Nyáron 25-27 fok felett üzemi hőmérsékleten gyakran előfordult, hogy hiába tekert az önindító, a motor nem indult be csak 5.-6. próbálkozásra. Vége lett a melegnek és eltűnt a probléma. Lassan közeledik a tavasz és a tavaly történtek miatt ismét várható az esemény. Jó lenne megelőzni, én az indító trafóra gyanakszom...
Esetleg van valakinek hasonló tapasztalata vagy tudja mi lehet a probléma?
A legtöbb gumigyártó már a javító gombát sem ajánlja, mint gumi javítást, amennyiben a drót rész is sérűlt. Megvan, max mekkora a lyuk mérete és ha nem ért drótot, akkor mehet a gomba. A kukac az csak vészmegoldás, de semmiképpen sem végleges.
egyébként engem nem az érdekel kevesebbet vagy többet fizetek, csinálja meg rendesen nincs kedvem egy kukaccal javított gumival 140-el a pályán elszállni
nekünk egy országos hálózat helyi műhelyébe kel menni gumizni. Nyár ügyfél senki, szerelők malmoznak a sarokba. Kolléga bement egy WV Transit defekttel. Most nem érünk rá gyere holnapután.
Ne is mond,azok a gumisok nagyon gázok lettek,látszik mennyire nem akarnak dolgozni,volt olyan hogy azt mondták a csajszinak ezt a javitást nem tudod megfizetni,majdnem belerugtam az ürgébe. Tényleg egyre kevesebben javitanak kukaccal, a gumis haver azt mondta azért mert ha leveszi a kereket,belülröl foltozza majd centiroz többet kérhet a munkáért
és van ilyen defekt sajna még a mai gumikon is, kollégám mire észrevette, hogy defektes a CX5 pályán már el is gyalogolta a gumit, épphogy felnin le tudott gurulni egy lehajtón mert szerencsére pont ott volt
Vannak ezek a kukacok, sok gumis is ezt használja, kisebb lyukaknál. Kb. 3eft egy készlet van benne 5-6 javító kukac tíz perc alatt kész, csak fel kell fújni. pl. ez:https://www.bardiauto.hu/webshop/magazin/-FE6037.000.05
A qashqaira 3 év +2 év megvásárolható garancia van.
Megveszem a +2 évet is.
Ez bejött a Xsarámon is mikor az alap garancia letelte után egy hónapon belül cserélni kellett a teljes bajuszkapcsoló blokkot, a Meganenál meg a klímakompresszort.
Az a baj ha megpusztul az öreg auto és javitani kell az egy vagyon külföldön mert az alkatrészt és a szerelést ki kell fizetni, a hazaszállitást sem fizetik ki teljesen hanem csak egy részét,dél szerbiábol, makedoniábol hazahozatni már több mint az auto értéke még ugy is hogy valamennyit belefizet a biztosito. Igen uj garanciális auto kell,meghosszabbitva a garanciát ameddig csak lehet mert ugy kijön ingyen minden meghibásodás és szállitás.
Miskolcról elindultunk Hajdúnánásra, T.újvárosba elfosta magát a vízpumpa a ezerketőn, megálltam az autós bolt előtt besétáltam vettem egy pumpát aztán kértem egy kanna vizet is mert zárás előtt voltak, megcsináltam és mentünk tovább. Amikor nyugati autóm lett a szerszámost se raktam bele, minek.
Régen elég volt a kocsiba berakni egy elosztot egy tápszivattyut egy ékszijat tartalékba és irány a világ,most semmit nem kell vinni mert minek ugyis a tréleres oldja meg a hazautat,képtelenség uton szerelni
Valahogy én sem bizok ebben a 17 éves kütyüben,lehet itthon elmegyek 20 ezret gond nélkül de mi van ha épp az ezer km alatt adja meg magát. Nem akarok uj turbot uj üzaszivattyut porlasztokat venni,megy ameddig megy aztán kuka,kiszolgált nálam szépen nincs panasz