Commons License 2024.04.05 0 2 57714

https://www.facebook.com/photo/?fbid=937561128159232&set=a.583590843556264

Irigykedve olvastam ezt a posztot, aztán rákerestem az Artitec oldalán a donorra.

https://www.artitecshop.com/en/trains/dutch-box-car-hongaar/

Mint kiderült van is még, úgyhogy egy későbbi mávosításhoz már a kosaramba is van egy példány, de gondoltam megkérdezem a tisztelt olvtársakat, hogy nem akar-e valaki (vagy valakik) betársulni és így felezni/harmadolni/negyedelni a posta költséget. 

rm40 Creative Commons License 2024.04.04 -1 5 57713

Gyártói készleten.

Előzmény: rm40 (57691)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.04.02 -1 4 57712

Majd úgy megyek, hgy Prágában megállok egy Staropramen-re, majd Drezdában egy Radeberger-re, és csak utána indulok vissza a cseh határ mellé.

:-)))))

Előzmény: tumikas (57711)
tumikas Creative Commons License 2024.04.02 -2 4 57711

:), de vigyázz ha Schandau-n keresztül mész akkor is lehet szükséges.

Előzmény: csíkos-háTTú (57710)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2024.04.02 -1 13 57710

"Aztán a Tillig átvette őket és, lépésenként a gyártás Kínába került."

 

Nem tudtam, hogy Sebnitz már Kína része, jó hogy szóltál, legközelebb viszek útlevelet, ha megyek! :-)))))

 

 

Előzmény: Bad Schandau (57683)
M63,012 Creative Commons License 2024.04.01 -4 8 57709

OFF

 

És még kiegészítésképpen: igen, belebukott; manapság meg - ahogy előttem is leírták - feljebb buknak a játékosok...

 

ON

Előzmény: M63,012 (57708)
M63,012 Creative Commons License 2024.04.01 -5 6 57708

OFF

 

Nem arról írtam mibe bukott bele, hanem arról, hogy hogyan jutott oda; ill. manapság hogyan jutnak a bödönhöz a népek... ;-)

 

ON

Előzmény: Bbmot_634 (57707)
Bbmot_634 Creative Commons License 2024.04.01 -2 8 57707

OFF

 

Ekkora vállalatnál, azon a szinten azért nem feltételnül csak a vasútszakmai ismeretek számítanak. Jó példa Ő is erre, pénzügyi "ügyekbe" bukott bele.

 

ON

Előzmény: M63,012 (57706)
M63,012 Creative Commons License 2024.04.01 -6 15 57706

OFF

 

Azokban az időkben még működött az ún. "ranglétra-rendszer", a vasúti végrehajtásban/vezetésben is. Általában a hozzáértő, jó szakembereket emelték ki, azok közül akik nyitottak is voltak a továbblépésre (persze azért nyilván voltak "átvilágítások", de nem ez volt a lényege).

Manapság a nagyvezetők politikai indokokból kerülnek a posztokra, gyakorta cserélődnek össze-vissza, de általában a rendszerre semmi rálátásuk nincsen, fogalmuk sincsen minek hova megy ki a vége. Őket még kiegészítik a főiskolákról műmenedzser végzettséggel azonnal vezető pozíciókba kerülő emberkék, akiknek szintén fogalmuk sincsen róla, hogy honnan fúj a szél, de arról azért meg vannak győződve, hogy a passzátszelet ők fingották... :-(

 

ON

Előzmény: Bobóka13 (57705)
Bobóka13 Creative Commons License 2024.04.01 -6 6 57705

Erre az emberre igaz volt Napoleón mondása miszerint minden kiskatona a zsebében hordja a marsalbotot (nem emlékszem szó szerint, de kb). A hatvani fűtőház lakatosából vezérigazgató! Furcsa ilyet olvasni, megszoktam, hogy felfelé bukó pártkatonák ejtőernyőznek ilyen pozícióba. Bár valószínűleg ő is megbízható eleme volt a rendszernek, és mivel halottról vagy jót vagy semmit, ezért csak reménykedem, hogy tiszta lelkiismerettel állhatott az ítélőszék elé. 

