Keresés

Részletes keresés

Amália Nagymama Creative Commons License 2019.12.23 0 0 2145

😉

Előzmény: Mazsi1975 (2144)
Mazsi1975 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 2144

Előzmény: Mazsi1975 (2143)
Mazsi1975 Creative Commons License 2019.12.23 0 0 2143

Nálam akkor nagyon gyorsak voltak. Meg is lepődtem. 12.04 utaltam az ehavi 100eFt és nem 12.08 hanem 12.10én már meg is kaptam. 

Előzmény: Amália Nagymama (2142)
Amália Nagymama Creative Commons License 2019.12.23 0 0 2142

én november 22-én nyitottam, akkor, és most decemberben is megvolt a nettó minimálbér, én még nem kaptam meg a promóciós jóváírást. A szabályzat szerint a második teljesített hónapot követő hónap utolsó napjáig írják jóvá a 20 ezer Ft-ot. Természetesen mobilbankot is használok, ami már a számlanyitás napján is aktív volt.

Előzmény: Mazsi1975 (2141)
Mazsi1975 Creative Commons License 2019.12.22 0 0 2141

Szia. 

 

Nem kell a fizut ráutalni, nem követelmény, hogy munkabér érkezzen rá. 

11.28án nyitották a számlát 12.08án meg is kaptam a jóváírást. 2 hónapban 70eFt utalás meg volt :) 

Előzmény: _PNorbert (2140)
_PNorbert Creative Commons License 2019.12.21 0 0 2140

Szia,

 

Köszi. Ez jó ötlet, csak nekem az a gondom vele, hogy macerás, mert akkor a fizetést át kéne állíttatni a fő bankszámláról erre, azután meg vissza, stb. :( Szóval emiatt nem szórakoznék vele.. :(

Viszont mára valóban megoldódott a kártya probléma, már rendben működik.

Előzmény: Mazsi1975 (2139)
Mazsi1975 Creative Commons License 2019.12.20 0 0 2139

Szia. Én nyitottam mellé folyószámlát... 

Nonszensz, hogy nem tudom mennyibe fájt konkrétan a külföldi vásárlás, mert úgye az SMS-ben érkező és a tényleges könyvelt összeg eltér...

Most 12.31ig számlanyitási akció van... 

20000Ft jóváírt ak a számlámon, 355Ft havonta a számla díj, ha a nettó minimálbér összege beérkezik rá, arról fizetem be a hitelkártyát.

6 hó után díjmentesen megszüntrthrtem a folyószámlát 6x355=2130Ft -20000Ft ből még mindig nyerő :) és marad az ebank... 

Ha nem kérsz folyóhoz bankártyát a két ünnep között be is tudsz menni szerződést aláírni még az idén... 

 

I

Előzmény: _PNorbert (2138)
_PNorbert Creative Commons License 2019.12.20 0 0 2138

Sziasztok,

 

Elektronikus hozzáféréssel kapcsolatban: Most kaptam meg az új World hitelkártyámat és tényleg nem adnak e-bank/mobilbank hozzáférést.. :( Azt mondták a fiókban, hogy hitelkártyás ügyfeleknek nem jár, csak azoknak akiknek náluk van folyószámlája. Ráadásul amikor igényeltem a kártyát akkor is rákérdeztem: sima lakossági folyószámlám nincs náluk, viszont van egy kis céges számlám amihez van vállalati ebank/mobilbank szolgáltatás. Erre azt mondták, hogy nem gond akkor majd a hitelkártyát hozzá lehet csatlakoztatni, mert az úgyis ügyfélhez van. Most az átvételkor kiderült, hogy rosszul mondták, mégsem lehet csak lakossági számlához jár, és a rendszerben nem tudja hozzákapcsolni, mert nem aktív a beállítás.. :( Szóval tényleg nincs, még akkor sem, ha van vállalati e-bankod..  :(

Még az is jó volt, hogy átvettem a kártyát, de kiderült, hogy valamelyik rendszerben nem jelent meg nekik a számla csak egy másikban, így kb. használhatatlan jelenleg. Az ügyintéző egy kis telefonálgatás után azt mondta, hogy remélhetőleg a napi zárás után megoldódik a probléma (átszinkronziálódnak a másik rendszerbe is az adatok) és másnaptól élni fog a kártya, de ha mégsem akkor majd a szabadsága után megpróbálja kinyomozni, hol akadhatott el a folyamat... Járt már valaki hasonlóan?

Előzmény: Mazsi1975 (2131)
ezileb Creative Commons License 2019.12.03 0 0 2137

Ha tavaly (vagy idén év elején) szerződtél át egy másik KH hitelkártyáról, akkor tudod használni a korábbi csekkjeidet a csekkautomatánál. (Hiszen a hitelkártyaszám nem változott.) Sőt, mivel ez az opció a kondíciós listában nem szerepel, így díjat sem kell fizetned érte. :-) (Mondjuk, ez nem egyedülálló: a Cetelemnél sem kell kerül pénzbe a csekkes visszafizetés, ha az a havi forduló előtt történik.) 

