Via6-on megy valami fos SMS kvízjáték reklám (értsd ki kell találni egy szót és beküldeni, kb a rosszabb mongolidiótáknak se volna 2 másodperc), az egész az igénytelenség csúcsa.
A narráció alatta végig szándékosan torzított, hadaró, kár hogy nem tudom felvenni és megmutatni, bennem a szar is megfagyott, hogy valaki szándékosan ekkora hulladékot csinált :D
Hát nem szúrja, mert az annyira szar mindenestül, az egész széria, hogy már az első kockáknál másfelé nézek, szerintem ezt már fölösleges boncolgatni, hogy melyik kis részlet mennyire elhibázott... Komolyan, a Vodafone hiába próbálkozik, egyszerűen képtelenek annyira unalmas és bosszantó reklámot készíttetni, mint a Pannon még-a-legkevésbé rosszai!
Pannonos-ajándékozós pincér nem szúrja senkinek a szemét? Lehet hogy én vagyok feminista, de mindegyik változat forgatókönyve ilyen:
Pincér kihoz a csajnak való ajándékot (gyémántgyűrű, bunda...). Csaj szeme csillog, a srácé féltékeny, pincér ajándékostul sértődötten balra el.
Kihoz valami béna ajándékot (majom, szökőkút, padlóváza...), senkinek se tetszik, pincér ismét sértődve balra L.
Kihoz valami kelléket (kapitánysapka, slusszkulcs, helikopteres sisak), néznek, hogy ez mi, és mikor meglátják az utcán az oldtimert/hajót/helikoptert, akkor mindenki boldog.
Miért mindig a srácnak szóló ajándék az, ami a párocskáé lesz? A P-nál ennyire csak a férfiak a célközönség?
Mit szóltok ehhez: egy jó név a második legjobb örökség. Mi a szar az első? A másik, bár az régebbi, és már nincs: Egy kapcsolat jó befektetés (t-mobile reklám, de inkább pénzremenős ribik jutnak róla eszembe.)
kicsit már rohadt unalmasak a kávéreklámok. Mindegyikben lassított felvételben szaglás majd orgazmusközeli állapot mutatása. Mondjuk én nem kávézok de tényleg erről szól a cucc?
Meg tudná mondani valaki, hogy mit válaszol a nőa reklámban, amkior a férfi azt kiáltja neki a hegytetőről, hogy "Csúszok haza Bébibogyó"? Én a nő mondatából annyit értek,hogy "Hű esztedű" - de ez értelmetlennek túnik.
Az árengedmény egyértelmű: valaminek az árából engednek, azaz a vevő jól jár. Az árelőny nem az: valaminek az ára előnyös(ebb valamihez képest) valakinek,vagyis valaki jól jár, de nem biztos, hogy a vevő.
Van ez az új Renault Thalia reklám. Az a szlogen, hogy "Új Renault Thalia. Ügyes húzás". A reklámban mondja is a narrátor. (Ez a plakát: http://www.renaultbudapest.hu/akcio/NEWThaliaOktFekvo4c.pdf)
Mi az, hogy "ügyes húzás"? Persze értem, hogy valami olyasmi, hogy "jó döntés", de valahogy irritál.