Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2024.01.09 0 3 71082
trizs77 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 71081

köszi.

Előzmény: LSU 106 (71080)
LSU 106 Creative Commons License 2024.01.06 0 2 71080

Egy-két hét múlva igen, jelenleg más dolgom van.

Előzmény: trizs77 (71079)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.06 0 2 71079

Kedves LSU olvtárs !

 

Lenne egy kérésem.

 

Meglévő és közzé tett listáidból tudsz csinálni számomra és remélem mások számára is egy egyszerűsített 2023 évi selejtezett táblázatot, listát ?

 

Kéréseim:

 - ne legyen benne rendszám,

 - ne legyen benne gyártási év,

 - ne legyen benne alsorozat szám.

 

Mutatok egy példát :

 2023-ban Tolna megyéből selejteztek :

 - 11 db Ik-C 56,

 - 8 db CREDO 11,

 - 3 db CREDO 12,

 - 4 db IK E94,

 - 1 db Ik-397

összesen 27 db autóbuszt.

 

Érkezett :

 - 14 db CREO Econell 12,

 - 4 db VOLVO 8900

összesen 18 db autóbusz

 

Jelenleg Tolna megyében van 203 db Volán autóbuszt

 

Kb. így.

tudom munka.

De jó lenne egy könnyen átlátható változat.

Előre is köszönöm.

Előzmény: LSU 106 (71078)
LSU 106 Creative Commons License 2024.01.04 0 1 71078

Az összeset egyszerre sehogy. Arra van az utas.hu.

Előzmény: -Smiley- (71077)
-Smiley- Creative Commons License 2024.01.04 0 0 71077

Valaki meg tudja mondani, hogy a Google mapson hogyan látom online az összes busz helyzetét? 

Takszi55 Creative Commons License 2024.01.04 0 5 71076

Hivatalosan tanszünet van, szeptemberben tele volt vele az internet, hogy január első hetében nincs suli. Az általános iskolákban így is van, csak a kedves jogalkotó elfelejtette, hogy a középiskolákban júniusban nem kellene egy héttel tovább lenni emiatt, mert akkortájt van ott holmi szóbeli érettségi... Ez lett belőle.

Előzmény: egyszervolt.holnemvolt (71075)
egyszervolt.holnemvolt Creative Commons License 2024.01.04 -4 0 71075

Mit mondjak, jól kitalálták, hogy iskolai napon tanszünetes menetrend van érvényben. Nagyon tudnak a fiúk! Igaz, ők nem busszal közlekednek, mit érdekli őket, ki hogyan jut el A-ból B-be.

NickUser Creative Commons License 2024.01.01 0 0 71074

Vissza is állították a Volánbusz oldalát az előző állapotba, így az új útvonaltervező most ideiglenes jelleggel lekerült.

Előzmény: NickUser (71073)
NickUser Creative Commons License 2024.01.01 0 0 71073

Új év, új elem a VOLÁNBUSZ weboldalán: Útvonaltervező.

 

Csak épp nekem nem működik, mivel nem hozza fel a kereső beírásakor a lehetséges találatokat. Valamint, ha a Honnan-ba írok valamit és úgy akarok írni a Hovába is valamit, akkor mivel a Honnan esetén nem választottam ki semmit - mivel nem hozza fel ezen listát, ahonnét választhatnék, így törli a Honnan-ba írt szöveget.

 

Az API link nem működik, ami a találatokat tartalmazná Honnan és Hová esetén: https://emma.mav.hu/otp2-backend/otp/routers/default/geocode/stations?emma-search-endpoint=1&q=M << Például minden M betűt tartalmazó (vagy M betűvel kezdődő!?) találat. Linket az F12 megnyomásakor a konzolon írja ki, mellé a "net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT" (Időtúllépés kapcsolódás során) hibával Chrome esetén, "Cross-Origin kérés blokkolva: Az azonos eredet házirend nem engedélyezi a távoli erőforrás olvasását innen." pedig a Mozilla esetén.

 

 

f_k Creative Commons License 2023.12.29 0 4 71072

Volt rá korábban példa, hogy vasúttal nem rendelkező településről induló Budapestre közlekedő autóbuszjáratot szüntettek meg:2012-04-15-én

 

(Jelenleg csak átszállással lehet a reggeli órakban Budapestre, vissza irányban délután Bükkszék felé utazni.

