Undorító ahogyan a Lidl csontig benyal a nőknek csak hogy ott költsék el a pénzüket.
Az bizony. Épp ezért a reklám első tőmondata után így szoktam folytatni fennhangon: "A nőknek van ízlésük." Majd csatornát váltok. (És még soha életemben nem jártam Lidl-üzletben, pedig naponta megtehetném.)
Persze biztos vannak olyan nők is, akiknek ez hízeleg, és ott nyomulnak. Megérdemlik.
Igaz, hogy megcsinálták már a trendi depressziós verziót is, rúgnám is a kitalálóját, amíg mozog, ahhoz képest ez még határozottan elmegy. De amikor elkezdi belehergelni magát, és ordít a végén...
Velem is megtörtént már :) Hiába nincs konkrét bogáríz (és köpködsz percekig), mégis piszkosnak érzed magad utána, a higiénikus mentolillat ilyenkor jó pszichológiai segítség.
hát én már nyeltem le rejtélyes szúrós bogarat nagy lihegés közepette, és tanúsíthatom, nem úgy történt, hogy hamm bekaplak, szétráglak, végigmaszatollak minden ízlelőbimbómon, és vagy rózsaillatút lehellek vagy nem, hanem egyszercsak éreztem, hogy valami akad a torkomon, aztán máris félig lent volt, és sejtettem, hogy itt csak a szapora nyeldeklés segít, mert ennek már nincs visszaút.
Szóval azt nem vágom, hogy ilyenkor mire jó az orbit, az ijedtség enyhítésén túl, már ha egyáltalán...
Ahhh Rágó és torokcukorka reklámok bár megmaradtak volna a jeget lehellős fosadék sablonnál! Most láttam olyat hogy a csávó a tömött liftben bekap egy ilyen terméket (fingom sincs melyiket) és ettől a falra kenődik a többi utas. Igen fantáziadús :D