Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2023.11.13 0 6 72743

A gőzborotva 14-20 naponkénti használata csodákra képes a tűzvédelemben.

 

Nem szünteti meg az autóbusz tüzeket de min. felére csökkenti.

 

 

diamond way 2 Creative Commons License 2023.11.13 0 0 72742

Lehet akár a hibás konstrukció vagy a hanyag karbantartás is....

Előzmény: hamzsabusz (72741)
hamzsabusz Creative Commons License 2023.11.13 0 0 72741
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.11.02 0 2 72740

Nem akartak annak idején ebből többet, aztán ennek ellenére még a meglevők is elég nyögvenyelősen érkeztek meg?

Ha jól tévedek, volt valami balhé velük kapcsolatban, így jött végül kb. 100 helyett csak 32, és azok is egy-két évvel később, mint kellett volna.

Előzmény: hamzsabusz (72737)
08-73 Creative Commons License 2023.11.01 -3 1 72739

MRP-081 @ 712

f_k Creative Commons License 2023.11.01 0 7 72738

Egyedül a váltó ami egyes kocsikon gond, volt 1-2 példány amikor 2 kézzel vagy még úgy se vette be a sebességet...

Kicsi, könnyen fordul és. " szerethető" kényelmes kocsik ezek.

 

 

Előzmény: hamzsabusz (72737)
hamzsabusz Creative Commons License 2023.11.01 0 5 72737

Pedig úgy tűnt, hogy az akkori legújabb beszerzésű "jóképű" E95-k után ez "visszafejlődés" lesz. És tényleg, jó néhány felújítás nélkül még mindig bírja a strapát, amikor az E95-k már régen megkapták a nagy sárga S betűt.

Előzmény: robbanómotor (72736)
robbanómotor Creative Commons License 2023.10.31 0 14 72736

Utaztam az IFC-234-gyel Veszprém és Pest között. Hogy ezek az Intourók még bő két évtized után is mennyire egyben vannak, hihetetlen. Minden fan mondta annak idején, fele annyit se fognak bírni, mint az Ikarusok, aztán tessék, csak itt vannak még mindig. Paradox módon a Volánbusz történetének egyik legjobb beszerzése lett. El kéne rakni egyet az utókornak. :D 

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.10.31 0 1 72735

Sajnos van egy olyan érzésem, hogy ma már valaki biztosan lecsúszna ott.

Előzmény: trizs77 (72733)
trizs77 Creative Commons License 2023.10.31 0 1 72734

Jaaa.

 

október 31-ről november elsejére hajló éjszakán esett le az a hó.

 

Előzmény: trizs77 (72733)
trizs77 Creative Commons License 2023.10.31 0 7 72733

1980. október 31-én nem dolgoztam.

Hideg idő volt, a időjárásról semmi jót nem mondtak.

 

Akkoriban 30 napig egy új, kísérleti váltós IK-266 buszt kaptunk.

Pontosabban 3 db-t.

 

GF 35-valmennyi volt a rendszámuk.

Pár napos buszok voltak.

Éjszaka leesett kb. 10-12 cm friss hó.

 

A közút persze neki állt takarítani, de kicsi eredménnyel.

A Budapest-Dunaújváros-Budapest járatot kellett járnunk.

Napi 3 forduló oda vissza.

Az első járattal 5,40-kor indultam az Engels térről.

 

Ercsitől lefelé a szűk gáton Adony utánig (kb. 15 km) végig szűz hó.

Be voltam tojva.

 

Ott még száraz időben is voltak kocsik lent a töltés aljában hetente többször.

Hát még ilyen időben.

 

de nem.

Érdekes módon ebben az időben mindenki lábujjhegyen vezetett, aznap nem láttam se szgk-t, se más járművet lent az árokban a gát aljában.

 

LSU 106 Creative Commons License 2023.10.31 0 1 72732

Köszönöm

Előzmény: Törölt nick (72731)
Törölt nick Creative Commons License 2023.10.31 0 1 72731

Hosszúberek-Péteri vmh. és Péteri között jár.

Előzmény: LSU 106 (72723)
LSU 106 Creative Commons License 2023.10.31 0 2 72730

TDE-302, Kalocsa

Káun Creative Commons License 2023.10.26 -1 1 72729

Más topicban szokott válaszolni valaki.

Előzmény: Törölt nick (72728)
Törölt nick Creative Commons License 2023.10.26 -1 2 72728

Nem tűnik fel és nem veszed észre, hogy senki nem válaszol neked. ? Hiába a sokadik próbálkozás, vannak formátumok amiről rögtön észre lehet venni, hogy te vagy. Saját magaddal meg mi értelme beszélni:? 

Előzmény: Káun (72727)
Káun Creative Commons License 2023.10.25 -3 0 72727

Azt hogy anno volánbusznál  az eredeti rendszáma helyett FIS 936 rendszámot kapott egy 260.32, mi indokolta? Azonos rendszámot kapott sárgításkor a kocsik javarésze, ez meg pár társa volt kivétel.

 Jóllehet , pl. a.Nógrád volánnál 1 db volt ami azonos rendszámmal sárgult be.

Jobbramagyar Creative Commons License 2023.10.22 0 0 72726

(a városi kivitelt most direkt hagytam ki, de igaz) 

 

Jogos, a szűrőbuszok. De akkor ezeken kívül tényleg nincs. 

Előzmény: Törölt nick (72718)
LSU 106 Creative Commons License 2023.10.22 0 1 72725

A helyijárat megszűnése miatt kérdeztem

Előzmény: ckg471 (72724)
ckg471 Creative Commons License 2023.10.22 0 1 72724

Monoron :D

Előzmény: LSU 106 (72723)
LSU 106 Creative Commons License 2023.10.22 -1 1 72723

Az most hol közlekedik?

Előzmény: Alexander Pistoletov (72722)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.10.21 0 2 72722

Jól van, akkor viszont egyezzünk ki a monori Isuzuban.

Előzmény: ckg471 (72721)
ckg471 Creative Commons License 2023.10.21 0 1 72721

A hozzászólás Pest megyére vonatkozott csak.

Előzmény: Alexander Pistoletov (72720)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2023.10.21 0 1 72720

Midi talán (?) nincs.

 

De van, már ha az EN 9,5 annak számít.

Előzmény: trizs77 (72710)
ckc-958 Creative Commons License 2023.10.21 0 0 72719

jogos, igaz

Előzmény: trizs77 (72710)
Törölt nick Creative Commons License 2023.10.21 0 1 72718

2 db prototípus (mindkettő a Panoráma Touristhoz került), 5 db városi kivitel (T-Busz, Tatabánya), 10 db szűrőbusz.

Előzmény: Jobbramagyar (72717)
Jobbramagyar Creative Commons License 2023.10.21 0 0 72717

Szerintem a protón kívül nem készült a 13-as Econellből. 

Előzmény: trizs77 (72710)
LSU 106 Creative Commons License 2023.10.21 0 0 72716

Köszönöm

Előzmény: LLaurent (72715)
LLaurent Creative Commons License 2023.10.21 0 1 72715

Másodrész a PZW-173 mellett (gondolom a hosszúhétvége miatt közlekedik).

 

(A hét első munkanapját megelőző napon pedig NKV Volvo jár másodrészen.)

Előzmény: LSU 106 (72714)
LSU 106 Creative Commons License 2023.10.21 0 1 72714

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!