A járatpár nekik is jár

közlekedés

 

A bükkszékiek ragaszkodnak a pesti autóbuszhoz

 

A bükkszéki fiataloknak sem mindegy, milyen módon juthatnak el a fővárosba. A legtöbben csatlakoztak az aláírók táborához.

 

Bükkszéken két nap alatt kétszázötven aláírást gyűjtöttek össze egy buszjárat megmaradásáért. A helyiek, persze, megoldásokon is törik a fejüket. Barta Katalin Bükkszéken döbbenten értesültek arról, hogy áprilistól megszűnik a Bükkszék-Budapest közvetlen autóbuszjárat. A hétszázötven lelkes faluban sok az idős, fővárosi gyógykezelésre szoruló beteg, aki a 4.55-ös hajnali busszal indulva két óra alatt a fővárosba ér. A főiskolás, egyetemista diákok, s a naponta ingázó aktív dolgozók is ezzel a járattal közlekednek. Budapestről délután 13.45- kor indul vissza a közvetlen busz, ám a tervek szerint hamarosan ez is megszűnik. Ez derült ki a Közlekedés Tudományi Intézet (KTI) Nonprofit Kft. Személyközlekedési Igazgatóság hivatalos értesítéséből, melyet a napokban postáztak a helyi polgármesteri hivatalba. Zagyva Ferencné polgármester nem akart hinni a szemének, amikor a pár soros levelet megkapták. Telefonon az okokról is érdeklődött a társaságnál, ahol elmondták: utasszámláláskor jutottak arra, hogy kihasználatlan a járat, ezért takarékossági okokból megszüntetik azt. Az értesítést követően két nap alatt 250 aláírás gyűlt össze a faluban a pesti járatmegmaradásáért. Az ívekhez csatolták azt a válaszlevelet is, melyben a lakosság érveit sorakoztatják fel. Az aláírók közül mi is megkérdeztünk néhány embert, miként érinti a tervezett változás. Józsa Zoltánnál tíz éve diagnosztizálták a leukémiát. Azóta havonta jár a fővárosi kezelésekre. A családban nincs autó, így csak ezzel a busszal juthat el orvosaihoz. Zoltán azt meséli: ha megszűnik a járat, kénytelen Pétervásárára vagy Egerbe utazni a hajnali órákban, hogy elérje a pesti csatlakozást. Ez nem csak kényelmetlen, de jóval költségesebb megoldás is. Ugyanezt erősítik meg azok a szülők is, akiknek a gyerekei, unokái Pesten élnek és tanulnak. Bozó Ferencné is gyakran utazik a fiához a fővárosba, ahol elkél az anyai segítség. Áprilistól nem tudni, hogyan jut el szeretteihez és vissza. Fehérvári Dezsőné idegenforgalmi szempontból is elfogadhatatlannak tartja a járatkivonást. Azt mondja: a faluban sokan élnek vendéglátásból, mivel a Salvus Fürdő a főszezonban - májustól szeptember végéig - vonzza a pihenni, gyógyulni vágyókat. Az idejövetelhez egyre többen választják az autóbuszt Félő, hogy más, egyszerűbben megközelíthető úti célt választanak. A bükkszékiek szerint ésszerűtlen a döntés azért is, mert hamarosan elkezdődik az egymilliárd forintos gyógy- és strandfürdőfejlesztés. E beruházással egész évben működő gyógycentrum épül, s azt remélik, néhány hónap múlva duplájára nőhet a forgalom. Jelenleg a főidényben is több tízezer látogatót vonz a falu, a beruházást követően 150- 200 ezer vendéggel számolnak évente.

 A minisztérium térfelén pattog most a labda felhívtuk a KTI személyközlekedési igazgatóját is, akitől azt szerettük volna megkérdezni:van-e remény olyan kompromisszumra, amely a bükkszékiek számára is elfogadható. A titkárságról kapott válasz szerint még nem kapták meg az aláírásokat és a hivatalos válaszlevelet, ám ha kézhez kapják is, a társaság nincs döntési helyzetben. A bükkszékiek tiltakozását és kérését a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumba továbbítják, ahol a végső döntések születnek. Más megoldások is szóba jöhetnének ZAGYVA FERENCNÉ kompromisszumos lehetőségeket is felajánlott levelében. Megoldást jelenthetne, ha az 5.25-ös Sirok-Budapest-járat, például, Bükkszékről indulna,ez csak 8 kilométeres kitérő,a 17.15-ös busz végállomása pedig Bükkszék lehetne. Elfogadhatónak tartanák azt is,ha a reggel 8 órakor Ózdról induló busz Bükkszéket is érintené, hiszen így az Ózdról érkező vendégek is kényelmesen eljuthatnának Bükkszékre. Jelenleg Ózd és Bükkszék között egyetlen járat sem közlekedik.

