Segítsetek, kérlek! Citroen C3 van nekem, tegnap munka után indultam vele haza, amikor egyik pillanatról a másikra elszállt a normális világítás, csak a helyzetjelző és a távolsági fényszóró, a reflektor működik jelenleg... :/ Más minden ok. illetve pár napja nehezebben éri el az alapjáratot a motor, hosszabban megy a szivató, de ez gondolom a hideg miatt van. Mi lehet a baj a világítással?
Sziasztok srácok! Most vettem egy partner 1.6 16V benzines Freewayt, még kifogástalan, de mivel olvastam a típus hibáit, szeretnék beépíteni a hátsó hídba zsírzó gombokat!
Erről kellene infó, hova kell, és mennyi?
A szakmám autószerelő, tehát nem okoz gondot a beépítése, csak nem tudom pontosan hova kell?
Ha van valakinrk infója, esetleg fotója, legyen szíves felrtenni, vagy az e-mail címemre átküldeni: fenyooldrider@gmail.com
Van itt közületek olyan,akinek van Lexia progija és foglalkozik hibakód kiolvasással?Budapesten lenne szükségem rá.Lambda szonda hiba lexia nélkül honnan ismerhető fel?kis sárga motor szimbólum lámpa világít,de minden ugyan úgy megy mint aklor amikor még nem világított.2007 es 1,4 berlingó.67000 kmel.köszi a segítséget.
Köszi szépen! Ennél nagyobb a baj. Dióda vagy tekercs. Szénkefe kompletten lett cserélve a tartóval együtt,mert már annyira kopott volt,hogy a szénkefének a maradványát sem lehetett látni. De semmi töltés nem lett így sem....
A motor alapjárat után esetenként nem pörög fel 2500-2700-nál jobban és eltűnik a motor ereje. Majd egy másik piros lámpás alapjáraton történő várakozás után ismét magához tér a motor, dolgozik rendesen. Van, amikor 2-3 piros lámpás alapjárat után „meggyógyul” van amikor napokig így járok vele.
A motor hibalámpa szinte folyamatosan világít lassan 2 éve. Kb 2 hónapja klímát töltettem, amikor 2-3 hétre kialudt a hibalámpa, és a motorprobléma sem jött elő, majd azóta ismét előjön több-kevesebb gyakorisággal. A motor probléma már előjött olyankor is, amikor a hibakód lámpa nem világított. Kiolvasáskor EGR problémát írt. A légtömegmérő 2 éve, majd kb 1 éve az EGR szelep is cserélve lett újra.
A probléma zömében langyos motornál jön elő.
A 2500-as fordulat kb. az, amíg pörgetni szoktam váltáskor a motort.
A leállítom - újraindítom nem segít. Ha este „lusta” motorral állítom le, reggelre sem piheni ki magát.
2004-es 2.0HDi motorról van szó.
Ötlet a probléma okára?
Ügyes kezű szerelőre tipp a típushoz Bp déli részén?