Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Egy egész szombat délelőttöt rászántam, de sajnos az időjárás nem kedvezett nekünk. Egy kis napsütés jót tett volna a képeknek :)
Hazafelé is szépen teljesitett az autó, csak tankolni kellett megállnom. Minden percét élveztem az útnak!!
A Kis Piros megint ráébresztett amit eddig is tudtam: hosszú útra nincs jobb mint egy hidrós autó. Igy most (újra) elkezdtem törni a fejemet ezen a témán.
Éppen tegnap utaztam végig 6 órát acél rugókon pattogva.. hááát erős a motiváció a váltásra :))
(elnézést a hosszú "i" hiánya miatt, de erre nem divat a magyar klaviatúra.. )
A kuplung rángatásra az új kuplung tárcsa lett a megoldás, ahogy mondtad is.
Igazán nagyon bosszant, hogy az előző helyen nem gondolt erre senki. Csapágyat cseréltek a váltóban, s hiába mondtam, hogy rángat a kuplung, összerakták ugyan úgy :(
GSDriver!
Hmm.. keresem a gombot, keresem.
Sajnos azért nem problémamentes teljesen az autó. Ha fél tanknál többet tankolok bele, akkor elkezd szivárogni a benzin. Nem szedtem le a tankot, de valószínű, hogy ebből tank restaurálás lesz..
Illetve cserélni kell majd az említett hátsó fékcsöveket.
Jövő hét közepén indulok vele haza, remélhetőleg minden rendben lesz.
Időközben megjött a könyv is. Szép képek vannak benne és jóval több, mint a korábbi francia könyvben. A szöveg azonban sajnos számomra teljesen érthetetlen.
FeZ mester fáradozásainak hála, már nem rángat a kuplungom. Olyannyira nem, hogy sikerült probléma nélkül eljutnom az autóval Szarajevóba :)
Nagyot néz itt mindenki a kettes golfok tengerében suhanó GSA-ra!!
A nagy sietségben azért 1-2 dolog elmaradt, például nekem is időszerű lesz majd a hátsó fékcsöveket cserélni. Legjobb lenne a méretre készült vastag falú rézcső de sajnos nem tudom a pontos méreteket.
Ha valakinek megvan ez az adat, ossza meg velem kérem.
Még a motor tartó bakokkal is gondban vagyok, sajnos mind a kettő elszakadt. Webáruházakban nem tálalható már és szilentes műhelyben sem vállalták a felújítást.
Eszembe jutott, hogy lehet-e ezt javítani, illetve amúgy is hajlamos elszakadni az egyik oldal (amit felfelé emel a motor forgatónyomatéka). Ebben a témában van valakinek tapasztalata?
Volna egy nevemen lévő Citroen GSA X3. Veterán előminősítve van.Forgalomba csak OT-ként kerülhet. Jelenleg nem üzemképes. Elejéről hiányzik a két első lámpa, index, hűtőmaszk. Hátul a csomagtartó szárny és az ablaktörlő mechanika. Csak trélerrel vihető. KB 10 éve áll. A lenti linket a 10 évvel ezelőtti állapota látható. Legnagyobb baja a korrózió, ezen belül is a jobb hátsó(ha jól emlékszem) segédkeret felfogatása. Ki van szakadva a helyéről. Volt már javítva. Erdőkürtön van. Tárolni nem tudom tovább. Tényleg sürgős volna.
Árra mondjál valamit vagy elcserélhetem valami GS specifikus dologra. Szeretném ha innen vinné valaki. Jó lenne ha egészében vagy darabjaiban tovább élhetne még.