1998-as hirdetés, ekkor már vasárnap is járt az eredetileg 1985-ös menetrendváltástól közlekedő a Budapest-Nagybátony-Bátonyterenye-Pétervására-Terpes-Bükkszék járatpár.

 

 

 

 

juxx Creative Commons License 2023.12.28 0 1 71071

Érdemes megnézni München vonzáskörzetét. Ahol van S-Bahnra hordás, ott jellemzően egész nap 20 percenként megy a busz. Igaz, az S-Bahn is. Nem kérdés, hogy a város felé és az ellenkező irányba is el lehet jutni a vonattal értelmes idejű buszcsatlakozás útján.

Előzmény: Spaceliner (71070)
Spaceliner Creative Commons License 2023.12.28 -1 1 71070

Ott egy lényegi cél van annak a kevés utasnak, hogy elérjék a vonatot. Azzal Bp, Szolnok is elérhető. 

Leginkább szerintem ide néhány plusz indulás kellene a lehetetlen pár órás lyukakba, pl. egy kölyök tudjon mondjuk 9:00-ra is Pestre járni. A vasút hiába ütemes, ha a ráhordás olyan amilyen. 

Előzmény: f_k (71068)
f_k Creative Commons License 2023.12.28 0 2 71069

Útvonal: Budapest- M5- Újlengyel- Nyáregyháza-Dánszentmiklós

Előzmény: f_k (71068)
f_k Creative Commons License 2023.12.28 -1 1 71068

Vegyél egy nyáregyházi, dánszentmiklósi srácot, 6:00-kor már a vonatot várják az állomáson.

 

Azt nem értem, hogy miért nem indított Volánbusz közvetlen járatokat innen Budapestre.

Inárcs, Dabas térségéből Örkényből van közvetlen járat,részben a Bp- Kecskemét átmenős járatok, innen Dánszentmiklósról és környékéről csak a vasútra ráhordó járatok vannak amik jellemzően Albertisától indulnak ott várják meg a csatlakozó vonatokat...

Előzmény: Spaceliner (71067)
Spaceliner Creative Commons License 2023.12.28 -1 0 71067

"Egy dombiratosi nő középiskolás gyereke példáját hozza fel a település nehézségeire. Gyereke fél 6-kor indul el busszal, hogy háromnegyed 8-ra – tehát több mint két óra alatt – beérjen a 45 kilométerre fekvő Békéscsabára.

Ez Pestre bejárós középiskolásoknál is így van, sőt még durvább. Vegyél egy nyáregyházi, dánszentmiklósi srácot, 6:00-kor már a vonatot várják az állomáson. Sőt, ha be se mennek a 6 óra környéki buszokkal, akkor ott vannak a menetrendben a 2-3 órás lyukak. Tehát ha nincs első órájuk, akkor is fél 8-kor ott ülnek a kapuban vagy beesik 2.-3. órára. A "belpesti" divatos szemlélet, hogy 9:00-kor kezdjen a középiskola csak kitolna velük. Ugyanúgy 5-kor kelnének. S akkor képzelj el ide egy nulladik órát.

 

“Nincsen más választása, ha középiskolába akar járni” – mondta a nő.

 

 

Nekik se. Max annyi, hogy ugyanakkor kelnek fel s mennek Szolnokra, esetleg Ceglédre. A menetrend a Pestre bejáráshoz igazított.

Előzmény: f_k (71066)
f_k Creative Commons License 2023.12.28 0 1 71066

Bp.-Battonya. Aztán 1992 körül Szarvason és Mezőkovácsházán át indult újra

 

1990.02.05.

 

Egy félig szociográfiai írás Mezőhegyesről:

https://g7.hu/kozelet/20231227/szepnek-szep-a-beruhazas-csak-a-varos-nem-elheto-milyen-eredmennyel-ont-tizmilliardokat-a-kormany-a-leggyorsabban-fogyo-varosba/

 

"Mezőhegyes lakossága fogy a legnagyobb mértékben: 7000-ről 38 százalékkal, 4400-ra csökkent bő harminc év alatt."

