Akkor tűnt fel igazán, hogy az elvileg a gyárilag összerakott blokkban a váltótengely nem belevaló, teljes hosszban ugyan beleillik, viszont a hornyolások máshogy vannak ahol a zégergyűrűk alátámasztják a fogaskereket. Így utólag visszanézve a képeket, teljesen jól látszik az egyik fogaskerékről alul míg a másikon felül törtek le a fogak.
Sajnos a két tengelyről elfelejtettem képek készíteni az összehasonlítás véget, (megmérten van jócskán különbség) de ezen is jól látszik, hogy kb a felével el volt csúszva egymástól a két fogaskerék.
A másik tapasztalat, hogy a tengelyek ide oda csúszkálnak a blokkban nem keveset kb. 2-3-4 mm, szerintem ez nem normális így hézagolni kellett a megfelelő helyeken 1-1 mm acél alátéttel, úgy, hogy ha összehúzom a blokkot ne szoruljon.
Azt ugyan nem tudom, hogy ettől-e, de azóta nem, rángat nem kattog, mintha egyenletesebben menne.
Más. Az idióta tanksapka helyett valami értelmesebb? A zárszerkezet egy rakat f..s nem mintha tartanék 2 l benzin leszívásától de, vagy leesik menet közben vagy beakad és alig leget kinyitni. Kész öröm ez a járgány:-) mindig okoz valami meglepetést.
Nem a fojtástól mármint,hogy szét vagy össze van dugva számít annak,hogy mi hanem a papírjától. Éppenséggel úgy is össze lehet dugni,hogy nem érintkezik csak úgy látszik. Ha valaki úgy vette ,hogy olyan papírt kapott amelyen az áll,hogy robbanómotoros kerékpár akkor mást úgy sem tud mutatni ha pedig átmódosítja a jármű okmányát az meg okmányhamisításnak számit.Attól,hogy egy 250ccm ETZ- t átalakítok úgy,hogy az elektromos fojtás 30km lekorlátoz az attól még nagymotor marad és ha egy simsont feltuningolok hogy menjen 100 fölött az még attól segédmotor marad. Jó a helyi rendőr dönthet így de ha bíróság lesz belőle simán bukja.
Szerintem a karburátornál kell keresni a hibát. Lehetséges,hogy csak azért megy 800 m mert addigra kifogy a karbi tartályából az üzemanyagod. Utána leáll és te amit hűlésnek gondolsz az azaz idő míg újra megtelik. Elképzelhető,hogy nem jó az úszószint. 800 méter megtétele után meg nem nagyon melegszik fel a motor.
Sziaztok! Szeretnék kérdezni !Egy Yaki motó 2t kerékpárom van ! Olyat csinál 800m útán le áll ! Vissza hülik és megy tovább! Gyertyát ki cseréltem ! Ugyan ezt csinálja .Lehetséges hogy a trafó?
Szia. Ha szét húzod a fojtást akkor már nem számít kerékpárnak akkor már segédmotoros kerékpár ha igazoltat a rendőr akkor kérheti vezetői engedélyt -kötelezöt .
Szia! Igazad volt, megtaláltam a folytást. A cdi trafóból áll ki két fekete vezeték, egy csatlakozóval. Ha azt széthúzod megszűnik a fordulatleszabályzás. Köszönöm a segítséget. Esetleg ha valakit erdekel.😁
Van egy polymobil bfb 01-es motorom. Az a probléma hogy kb fél gázig rendesen, harapósan kipörög, de félgáznál olyan mintha letiltana a gyujtás és elkezd dadogni, ha tovább húzom a gázt csak horkol vagy leáll. Én valamilyen gyujtás problemára gondolok. Valakinek ötlet?
Minek szerintem nem sokat jelentene de szerintem nincs úgy kialakítva a blokk. Egyébként mi hűtené a radiátort hisz nem is megy gyorsan kicsi a menetszél illetve nincs hűtőventillátor.
Teljesen mindegy ,hogy előre tehát bicikli üzemmódra vagy úgy ahogy a képen bejelölted motorhajtásra van állítva indulnia kellene. Szerintem az önindító nem tekeri meg eléggé az indításkor úgy mint berugáskor. Ez lehet attól van,hogy gyenge az akksi vagy a szabadonfutó szorúl és visszafogja az önindító fordulatát esetleg a kuplung jobban fog és önindítózáskor visszafogja a fordulatot vagyis hajtja a hátsó kereket. Én levettem a kislánc kereket meg a láncot így nem tudom berugni csak önindítózni tudok. Általában úgy indítom,hogy előre kapcsolom a váltókapcsoló amit bejelöltél önindítózok kb. 2 percig járatom leállítom majd hátra kapcsolom a kart és újból indítózok. Mikor a motor jár nem szabad átkapcsolni mert tönkremehet a fogaskerék. Azért vettem le a kis láncot és a fogaskereket mert menet közben visszafogta a motort ,a lánc egy fél szemmel hosszab szerintem megnyúlt és forgás közben olyan mintha be akarna gyűrődni. Elég rosszúl van kitalálva jobb lett volna ha két fogaskerék hajtotta volna meg egymást és az egyik egyben szabadonfutó. Egyébként berugni csak lábra állítva lehet önindítóval pedig mindkét esetben lábon és keréken állva is.