Előzmény: Mazsi1975 (2135)
Ványi Norbert Creative Commons License 2019.12.02 0 0 2136

Nem lehet.

 

A 2018.10.05 után kötött hitelkártya szerződésekben már nem volt erre lehetőség, azóta pedig már minden korábbi szerződést újraköttettek, vagy szerződést bontottak, úgyhogy ez már senkinek nem opció.

Előzmény: Mazsi1975 (2135)
Mazsi1975 Creative Commons License 2019.12.02 0 0 2135
K&H world hitelkártya tartozás vajon lehet csekken rendezni?
mzsombi Creative Commons License 2019.11.29 0 0 2134

Oh, ez újdonság, régen nem így volt. Köszi, hogy megírtad!

Előzmény: Mazsi1975 (2133)
Mazsi1975 Creative Commons License 2019.11.28 0 0 2133
Látszik könyvelés után is a statisztikai kód :) ha rákattintasz a tranzakcióra
Előzmény: mzsombi (2130)
Mazsi1975 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 2132
Köszi :)
Előzmény: mzsombi (2130)
Mazsi1975 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 2131
Szia.

Hát igen, alap lenne az elektronikus hozzáférés, ha már a bankban se papiroznak.
Telefon azt mondják járna, 2 bank fiókban is voltam, ott meg azt mondják nem.
Telefonon kérdeztem a zárási egyenlegem, mert az infó SMS sem jött meg, az Ügyintéző közölte, hogy az ebankba fel van töltve.... Mondom szuper csak nem adnak hozzáférést :D :D
Akkor nézte hogy az nincs igenre állítva, de azt csak üzletben tudják módosítani.
Előzmény: Amália Nagymama (2129)
mzsombi Creative Commons License 2019.11.21 0 0 2130
Mobilbankban addig látszik, amíg nem kerül könyvelésre a költés. Statisztikai kód néven fut.
Előzmény: Mazsi1975 (2128)
Amália Nagymama Creative Commons License 2019.11.21 0 0 2129

az e-bankban is real-time látható, de ha csak ezért nyitnál számlát, a januári konstrukció-váltást ismertető levélben is benne van, hogy az e-kivonat az alap, tehát kell, hogy adjanak netbank belépést is, amit amúgy csak az ügyintézőnek kell aktiválnia, semmilyen háttércsoporti munkát nem igényel a dolog. Nem értem, mit kavarnak ezzel az ügyintézők, az egész bank elektronikus dokumentálást csinál, a szemléletükbe pont, hogy az e-kivonatnak kellene elsődlegesnek lennie. Szerintem csak rosszul informáltak az ügyintézők. Tudom többen írtátok már, hogy ez nem így van, de a papíralapú kivonat egyszerűen nonszensz. Nekem is csak HK-m van.

Előzmény: Mazsi1975 (2128)
Mazsi1975 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 2128
Sziasztok. K&H számlánál az MCC kód csak a kivonatot van feltüntetve, vagy az e-bankban is látható a tranzakciónál? Még csak HK-m van, nincs e-bankok ezért kérdezem :)
sylvyszgd Creative Commons License 2019.11.18 0 1 2127
Most akció van a K&H-nál.
Új hitelkártya igénylése után megadott feltételek teljesítés esetén max 15000Ft plusz jóváírás.

https://www.kh.hu/ajanlat/hitelkartya

Új lakossági bankszámla nyitás, és a feltételek teljesülése esetén 20000Ft jóváírás ad.

https://www.kh.hu/ajanlat/szamlaajanlat
TyggeR Creative Commons License 2019.11.07 0 0 2126

simán elmegy 100e vásárlásra egy hónapban, ennél jóval több is, azokat meg curve kártyával csinálom. és igen, minden gb országkóddal könyvelődik, így teljesíti a külföldi vásárlás feltételt, és jár rá a visszatérítés

 

de revolut töltésre is járt ugyanígy, de azt csak kisebb tételben csináltam

 

van curve referral kódom, de nem írom ide, publikussá teszem a mélemet, írj kérlek majd oda

Előzmény: PalZso (2125)
PalZso Creative Commons License 2019.11.07 0 0 2125

Szóval, akkor te a Curve+Revolut kombóval használod?

 

Egy kicsit utánaolvastam a Curve-nek is, végül is nem is olyan rossz.

Vagy neked mi a tapasztalat?

KH-s számlakivonaton minden egyes Curve-s vásárlás akkor külföldi vásárlásként jelenik meg?

 

 

Van neked jelenleg referral kódod, amivel jóváírást lehet kapni?

Előzmény: TyggeR (2124)
TyggeR Creative Commons License 2019.11.07 0 1 2124

természetesen működik (egyelőre)

 

de azért ezt inkább jóhiszeműen tessék kihasználni, hogy le ne tiltsák, plíz

 

pl. curve kártyával bármit veszel, úgyis gb országkóddal könyvelik, sokkal életszerűbb, mint hogy minden hónapban egy 100-as revolut töltéssel maxolod ki a visszatérítést

Előzmény: PalZso (2123)
PalZso Creative Commons License 2019.11.07 0 0 2123

Valaki próbálta már a Revolut egyenlegét World Mastercard hitelkártyával feltölteni?