 

"Kedvezőtlen elhelyezkedése és rossz közlekedési kapcsolatai miatt Mezőhegyes egyetlen kiemelt növekedési zónának sem a része."

 

"Gyöngyi varrónőként dolgozott több mint negyven éven át a 30 kilométerre fekvő Medgyesegyházán. Minden nap hajnali 3-kor kelt, és ugyan 2017-ben nyugdíjas lett, azóta is rendszeresen jár dolgozni"

 

"Egy dombiratosi nő középiskolás gyereke példáját hozza fel a település nehézségeire. Gyereke fél 6-kor indul el busszal, hogy háromnegyed 8-ra – tehát több mint két óra alatt – beérjen a 45 kilométerre fekvő Békéscsabára. “Nincsen más választása, ha középiskolába akar járni” – mondta a nő.

 

 

 

 

Előzmény: Komlósfecskés (71062)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.27 0 4 71065

Nyilván egy ütemes, mondjuk kétóránkénti járatoknál az ilyennek vagy nincs értelme, vagy felesleges.

 

de ahol naponta 1=egy db közvetlen eljutás van, és sok vagy nagy csomagjaitok vannak, ott az ileyn kicsi kitérők aranyat értek.

 

Ez a Végegyházi nagymama például egyszer elmesélte, hogy ha nem nekünk ad +100 forintot, hanem

teljesen szabályosan utazna el a két unokával + 2 bőrönddel Soroksárról Végegyházára az milyen bonyolult lenne neki, mennyibe kerülne, hány átszállást kellene megtennie és hányszor kellene másoktól, idegenektől segítséget kérnie.

 

így meg felszállt Soroksár Hősök terén és letettem Végegyházán majdnem a húga háza előtt.

Azért csak majdnem mert a húga olyan utcában lakott amelyikben nem volt szilárd burkolatú út, s oda nem mentem be.

Volt kolléga aki bement ilyen helyre (más járaton) elakadt és persze meg is bukott mint a cári rendszer.

 

 

Előzmény: névtelen (71064)
névtelen Creative Commons License 2023.12.27 0 0 71064

Hm, nyáron Grúziában ez működött. Tbilisziből Kutaiszibe (két legynagyobb város) mentünk Mashrutkával (12 személyes mini busz, ezek járnak közösségi kötekedésként ott), és amikor megkérdeztem, hogy Kutaisziben hogy juthatunk el a szállásunkra, akkor azt mondta, hogy 40 pénz lesz.

Út közben is megállt itt-ott 1-1 percre, csomagot vett fel, adott le. A Tbiliszi-Kutaiszi útért fizettünk 4-en 80 Larit, a helyi fuvar pedig a fenti plusz 40.

Bement a buszállomásig, leborította az utasokat, utána vitt tovább városon belül a szállásra (Így jött ki irányban).

Előzmény: trizs77 (71055)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.27 0 2 71063

A Pitvaros, Nagyér, Ambrózfalva iciri-piciri települések.

De anno minden nap adtak legalább 1 budapesti utast.

Nem mind külön-külön egyet, hanem a három falu naponta egyet.

 

Persze hétfőn reggel mindegyik adott min 1 főt.

 

 

Előzmény: Komlósfecskés (71062)
Komlósfecskés Creative Commons License 2023.12.26 0 1 71062

f_k olvtárs jól összeszedte, annyival egészíteném ki, hogy volt kb. 10 év a nyolcvanas évek elejétől, amíg egyáltalán nem járt a Bp.-Battonya. Aztán 1992 körül Szarvason és Mezőkovácsházán át indult újra. 2009-ben lett nappalos párja, a későbbi Csanád expressz Hódmezővásárhelyen és Mezőhegyesen át, majd pár évvel később átpakolták őket a mai (eredeti) útirányra.

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (71052)
f_k Creative Commons License 2023.12.25 0 4 71061
Előzmény: trizs77 (71053)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.24 0 7 71060

1./ De ezek ugye teljesen illegális "megállók" voltak?

2./ Egy gyopárosfürdői betérésnél senki sem szólt, hogy rosszfelé megy a busz, miért megy arra?

3./ Mit mondtatok ilyenkor?

4./ Nem jelentett fel senki ilyen esetekben?

 

------------------------------------------------------------------

 

Ez mindjárt négy kérdés.

De rendben van.

