Fékhez példának a sok éves,nem összerohadt tárcsa-agy párost hoztam.
Nem mondtam,hogy nem lehet jó oda bármi más,kerámia,teflon,stb....
Imádom az olyan fotelhuszárokat,akik a billentyűkün vagy a telefonon kívül nemigen kenik össze a kezüket,de osszák az észt olyanoknak,akik évtizedek óta ebből élnek.
"nyugodtan okosabbnak gondolhatod a technical bulletineket író OEM-eknél és beszállítóknál, te fogsz szopni, nem én."
Meglehetősen alacsonyra tetted a lécet. :)))
(megjegyzem a mondat értelmetlen, mert kihagytál egy szót, ebből adódóan nem "tudni" kiről is írsz)
Elmondom a történetet, csak a kedvedért.
Vagy 20éve fújkálom a kerékagyakat rézsprével. (ennyi idő után sem vagyok meggyőződve hogy bármit is használ) eddig egyetlen ABS probléma sem merült fel ezeknél az autóknál. Igaz, a jeladókat* nem szoktam összefújkálni, mert minek. ?? De! Ha jeladót kell cserélni azok helyét is befújom vele. Ezeket a dögöket az sem érdekli, működnek ahogy kell, bármilyen elmélet ellenére is. :D
* ugye most még azt sem tudjuk melyik fajta jeladóról is van szó. ??
Tőlem nyugodtan okosabbnak gondolhatod a technical bulletineket író OEM-eknél és beszállítóknál, te fogsz szopni, nem én. Kellemes rézpaszta-kenegetést.
A diamágnes jellegzetes tulajdonsága, hogy bennük a spin- és a pályamomentum semlegesítik egymást, ezért normális állapotukban nincs kifelé irányuló mágneses momentumuk. A Lenz-törvény (lásd: Faraday–Lenz-törvény) értelmében csak külső tér hatására alakul ki egy azzal ellentétes irányú eredő mágneses mező.
A diamágnes nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem mágnesesek, hanem hogy alapállapotban nem azok. Esetünkben a szenzorban levő változó mágneses mező a külső tér.
Azt mondja, hogy a réz spray nem befolyásolja az ABS-t. Egyébként a kerékagy külső felén nem nagyon van ABS funkció, úgyhogy valahogy át kell difundáljon a belső oldalra :-)