Volna egy-két apró kérdésem.
Van valakinek Manta első helyzetjelző búrája,fehér kellene!
Hátsó lámpabúrák?
Háromrészes Irmscher spoilernek a két oldalsó része?
Díszléc a lámpák közé?
Ha van valakinek ilyesmije az nyugodtan szóljon/itt a fórumon/,és megbeszéljük az árat.
Előre is köszönöm .
Üdv Ugrifüles:
A motor motorkódja 20S, és a régebbi hátsókerekes
autókhoz passzol Pl.: Rekord, Manta A, B,
Kadett C,GT, Ascona A,B... Most hirtelen ennyi jutott eszembe.
3000-4000 Ft/pár a reális ára szerintem, nem tudom mennyit kérnek érte, de ennél többet nem ér szvsz. Nyáron két párat is ajánlgattak ennyiért. Érdeklődj a "C Kadett Coupe" nevű (vagy hasonló:) topicban, ott több emberkének van alkatrésze.
Tudom ez nem egy hirdetési oldal, elnézést is kérek! Fájó szívvel meg kell válnom a frissen elkészült motoromtól, és szeretném ha hozzáértő kezekbe kerülne!
Röviden a szerkezetről:
-2000cm3 150LE felett
-új csapágyak
-új dugattyúk
-új vezétműtengely/DBilas/
-új szelepek/nagyobb/,szeleprugók, hidrotőkék
-új vizszivattyú
-polírozott hajtókarok
-könnyített főtengely, és lendkerék
-dupla Dellorto karburátor
-stb.
Irányár:500eFt
Szóval minden mozgó alkatrész ki lett rajta cserélve, azóta még nem volt beindítva!!
Ha valakit érdekel a dolog küldjön egy mailt a telefonszámáva, fel fogom hívni!
Látom nem nagyon mocorog ez a topic, de hátha.
Én egy skodás csóka vagyok, és manta gsi-re való visszapillantó tükröket szeretnék felrakni. Szeretném tudni, hogy tudnátok-e segíteni, hol lehetne ilyent szerezni, vagy tudtok-e eladót! (Tudom, hogy lejjebb éppen hirdetnek egy párat, de nekem az túl drága...)
Segítségeteket előre is köszönöm!
Ja, és ha esetleg valamelyikőtöknek meg van videón, vagy számítógépen a Manta c. film, az érdekelne. Már régóta meg szeretném nézni, de nem sikerült hozzájutnom.
Üdv
Sziasztok, felujitasbol megmaradt a haveromnak egy par hibatlan Manta Gsi (-re is jo) kulso tukre. Fenyezetlen, karcmentes. Ha barkit erdekel, vagy tudtok olyat akit erdekelne, kerlek szoljatok:
Ma vettunk egy 1976-os Manta coupe-t :) Se spojler, semmi "maibb" dolog nincs rajta. Ugy van ahogy kijött a gyarbol. Belulröl piros pluss karpit (hibatlan), amugy feher szinu, fekete tetövel. Nagyon komoly a gep:) Egy öregember fiatol vettuk, es meg csak 85e km van benne. A csaladbol nem kerult ki, gondolom tenyleg csak ennyit mentek vele. Nincs is jelentösege egy ilyen idös kocsinal a km-nek. De az biztos hogy garazsban többet allt, mint az uton ment:)
Szep:) Ha lesz kep rola, felteszem.
Az oldalan: Berlinetta
Van vkinek ilyen evjaratu Mantaja?
Az elözö Mantam egy 83-as volt, ahoz kepest eleg puritan ez.
Ma délután 5-ig lehet leadni a kajaigénylést és jelezni a részvételi szándékot az esztergomi Opel találkozóra.
A részletes ismertetőt ITT vagy ITT találhatod meg. Az oldalon térképet is mellékelünk, valamint a budapesti környékről érkezők számára közös találkozóhelyet is megadtunk. Aki egyénileg jönne, útvonaltervet kaphat, ha ellátogat a Shell Geostar weboldalára.
A 17 óra után beérkező jelentkezést már nem áll módunkban elfogadni!!!
Hát azt nem mondtam, hogy a bugyogó tartalmánál is jobb!
De egy vacak bugyinál.....!
Bár ha te a giccses alsónemükre gerjedsz, nem szóltam... :-))))))))))))))
opelosok találkozója modeltöl független
tulajdonosnak sem kell lenni de azért megcsodáljuk egymás gépeit lessz valami kaja étteremben meg pia és egy rakat jókedv
a caibra club honlapján lehet jelentkezni tájékozódni
Az egész nem passzol :) Én még nem nézeggettem annyira meg, de elég csak arra gondolni, hogy néz ki egy OHC moci meg egy CIH, és sajna elég reménytelen a helyzet. Talán lehet valami közdarabot gyártani, de elég bonyolult lehet. De voltak itt nálam jobban hozzáértő emberkék is régen, őket kellene megkérdezni, pl Tomot (Magyar Opel Manta Club).
A 2.4-es omega váltó biztos rámegy, de az meg mint a fehér holló. És akkor még a kardán szabdalásról nem is beszéltünk. Senator/Monza (6 hengeres) váltóját is rá lehet tenni, kupplung-lendkerék csere kell meg kardán szabdalás (végülis a kupplung közepén levő bordázat nem stimmel, nem megy bele a senator váltó nyeles tengelye, a nagyobb 3.0-ás kupplung meg nem megy fel a sima 4 hengeres lendkerékre).
De már nem emlékszem rá olyan pontosan, anno körüljártam én is a témát, mert a senator Getrag váltó áttételei rövidebbek.