 

1./ Igen. Ezek mind illegális dolgok voltak akkor is.

Ma már ezt (GPS követés) miatt meg se lehetne csinálni.

 

2./ Az utasok nem szóltak mert élt az......magam neked, holnap nekem ......betyárbecsületi kódex közöttük..

Azon kívül az esetek 90%-ban nem egy 18 éves kislány szép szemért kanyarodtunk el (bár kár tagadni olyan is volt) hanem gyerekes anyukákért, nagymamákért, nagy csomagos utasokért.

Azt meg a többi utas is látta.

 

3./ Általában nem mondtunk semmit.

Nem volt titok, hisz kb. 20 utas látta, de nem írtuk ki a hirdető táblára, nem reklámoztuk.

 

4./ Mindíg van rossz indulatú, feljelentő.

Akkor is voltak igazi és fals feljelentők.

Ez benne volt a pakliban.

Ha csalsz (márpedig ez csalás) akkor meg is bukhatsz.

 

 

 

 

gabor144 Creative Commons License 2023.12.24 0 0 71059

Köszi a beszámolót! De ezek ugye teljesen illegális "megállók" voltak? Egy gyopárosfürdői betérésnél senki sem szólt, hogy rosszfelé megy a busz, miért megy arra? Mit mondtatok ilyenkor? Nem jelentett fel senki ilyen esetekben? 

Előzmény: trizs77 (71055)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.24 0 7 71058

Arra nem emlékszel egész véletlenül, hogy a 16 óra körüli leállások mióta vannak?

 

-------------------------------------------------

 

Városi közlekedésben talán 1980 körül kezdhették.

Plusz-mínusz 1-2 év.

 

Nem egyszerre bevezették be hogy X évtől a helyi közlekedés leáll 16.00 körül.

Hanem fokozatosan.

Már 1970-től kezdték, hogy egyes kültelki járatok (akkor így hívták őket) este 7-től már ritkábban járnak, 30-60 percenként, de jártak üzemidő végéig.

 

Azután kb. 1975-től már jöttek olyan hírek, hogy egyes járatok 19-20 órakor leállnak.

Utolsó kocsik kb. 19,30-kor vagy 20.00-kor indulnak kifelé.

 

És kb. 1980 után jött, hogy 16.00 óra után már csak alig járt valami.

 

Akkor is hagytak pár törzsvonalat (hisz éjszakai busz járat rendszer még nem volt, illetve ami volt az villamos volt) ahol 15-20 percenként járt a busz 16.00 órától éjfélig.

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

Helyköziben és távolságiban egyértelműen 1982-1985 között húzták ki a 24-e esti (szenteste) járatokat.

De akkor még úgy volt, hogy ami úton volt az végig is ment.

 

Példa :

A Budapestről reggel induló  nappalos távolsági buszok, Sopron, Kaposvár, Beremend, Mohács, stb. elmentek reggel és délután rendes időben visszajöttek.

 

kb. úgy, hogy az ellen végállomásról normál menetrendszerint 14.30-15.30 körül indultak vissza Budapestre.

Értelemszerűen már bőven 16.00 óra után érkeztek meg.

Előzmény: 18-09 (71054)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.24 0 6 71057

Pontosan.

Ahogy írod.

Ha jól emlékszem a:

 - Andor-Engels tér 6,6=7 km,

 - Engels-Mzhegyes 223+1 km,

 - Mezőhegyes- Engels 1+223

 - Engels - Andor 7 km

összesen 462 km.

 

De írtam pár napig 472 km-t.

a kutya se nézte.

Pontosabban naponta kb. 600-700 menetlevelet kézzel "számfejtették" a lányok.

Minden menetlevélen kb. 30-50 adatot, számot pötyögtek be a gépekbe.

Nagyon oda kellett volna figyelniük, hogy észre vegyék.

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Igyekeztem nem túlzásba vinni, nem túlzásokba esni.

 

volt egy néni, már akkor nyugdíjas ki minden iskola szünet előtt egy héttel kijött az Engelsre.

Kifigyelte, hogy mi vagyunk e ott, állandó személyzet.

Megkérdezte, hogy péntekre vehet e magának meg a két unokának jegyet, mi leszünk e ?

Mikor mondtuk, hogy igen, akkor megvette a három jegyet.

Ő a hugához vitte a két kicsi (6-9 éves) lány unokáját Végegyházára, 2-3 nagy csomaggal.

