A képen látsz 2b lemezből készült kis célszerszámot azzal lehet szétszedni. Saját magam csinàltam rozsdamentes anyagból.
Amit a koléga betett linket az is nagyon jó .
Szerintem szétszedés nélkül sehogy. Keress valakit, aki szétszedi.
Nékem is több mint 10 éves volt az autóm mikor jelentkezett, először ritkán majd egyre sűrűbben.
Valahol olvastam talán Kecskeméten foglalkoznak a megjavításával.
Ford szervizbe ne is próbáld ott csak kompletten akarjàk máj kicserélni és lehúznak. Nem vagyok èn sem egy zseni de sikerült. Nézd meg többször a videót fog az menni. A forrasztás bízd tv szerelőre.
Szia, Tényleg hasonlóan jött ki a hiba, menet közben kivillant minden majd el is aludt és a képen látható kettő maradt. Én nem vagyok ennyire műszakis hogy ennek neki merjek állni. Szerinted hogyan győződjek meg hogy tényleg ez a hiba?
Szia, olvasd el magam csináltam meg. Nézd meg a képeket.
Video ahogyan szét kell szedni nèmetnyelvű de le lehet követni. Hideg forrasztás volt a baj. Nekem is világított mint a karácsonyfa.
Szia, Úgy gondolod hogy nincs hiba csak az óracsoport visszajelzője a hibás? Mindkét esetben úgy jött elő a hiba, hogy használtam, majd leálltam 10-15 percre. Hiba félmeleg motornál volt, majd ekkor megint leállítottam és két perc múlva indítottam és a hiba eltünt és nem jött elő.
Gyári FoMoCo tökéletes. 3 éve még ezer forint volt márkaszervizben is, betartva koppra a 3 éves csereintervallumot is bagó összeg volt az 1.6 Ti-VcT-mhez. Most már kicsit drágult.
Sziasztok! Van egy 2000 es évjáratú 2.0 benzines Ford Focusom olyan problémát tapasztaltam most hogy váltásnál legtöbbször tolatásnál eléggé furcsa hangat ad mintha fémes hangja lenne! Tapasztalt e már valaki ilyet? Mi lehet a probléma? Köszönöm
Üdv mindenkinek ! Kinéztem a lányomnak egy ford focus cc -t . Lekérdeztem alvázszám alapján ,mivel kinti az autó és azt az információt kaptam hogy 2018 -ban gazdasági totálkáros volt .de részleteken nem tudok .Hogyan lehetne tovább kutakodni ?
generátor csere után az alapjárat hullámzik. 800-1500 között. olyan mintha vki nyomkodná a pedált, fel-le. amikor lemegy, a töltés sem ok a generátoron. Rossz a beszerelt (felújított) generátor vagy vmi más okozhatja. Köszönöm.
Alapjárati szelep tisztítás, fojtószelep tisztítás, légszűrő, benzinszűrő csere, esetleg gyertyák cseréje első körben.
Meg vennék telitankhoz valami olcsó benzinadalékot (Wynn's, STP) és kipucolnám üzemmeleg! motornál 3-4-5 ezer fordulatos járatással. Ezek nem nagy tételek.
Olaj + olajszűrő csere gondolom, már volt... Ha nem, akkor sürgősen. Nekem az előző tulaj olyan f@sza olajsarat hagyott benne, hogy öröm volt nézni, ahogy bugyogott lefelé a sűrű trutymó. Szerencsére a motor még most 400e km után is pöpec, szép hangja van, nem füstöl. Az olajat kicsit eszegeti, majd kap egy szelepszár szimering cserét, ha megéri nálam a köv. vezérléscserét. (Úgy tervezem, mert kényelmes, megbízható, alacsony fenntartású autó.)
Nemrég vásároltam egy 2007-es 1.8 benzines focust és máris lenne egy kérdésem a tapasztalt fórumozokhoz.
Reggel ha indulok szépen indul az autó de gázadásra le akar fuladni, ha nem engedem vissza meg is teszi, de ez nem tart csak kb 30 mp ig amig melegszik kicsit gondolom aztán veszi a gázt rendesen.
A Ford weboldalon már csak html verzióban találod meg a user's guide-okat.
Szerintem jól használaható ez a formátum, ha az autóban rendszeresen szükséged van rá, akkor a mobiltelefonodon is meg tudod tekinteni.
A FordPass alkalmazás is segít ebben.
Az autó vásárlásakor a kereskedő mellékel egy nyomtatott példányt is. Ha használtan vásárolta, akkor az eladótól tudja beszerezni vagy elballag egy márkakereskedésbe és megérdeklődi, hogy tudnak e biztosítani egy példányt.
Az évjáratok között lehetnek eltérések, de a legfontosabb infok (guminyomás, satöbbi) megtalálhatók a különböző matricákon.
Tényleg béna formátumban van a kocsija használatija az említett oldalon. Nyilván át lehet konvertálni, de feleslegesen sok idő. Régebben pdf volt, pl. az én 1-es Fókámé is az.
Agostonb: Én dobnék egy mailt a Fordnak alvázszámmal, hogy küldjenek egy tisztességes pdf-et. Kell, hogy legyen.