Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Egy egész szombat délelőttöt rászántam, de sajnos az időjárás nem kedvezett nekünk. Egy kis napsütés jót tett volna a képeknek :)
Hazafelé is szépen teljesitett az autó, csak tankolni kellett megállnom. Minden percét élveztem az útnak!!
A Kis Piros megint ráébresztett amit eddig is tudtam: hosszú útra nincs jobb mint egy hidrós autó. Igy most (újra) elkezdtem törni a fejemet ezen a témán.
Éppen tegnap utaztam végig 6 órát acél rugókon pattogva.. hááát erős a motiváció a váltásra :))
(elnézést a hosszú "i" hiánya miatt, de erre nem divat a magyar klaviatúra.. )
A kuplung rángatásra az új kuplung tárcsa lett a megoldás, ahogy mondtad is.
Igazán nagyon bosszant, hogy az előző helyen nem gondolt erre senki. Csapágyat cseréltek a váltóban, s hiába mondtam, hogy rángat a kuplung, összerakták ugyan úgy :(
GSDriver!
Hmm.. keresem a gombot, keresem.
Sajnos azért nem problémamentes teljesen az autó. Ha fél tanknál többet tankolok bele, akkor elkezd szivárogni a benzin. Nem szedtem le a tankot, de valószínű, hogy ebből tank restaurálás lesz..
Illetve cserélni kell majd az említett hátsó fékcsöveket.
Jövő hét közepén indulok vele haza, remélhetőleg minden rendben lesz.
Időközben megjött a könyv is. Szép képek vannak benne és jóval több, mint a korábbi francia könyvben. A szöveg azonban sajnos számomra teljesen érthetetlen.
FeZ mester fáradozásainak hála, már nem rángat a kuplungom. Olyannyira nem, hogy sikerült probléma nélkül eljutnom az autóval Szarajevóba :)
Nagyot néz itt mindenki a kettes golfok tengerében suhanó GSA-ra!!
A nagy sietségben azért 1-2 dolog elmaradt, például nekem is időszerű lesz majd a hátsó fékcsöveket cserélni. Legjobb lenne a méretre készült vastag falú rézcső de sajnos nem tudom a pontos méreteket.
Ha valakinek megvan ez az adat, ossza meg velem kérem.
Még a motor tartó bakokkal is gondban vagyok, sajnos mind a kettő elszakadt. Webáruházakban nem tálalható már és szilentes műhelyben sem vállalták a felújítást.
Eszembe jutott, hogy lehet-e ezt javítani, illetve amúgy is hajlamos elszakadni az egyik oldal (amit felfelé emel a motor forgatónyomatéka). Ebben a témában van valakinek tapasztalata?