 

Volt olyan is, hogy én vittem le őket, de egy hét múlva a Pisti ment érte.

Azaz kb. hajnali 3 óra 40 körül átgurult értük Mh-ről Végegyházárra.

Visszajöttek és Pisti 4,10-kor szabályosan elindult Mh. vá.-tól Budapest felé.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

A Jósvafői járaton 1 év alatt kétszer volt ilyen.

Mindkétszer ugyanaz a férfi kért meg, hogy vigyem tovább Szín községbe.

 

A soproni járaton ez - költői túlzással - naponta előfordult.

 

 

 

 

Előzmény: Racilaci (71056)
Racilaci Creative Commons License 2023.12.24 0 0 71056

Ilyenkor a km-órállást napokig kicsit "tologatva" írkáltátok?

Előzmény: trizs77 (71055)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.24 0 8 71055

Amikor mi jártunk Mezőhegyesig, akkor Battonya úgynevezett piros megálló volt.

 

Volt kék megálló = 20 Forintos, ami azt jelentette, hogy megállón kívül letettünk valakit ahol kérte.

Volt barna megálló = 50 forintos ez már azt jelentette, hogy például Szentesen, Csongrádon vagy máshol  nem az előírt útvonalon mentünk be az autóbusz állomásra és útközben a kedves vevőt/utast letettük ahol kérte.

És volt piros megálló = 100 forintos, ez már konkrét eltérést jelentett az útvonaltól.

Ilyen kevés volt de volt.

Itt már konkrétan elkanyarodtunk az útvonaltól (persze megindokoltuk mindíg) és oda vittük az utast ahová kérte.

 

Egy Budapest-Mezőhegyes teljes árú jegy kb. 105 Ft.- volt.

Kb. 21,30-ra vagy 21,40-re értünk  le Mezőhegyesre.

 

Nem sűrűn de előfordult, hogy odajött az utas, vagy a buszon, vagy már előtte pár nappal az Engels téren, félre hívott bennünket és megkérdezte, hogy benne vagyunk e egy piros megállóban?

 

Ez elég ritka volt, évente 3-5-7 alkalom.

Minden vonalnak voltak ilyen megállói amit csak a fix sofőrök, meg a fix utasok tudtak.

 

A mezőhegyesin ilyen volt Orosháza Gyopárosfürdő. Ott a városban elkanyarodsz balra, elmégy 1400 métert a hotelig, kirakod őket és visszajössz másik 1400 métert a szentesi útig.

 

Ilyen volt Battonya, Végegyháza, vagy Mezőkovácsháza.

Messzebb azért nem kalandoztunk el.

Figyelni kellett a km órára is.

 

Ezek 90%-ban vagy gyerekes+bőröndös utasok voltak.

Egy kivétel, egy fő fiatal férfi utasunk volt aki mezítláb,  azaz csomag nélkül jött, úgy kéthavonta valamiért a fővárosba és Ő mindíg megkérdezte, hogy végén haza visszük e Battonyára ?

Ez ugye plusz 17 km oda-vissza 34 km.

Már rázós volt de 100 forint jattért megcsináltuk.

 

Ha leért a járat mondjuk 21,35-re Mezőhegyesre akkor átvittem őt Battonyára kb. 21,55-re.

Itt lakott Battonya nyugati végén.

Majd vissza mentem.

Aznap kb. 30perccel kevesebbet aludtam.

 

 

18-09 Creative Commons License 2023.12.24 0 0 71054

Arra nem emlékszel egész véletlenül, hogy a 16 óra körüli leállások mióta vannak?

Előzmény: trizs77 (71053)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.24 0 2 71053

Ezt f_k olvtárs jobban tudja.

 

Már a mi korunkban is állandó téma volt, hogy meghosszabbítják Battonyáig.

Volt Battonya községnek (ma város) 2-3 igen magas rangú patronálója az országos pártvezetésben, és ők nagyon szorgalmazták ezt.

Pl. Puja frigyes akkori külügyminiszter.

 

az 1981. május 31-től érvényes új menetrendtől kezdődően már Battonyáig járt.

Így járt évtizedekig.

 

------------------------------------------

 

Már tizensok éve napi kettő közvetlen járat.

Egy reggel és egy délben/délután.

 

A délutáni 16,30-as járatot előre hozták, most már 13,15-kor indul a Népligettől.

A reggeli járat nem tudom mikor indult el.

 

 

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (71052)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!