Having the FAA approve the software fix isn’t the only headache for Boeing and the aircraft’s operators, the European Aviation Safety Agency also needs to approve the fix, as do other regulators, which means the path back into service is still not straightforward. And that is only step one. Do passengers even want to fly this plane again? Ryanair has already repainted and quasi-rebranded its MAX aircraft to the 737-8200, removing the word MAX.
Ugyanez a rossz szoba miatti pénzadás a szállodában. A magyaroknak rossz szobát adnak, aztán ha jót akar, fizessen. A pénzt meg a telepített nepper és a recepciós megosztja.
Kedves evi.b.! Ha igaz ,amit írsz akkor mondd már meg lsz miért zárják ki csoportjaikból azt ,aki meg merte írni,h bizonyos utazási iroda idegenvezetőnek álcázott nepperei már a hurghadai v Marsa Alam-i reptéren megpróbálják levenni a vízumot kiváltani szándékozó utasokat? vö. a vízumdíj 25 USD , míg ők 28 EUR-t kérnek?
Ne erőltesd már a hülyeséget, semmi nem volt igaz, amit írtál.
A két gép messze nem ugyanaz, nem a 18 ülés a különbség, hanem a hatótáv miatt hívják Max-nak és sehol a világon senki nem használja, mivel MINDENHOL tiltva vannak, nem a légitársaságok belátására bízva!!
Köszönöm a jókívánságokat, aranyos vagy. Amilyen gyorsan elrepűlt az idő a februári befízetés óta olyan gyorsan elrepűl ez a bizonyos egy hét is de mi már tervezzűk a jövő évi utat is ami remélhetőleg több mint egy hét lesz :-) Ahogy tudok még a tetthelyről megpróbálok bejelentkezni, addig is kellemes hétvégét.
Általában ezeken a fórumokon az utazók írják le az utazásukkal és a hotelekkel kapcsolatos személyes észrevételeiket, élményeiket és ha kell segítik is egymást. Ezeket a a fórumokat azok is tuják használni, akik nincsenek fenn és nem is akarnak facebookozni. Nem új dolog ez. Azért kösz az invitálást.
Nagymarosra megyünk ismerősökhöz és a hét végén nem leszek internet közelben. Ezért most kívánok neked nagyon jó nyaralást, pontos indulást és érkezést. Az idő klassz lesz, a tenger szintén. Mi kell ennél több nem igaz? Már csak 4-et kell aludnod. Üdv. Évi
Mieőtt elhinnéd magadról, hogy mennyire profi vagy a repülőgépekben, egy kis adalék:
Die Entwicklung des sogenannten NG (Next-Gen) Modells begann 1991. Dazu zählen die -600, -700, -800 und -900. Die 737-NG hat einen komplett neuen Flügel, neue Höhen- und Seitenleitwerke, neue Triebwerke, ein komplettes Glascockpit, einen größeren Tank, mehr Auftrieb, eine größere Reichweite und neue Onboard-Computer-Systeme
Pedig a google neki is a barátja lehetne, tehát , ha nincs esze, nézzen utána!! Bírom az olyanokat, akik a bármilyen baromságot is mondanak, a tények ellenére is habzó szájjal ismételgetik a baromságaikat!
Írhatsz bármit is topikunk megrögzött rettegtetőjének Ö vágyálmai és a valóság között lebeg. Elöbb idecitál egy Samos - Prága járatot majd elkezdi kevergetni a különböző géptípusokat. Józan ésszel elképzelhető hogy letiltott gépek leszállhatnak nemzetközi reptereken?! Egyébként is orrolok rá mert csak öt mínusszal jutalmazgat különböző címeiről a hat már nem megy neki, bár lehet hogy egy kis többletmunkával teljesíthetné óhajomat.
Köszi az infót nem is hallottam róla.Tegnap beszéltem az irodás hölggyel voucher ügyben és azért faggattam a késésekkel kapcsolatban is (tegnap a délutáni két órát csúszott), mire végre konkrétumokat mondott: három óráig a Taurus három óra felett a Tunisair fizett itt akár 250 euro/fő is lehet a kártérítés de jegyzőkönyv kell.Remélem egyikre se lesz szükség. Az idő (32 fok) és a tenger (29 fok) kell-e ennél több? Egyébként az eredeti célállomásomnál a Thapsusnál írtó jó árak voltak egy héttel ezelött aug. végére. Jóval olcsobbak voltak mint az nyító akciós árak csak az volt a baj hogy ez is egyhetes út igy valószinű az októberben kijövő jövő évi utaknál kell keresnem 10 v 11 éjszakás turnust. Azért a vezérhangya már beindult ahogy közeledik a jövő kedd :-)
Időben kell gépkocsival elindulni, mert szerdától forgalomkorlátozásra kell számítani a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér közelében a turbókörforgalom építése miatt, az útszakasz mindkét irányban egy sávra szűkül – közölte a Budapest Airport hétfőn az MTI-vel.
Korlátozás várhatóan augusztus 28., szerdától szeptember 21-ig tart, amikorra kialakítják az új útpályát. Amíg ez nem történik meg, a tehergépjárművek csak a D portán keresztül léphetnek be a repülőtér területére. A Budapest Airport korábban arról tájékoztatott, hogy az új árukezelő központ építéséhez kapcsolódóan újkörforgalmat alakítanak ki, a kivitelező a lehető legrövidebb idő alatt végzi el a munkákat, és minden lehetséges forgalomtechnikai eszközzel segíti a közlekedés zökkenőmentességét.
Úgy tudom, hogy Antinál csak Egyiptomban van és sajna ott kell is. Tunéziába nem tudom, mert nekünk soha nem kellett. Normaflort vittünk itthonról és ittunk minden nap egyet-egyet.
Bár azonnal le kellett volna szállniuk, a pilóták nem szakították meg az utat, és több ország felett is áthaladtak.Közel két és fél órát repült egyetlen működő hajtóművel a cseh Smartwings Boeing 737-800-as repülőgépe 170 utassal a fedélzetén, miután menet közben leállt az egyik erőforrás.
....
Az üggyel az Aviation24.be is foglalkozott, cikkükben pedig kiemelik, hogy az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség (EASA) és az amerikai Szövetségi Légügyi Hivatal (FAA) vonatkozó szabályai, valamint a gyártónak a típusra vonatkozó üzemeltetési utasítása szerintaz egyik hajtómű bármilyen okból történő, repülés közbeni leállása (in-flight shut down, IFSD) esetén a személyzetnek meg kellett volna szakítania az utat, és a legközelebbi alkalmas reptéren le kellett volna szállnia.