Az 1035-öst a selejtezése után úgy kellett - volna - szétvágni, hogy a meghagyott vezetőállás alatt maradjon a forgóváz is, Tehát a főkeretből hosszabb darabot kellett volna meghagyni.
Mivel ezzel ellentétesen mindjárt a fülke hátfal vonalnál vágták el, erre esély se volt.
Eredetileg szimulátornak szánták (volna) a Vasúttörténeti Parkba, a fülkét 2019-2020-ban csináltattuk meg, sajnos a forgóváz hiánya miatt falazóelem alapra helyezve.
A most ráhelyezett V43,1033 pályaszám azért lett rátéve, hogy ne maradjon üresen a helye.
Azt szeretném kérdezni, hogy a V43 1035-ös Szilinek az élettörténete hogyan zajlott le? Találtam egy képet róla az újhelyi bontóból a 2002. 11.20-án történt selejtezésével. Volt-e esetleg átszámozva, vagy égés miatt állították le? Nagyon apránként érdeklődök a típus iránt, a hozzászólásokat is olvasom visszamenőleg, amikor csak időm engedi... Köszönöm.
Igen, ez az eredeti gép (Nyékládháza állomáson fotózva). 2002 december végén érkezett vissza FM-ből Miskolcra, közvetlenül az 1363 Pécel-Isaszeg közötti balhéja után, és be is állt helyette icézni egy-két hét után, de már rajta volt a vörös végzár, egykaros ász.-k, csonkított esőcsatorna, stb. Ö lett az 5 gép közül a harmadik IC gép. (Akkor)
Köszönöm szépen az infót. Jó pap holtig tanul :-). Akkor ezt nem bántom. Ugyanakkor már rendeltem egy pár félpantográfot az ebayen, és van egy építés alatt lévő Szilim. Megpróbálkozok vele. Egy olyan fotót nem tudsz esetleg küldeni, ahol felülről látszik egy ilyen mozdony? Köszi még egyszer!
Minden V43 ollós áramszedővel jött eredetileg, a félpantográfok később kerültek fel. A mozdony ebben a korszakában a kazincbarcikai ingát húzta rendszeresen, majd a soron következő V6 javítás alkalmával több korszerűsítés mellett megkapta a félpantográfokat, és onnantól bekerült az IC fordába, de ez már történelem.
Kedves topic tagok! Egy Fuggerth Szili vár áramszedő cserére. A 1365 pályaszámú mozdonyomról kiderült, hogy neki félpantográfja volt igaziból. Legalábbis csak olyan képet találtam róla. Olyan fotót üldözök, amin felülről látszik egy ilyen V43-as mozdonyka. Köszi a segítséget előre is!
A 424 sorozatú mozdonyokról kiadott fényképalbum még korlátozott mennyiségben elérhető aki még nem rendelt most még megteheti! A kötet kereskedelmi forgalomba továbbra sem kerül megrendelhető a moltijo@gmail.com email címen vagy nálam telefonon a 06 30 516 1942 telefonszámon. Utánnyomást vagy egy későbbi 2. kiadást nem tervezünk . Rendelés esetén személyes átvétel Budapesten a Mexikói út 58a címen lehet illetve vidékre postai küldemény formájában tudom vidéki megrendelőink igényét kielégíteni. Postaköltség biztosított ajánlott küldeményként 2500 Forint.
"2022. március 23. szerda, 15.20 / Utolsó módosítás: 2022. március 23. szerda, 16.00 Frissítés: A Katasztrófavédelem munkatársai 15:40-től Tárnok és Martonvásár között leállították a közlekedést, a vonatok várakozásra kényszerülnek. A délutáni órákban jelentősen meghosszabbodik a menetidő a székesfehérvári vonalon.
Előzmény:A Déli pályaudvarról Zalaegerszegre 14:30-kor elindult 956-os számú Göcsej InterCity mozdonya meghibásodott. Utasait egy másik vonatra szállítják át.
Tárnok és Martonvásár között csak az egyik vágányon közlekedhetnek a vonatok, a Budapest–Székesfehérvár vonalon 15-30 perccel is meghosszabbodik a vonatok menetideje.