Akkor lehet, hogy ezért írta a HírTV az információs szalagon, hogy felsővezeték-szakadás történt a Nyugatinál, bár szűkös ismeretem alapján ezt inkább heveny szedőtörésnek diagnosztizálnám.
Köszönöm a részletes választ. Látom rossz példát hoztam fel :) Engem csak az a műszaki paraméter érdekelne, hogy van-e 220 voltos kapcsolodási pont valahol a combinon, vagy nincs.
A mobiltelefon használata nem engedélyezett vezetés közben. Így szerintem felesleges a akkumulátorának feltöltéséről is beszélni. Erre a célra -ha nagyon szükségeltetik- a műszaki pihenő alatt a tartózkodóban van lehetőség.
Aki annyit cseveg munkaidőben, hogy feltöltésre szoruljon a mobilja, az meg is érdemli az szép csinos kis csekket 50.000 Ft-ról.
Ne szórakozzunk már, hogy xy nem mer szólni, meg az utasok nem szólnak rá.
Azért merik megpróbálni a dolgokat az emberek mert a társadalom közönyös. Régen ha valami ilyesmi történt a kölköknek egy lapát kezű melós tuti kiosztott rögtön egy fülest, a felnőttekre meg olyan megvetéssel nézett a többi utas, hogy inkább maguktól leszálltak.
Én nem értem mitől lett ilyen nyúl ez a mai társadalom. És belegondolni se akarok milyen lesz akkor a következő generációkkal.
Nálam előfordult már nem egyszer, hogy dohányzásért, hangos zene hallgatásért, verekedésért, határozott erélyes fellépéssel rászóltam a rendbontókra. Az esetek 90%-ban a meglepetés ült ki az arcukra és rögtön elnézést kértek. Aztán van az a 10% akik ilyenkor csakazért is. És ő majd okosabb lesz, meg neki ezt lehet. Itt általában az észérvek felsorolása, esetleg egy két jogszabály felidézése, a büntetésről való tájékoztatás, segít. Általában hangnem váltás vagy halk zsörtölődés követi, de a rendbontás abbamarad. Azokban az esetekben ahol még ez is kevés, ott jön elő ráhatás módszere.
Én ilyet nem is olyan régen a fogason(60)-on tapasztaltam.4-5 db. kis 12-14 éves hülye gyerekek nemhogy csak cigiztek de még vodkát is fogyasztottak.A vezető nem mert szólni(persze megértem)mert nem ma barnult egyének voltak.