Van ez a debil UPC-reklám, amiben a két szerelő utazik egy furgonban egy pap társaságában (alatta egy J. Cash szám szól), majd kiteszik a papot. Na ezt most megváltoztatták, már egy anyakönyv-vezetőt visznek, és tesznek ki.
Szerintetek ez simán csak egy másik változat, vagy azért kellett megváltoztatni, mert sok embernek nem esett le (eddig nekem se)?
Sziasztok! Nincs meg valakinek letölthető verzióban a "Hová teszi?!? Hová viszi?!?" kezdetű FKF-es lakossági felhívás? A karácsonyfák elszállítási módjára hívta fel a figyelmet, valamikor a '80-as vagy a '90-es években készült, és azt hiszem, még tavaly is adta az m1. Nekem személyes kedvencem, de úgy láttam, idén eltűnt.
Manapság már csak így megy ez. Bemégy az ew-be, és kérsz egy csajt. Az eladó mutat pár japán, kóreai, kínai és egy kevés európai modellt. Az egyiket megveszed, kipróbálod, és ha mégsem tetszik két napon belül kicseréltetheted.
Véletlenül tévedtem erre a topicra, de akkor már leírom hogy szerintem egyes reklámok inkább ártanak a terméknek mintsem ösztönöznék az eladást. Most csak két ilyen jut eszembe, de nagyon sok van!
- Az egyik ilyen termék a Szentkirályi ásványvíz, ami nagyon finom, de amióra láttam a palackozás körülményeit (az elvileg steril üzemben piszkos focilabdát rugdosnak a dolgozók), azóta nem veszem ezt a márkát.
- Másik ilyen termék ami most eszembe jut a Biopon mosópor. Ez is jó termék, jól tisztít, jó az ára, de mindig Pécsi Ildikó jut eszembe róla, akit utálok, így inkább ezt sem veszem.
"négy emberből legalább 3 szenved élete során legalább egyszer"
Ez - ha belegondoltok - nem is egy húdevészes dolog, ez lehet akár bárányhimlő is, kevés betegség van ami egy élethosszon át egyszer ne kapná el az embert...