Előzmény: cliftony77 (57703)
Wolf27 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 57704

Köszönöm...

Előzmény: cliftony77 (57703)
cliftony77 Creative Commons License 2024.04.01 0 5 57703
Előzmény: Wolf27 (57702)
Wolf27 Creative Commons License 2024.04.01 -1 1 57702

....egy kollégájával jött velem a Rákóczival Csárádi úr a mozdonyon... 

Ki az a Csarádi Úr?

Előzmény: V43.1371 (57677)
tumikas Creative Commons License 2024.03.31 -6 2 57701

Érvek nálad nincsenek, csak folyamatos sértettség.

Előzmény: Bad Schandau (57698)
SvábHansi Creative Commons License 2024.03.31 0 3 57700

Láttátok a Quabla Facebookját ?

 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=934222521826426&set=a.583590843556264

 

Ez milyen tehervagon ? Azt írja EP.2.

Bad Schandau Creative Commons License 2024.03.31 -5 2 57699

Én a magam részéről nem ragozom tovább és nem győzködök senkit sem. Ha szerét ejtheted egyszer nézz meg egy kínai gyárat és meglátod mit csinálnak a biorobotok. Egyébként ez egy nagyon találó kifejezés, mert pontosan azok. Nagyon röviden még a margóra: minden egyes folyamatbeli változást az arra képzett nagyon alacsonyszámú képzett és viszonylag jól fizetett ember csinálja. De senki - még ezek sem - tehet olyat amire nincs engedélye és képzettesége. Ott nincs önállóság. És pont.

Előzmény: nazareth (57685)
Bad Schandau Creative Commons License 2024.03.31 -4 4 57698

Látom helyben vagyunk. Érvek nem lévén, csak a sértegetés marad, jó szokásodhoz híven. Csak gratulálni tudok míves szösszenetedhez.

Előzmény: tumikas (57684)
zut2020 Creative Commons License 2024.03.29 0 7 57697

rm40 Creative Commons License 2024.03.29 -1 5 57696

Sajnos mostanra teljesen kiszámíthatatlan. Egyrészt kb. amiről a tulaj valamiért azt gondolja, hogy jó üzlet, másrészt amit itthonról a kereskedők sajátelképzelésük alapján súgnak neki.

Így alakul ki az, hogy a IVa 002-es Gyíkot szinte azonnal ráindítja a IVa korszakos 001-re, amit azonnal ráindított a IVb korszakos 001-re. Az V. korszakos Csörgőre jött még egy V. korszakos Csörgő, az V. korszakos Bobóra is először még egy V. korszakos Bobó érkezett. Ezzel szemben a kezdetek óta hiába várt kék ABbmot* helyett némerég valamiért a III. korszakos 609-es változatlan újranyomását jelenti be (még a kis képet sem sikerült eltalálni hozzá honlapon), nem jön III. korszakos és IVb. zöld Helveticás Bbmot, nem jön IVb. korszakos Csörgő.

Formaújdonság szerintem csak akkor lesz, ha S.A.S-ék itthon készítenek hozzá rajzokat.

De mások biztos többet tudnak nálam.

 

*: Erre valószínűleg TT-ben is lenne igény, miközben szerszám van annak is.

Előzmény: Laktusz (57692)
Szilrobi_index Creative Commons License 2024.03.29 0 1 57695

Ezek nekem kimaradtak. Akkor már nem kell sokat aludni. :)

Előzmény: Geronimoo (57690)
Wolf27 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 57694

Oh, elkéstem....!
:-)

 

Előzmény: Wolf27 (57693)
Wolf27 Creative Commons License 2024.03.28 0 1 57693

Közben mintha befutott volna az M63 002 is gyári festésben:

https://mtb-model.com/pages/product.php?id=402&lang=&meritko=H0

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!