Működik az 5%-os jóváírás?

trk andrea Creative Commons License 2019.10.15 0 0 2122
Üdv, nekünk problémánk akadt a K&h bankkal, párom édesanyja hirtelen elhunyt tavasszal, a banknál volt hitele, és mellé egy kibővített életbiztosítást kötött.
Jogerős hagyatékit szeptember 5.én beadtuk, és azóta (40 napja) várjuk a biztosítási összeget. Jó párszor voltunk a fiókban, panaszt írtunk, csak az ígérgetés volt, 3 alkalommal is mondtak egy időpontot,mikor és nem utalták az összeget,pedig minden papír rendben, beadva. Többi biztosító kifizetett, csak itt van probléma, mintha az időt húznák,és ülnének á pénzen olyan érzésünk van. Magyarázatot nem kapunk, hogy miért nem utalnak, minden alkalommal megígérnek egy időpontot, amit nem teljesítenek. Senkinek nem ajánlom, hogy biztosítást kössön, mástól is hallottam korábban rosszat, de most mi is tapasztaljuk.
citis Creative Commons License 2019.06.28 0 0 2121

Továbbra is ingyenes marad, ismét meghosszabbították év végéig.

Előzmény: ezileb (2115)
Ványi Norbert Creative Commons License 2019.06.27 0 0 2120

Amikor nyitottam, akkor ennek előre utánanéztem, és úgy voltam vele, hogy ha nincs, hát nincs, küldjék csak az sms-eket, ha nekik ez jobb. De azért rákérdeztem az ügyintézőnél, aki meglepett, mert megcsinálta volna, de olyan több ezer forintos éves díjat mondott rá, hogy inkább nem kértem.

 

Amikor idén kellett menni szerződést módosítani, másik fiókba mentem, ahol képben voltak vele, hogy nem is lehet ebankom, náluk nem is érdeklődtem, hanem volt valami ászf módosítás is ezzel egyidőben, miszerint akinek van ebankja, annak a számlakivonatait ezentúl oda küldik a postai helyett. Erre írtam a központi címükre, hogy ha adnak ingyen ebankot, akkor cserébe szívesen váltok elektronikus számlakivonatra. Nem egyedi kedvezményt akartam, hanem rávezetni őket, hogy lenne értelme ezt hivatalosan is elérhetővé tenni mindenkinek. Válaszoltak, értik az igényt, de egyelőre nincs tervben ennek a lehetőségnek a biztosítása.

Előzmény: ezileb (2119)
ezileb Creative Commons License 2019.06.27 0 0 2119

Szerintem nem akkor érdemes alkudozni (bár tényleg furi, hogy most már csak alkudozás árán "adnak" ebank-hozzáférést), amikor megvan a hk, hanem amikor igényli az ember. :-) Én eleve azt mondtam, hogy akkor igénylek hk-t, ha jár hozzá ebank is. Mondták, hogy természetesen beállítják, s meg is tették. Én azt tapasztaltam, hogy a bankok nagyon készségesek, ha egy új hk-t tudnak ajánlani/adni az ügyfélnek. (Kivéve az Unicredit és a CIB, ahol - minden indoklás nélkül - nekem nem adtak.) Nekem egyáltalán nem lenne kényelmes/biztonságos olyan hk-t használni, amihez nem kapok ebankot.

Előzmény: Ványi Norbert (2118)
Ványi Norbert Creative Commons License 2019.06.27 0 0 2118

Akinek csak hitelkártyája van, az nem használhat ebankot és mobilbankot. Akinek ennek ellenére mégis megcsinálta a lelkes ügyintéző, az nem tudhatja, hogy a használatnak milyen díja van, és az mikor változik. Ha meg egyszer rákérdez, akkor az esetlegesen felszámított díjakat talán visszaadják, de valószínűleg rögtön ki is zárják ezekből a szolgáltatásokból.

 

Próbáltam velük alkudozni nemrég, hogy ha adnak ebankot, és oda küldik a pdf számlakivonatot a posta helyett, akkor azzal mind jól járunk, de nem voltak partnerek. 

Előzmény: ezileb (2117)
ezileb Creative Commons License 2019.06.27 0 0 2117

https://www.kh.hu/documents/20184/490428/természetes+személyek+számláira%2C+betéteire%2C+pénztári+tranzakcióira+vonatkozó+hirdetmény/72d97e9c-af46-4203-875d-d5265bf268b7?version=1.140

5-6. o.

Mondjuk, kérdés, hogy akinek csak hitelkártyája s ahhoz használ ebankot/mobilbankot (mint korábban én is), annak marad-e ingyen...

Előzmény: mephisto6 (2116)
mephisto6 Creative Commons License 2019.06.27 0 0 2116

és mennyi? van esetleg egy linked a hírről?

Előzmény: ezileb (2115)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!