Szia. Nekem Polymobilom Bfb01es van elektromos inditás meg berugos ha elektromos iditást akarsz akkor át kell álitani a kis karral. Többet nem tudok segiteni!
Megvolt életem első komplett motorszerelése (ZT-35) Tényleg nem ördögtől való. Meglepő módon elindult, viszont ha önindítóval próbálom, akkor csak forog forog, de nem indul. Pedálról viszont azonnal. Valami ötlet esetleg? Azt látom, hogy tekeri mágneses lenkereket? és jó irányba, de ennyi.
zijsssszasztok keresek polimobilomhoz szivotorkot akinek van.feleslegben vagy elado kérlek tikteket ere az imélen jelenkezen---szabika695@gmail.com-vagy a06304509351telefonszámon előreis kőszőnőm
Igen az enyém fölülvezérelt. Van itt a fórumon akinek olyan van mint a tied tegyél fel képet és ha látják megírnak minden adatot róla. Egyébként 8 dl általában ha annyi benne van gond nem lehet.
Megnéztem a tiéd, úgy tűnik nekem a régebbi típus van, alsó vezérlésű motorral. Úgy látom a tiéden a henger és hengerfej más, gondolom ez már felülvezérelt lehet. Nem kaptam hozzá semmilyen papírt, úgyhogy semmi műszaki adatot nem tudok róla, azt sem mennyi olaj kell bele. A kis nívópálca hiányzik az olajbeöntő sapkáról, túl is töltöttem és a blokk tetején lévő kis csövön fosta kifelé a felesleget.
Igen jók nekem gyárilag ennyi. A kipufogó lehet 0,08. Az enyém is lomhán indul de ez nem hiba hisz nem cross motor meg a súly amit visz az sem elhanyagolható én mázsán felül vagyok.Hajtani sem szoktam a lényeg ,hogy elvigyen a hobbira meg a városba.
Szikrát varázsoltam, a gyújtótrafó volt rossz. Nem indult a gép, állítottam szelephézagot, a kipufogószelepnél konkrétan nem volt. 0.05 mm a szívó, 0.10 mm a kipufogó szelep. Ezek jó értékek lennének? Kicsit erőtlennek érzem a gépet. A karbi beállítás sem biztos, hogy tökéletes, de kipucolva ki lett. Hasonlóan indul meg mint egy 207-es babetta...
A legegyszerűbben úgy tudhatod meg ha egy másik olyan gépre próbaként ráteszed és ha megy vele jó. A trafót házilag úgy lehet kipróbálni,hogy vagy egy 9 vagy egy laposelemet rákötsz a trafóra és az egyik szálat elveszed a sarutól akkor kell adni a szikrát. A trafóra úgy tudod rákötni az elemet ,hogy egyik szálat magára a trafó testre a másikat pedig ahová eredetileg megy a vezeték és azt összeérinted majd elemeled és ilyenkor kell a gyertyának szikrát adni. Van egy tuti tipp,hogy elég erős e a szikra mégpedig az ha a gyertya végét megfogod és ha vállig felüt az áram akkor bizos,hogy azzal nincs gond. Az öreg szakik ezt szokták csinálni én ETZ- nél így állapítottam meg műszer híján. De ha van feszmérőd azt tedd a gyertya végéhez. Ha ezután nem megy a gép akkor már csak a CDI a hunyó, vagy a nagyfeszültségű vezeték esetleg a pipa vagy a gyetya. Azért azt is meg kell nézni,hogy a trafóhoz kimegy e a vezetéken az áram nincs e szálszakadás. Egyébként ha van szikra még akkor sem biztos,hogy beindul a géped mert lehet gond a karbival vagy a szelepekkel.
Én 2015-ben vettem Kiskunhalasról a Barta motortól akkor még robbanómotoros kerékpárként árulta ezeket a fajtákat olyan papírom van róla. Kb. két éve már ezt a fajtát segédmotoros kerékpárként árulják.Hasonló kinézetű a polimobil de azt a mai napig robbanómotoros kerékpárként árulják. A két gép teljesen különböző motorikusan ez ha ránézel is látszik. Míg a z-tech 49ccm addig a polimobil 35. A régebbi típusú z-tech is 35ccm-ként árulták és látszott is az új és a régi közötti különbség.Nem tudom,hogy át lehet e szerelni a 35 ccm 50 re de manapság semmi sem jelenthet akadályt. Ha van nagyobb dugó, henger és passzol a blokkhoz valószínűleg meg lehet oldani ehhez keresni kell egy tuningműhelyet ott azonnal meg tudják mondani.Az én gépem a 1727 hozzászólásnál láthatod. Egyébként ha rákérdezel a Bartánál talán ő is tud rá választ adni.