A wu2-t akkor nevezték el, ha jól tévedek, amikor a marketing kb ott tartott, hogy "cipőt a cipőboltból" :D Szóval nem ugyanaz a történet :) Nem példa nélküli ám, hogy egy márka vagy termék más piacon más névvel van jelen, itt is meg kellett volna lépni ezt.
Ja, van erreflé a Dél-Dunántúlon is belőle... elég gagyaság. Viszont marketing szempontból szerintem nem akkora öngól. A csaj feje már messziről látszik, a tárgy viszont nem. Én az első pár alkalommal mindig megnéztem, mi a jó istent inzultál orálisan a hölgy.
Jaj meg mintha lenne új kóla reklám. Egy turcsiorrú kiscsaj csirkehangon énekelget, majd elbiciklizik valami bevásárlóközpontba (valamint odabent is teker párat), majd onnan vissza. ÉÉÉÉÉS EEEENNYI! Lehet történik is benne valami de nem fogtam fel :D
Nem tudom hol van még kiplakátolva a Humanic cipőáruház reklámja, de itt Szegeden láttam párat. Egy csaj van rajta amint készül leszopni (vagy megenni?) egy cipőt. Iszonyat gusztustalan. Hozzá valami szöveg, hogy "vállald a cipőmániádat". Amúgy azt se értem hogy lehetett Humanic egy cipőbolt neve. Ilyen névvel könyvesboltot vagy valami ezoterikus marhaságot tudok elképzelni.
Egy pár éves történet jut eszembe: beugrottunk egy éjjel-nappaliba kajálni valamit. A következő párbeszéd zajlott le: - Helló, mit kértek? - Három melegszendvicset. - Mit? - Melegszendvicset. - Műveltebbeknek bermuda!
Undorító ahogyan a Lidl csontig benyal a nőknek csak hogy ott költsék el a pénzüket.
Az bizony. Épp ezért a reklám első tőmondata után így szoktam folytatni fennhangon: "A nőknek van ízlésük." Majd csatornát váltok. (És még soha életemben nem jártam Lidl-üzletben, pedig naponta megtehetném.)
Persze biztos vannak olyan nők is, akiknek ez hízeleg, és ott nyomulnak. Megérdemlik.