Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Flakvierling Creative Commons License 2014.08.14 0 0 5182

Mégis, mennyit szeretnél érte? Engem lehet, hogy érdekelne.

Előzmény: Garfyeld Gombos (5181)
Garfyeld Gombos Creative Commons License 2014.08.13 0 0 5181

esetleg valakit érdekelne egy Tarpan 233 1989es , régi rendszer alapján ideiglenesen forgalomból kivont magyar okmányokkal (1996óta) ??? az autó 18 éve nincs használatban felújitáshoz megbontva , szinte minden alkatrésze megvan neki ha érdekel valakit képeket teszek fel , 13 éve örizgetjük tologatjuk egyik helyről a másikra , nem mindenáron eladó, 50 60 ezres ajánlatokkal ne sértegessetek légyszi  :D :D vasba énis eltudnám vinni , de nem akarom , tisztában vagyok vele hogy nemnagyon van másik magyar papiros az országban , az autó JNK Szolnok megyében található , remélem itt lessz olyan aki még értékeli az ilyen jellegű "kincset" :D :D

0630 2807 786 Garfyeld 

p21-feri-tb2 Creative Commons License 2014.07.22 0 0 5180

venuto Creative Commons License 2014.07.22 0 0 5179

jönni , nem  jöbbi

Előzmény: venuto (5178)
venuto Creative Commons License 2014.07.22 0 0 5178

Tessék  jöbbi  ide  :

http://www.tihany2012.gportal.hu/http://www.tihany2012.gportal.hu/

 

  sapirico--tok

tituszovics Creative Commons License 2014.07.20 0 0 5177

Sziasztok!

 

Eladó a "Motoryzacja" (Motorizálás) című lengyel nyelvű műszaki folyóirat, az Autóközlekedési Tudományos Kutató Intézet dokumentációja.  Az 1955-ös évtől könyvnek kötve 1971-ig, az utána következő lapszámok egyesével, ill. néhány dupla szám. Kitűnő állapotban.

A kötött: 2500 Ft/ db + postaköltség

Egyes lapszámok: 200 Ft/ db + postaköltség

Dupla szám: 400 Ft/ db + postaköltség

 

Szép napot!

 

 

 

Trabijani Creative Commons License 2014.07.14 0 0 5176

Jó estét mindenkinek !

 

Nem tudom hogy itt ajánlottam e már de lenne pár Nysa karosszéria cuccom  eladó  gyári újak , ha valakit érdekel a 06 30 3244341 számon elér !

venuto Creative Commons License 2014.06.04 0 0 5175

 

 Kedves Tagjaink, Kedves Veterán-, Nosztalgia-, Hobbijárművesek!


"Totalcar 5. Pályanap" - 2014.06.07. 7:00-től a Hungaroringen

Program: Oldtimerel-Youngtimerrel résztvevők számára:
 
- parkolás a "halszálkában", fent, árnyékban (ingyenes)!
- veterános KVÍZ, kezdőknek, haladóknak és vérprofiknak - ingyenes nevezéssel, helyszíni díjazással!
- könnyen megközelíthető a paddock és minden családi program (ingyenes)!- természetesen lehet regisztrálni a vezetéstechnikai-tréningre (akit érdekel ezt mihamarabb tegye meg, helyben nehezen kezelik a fizető ügyfelet - tapasztalat) itt,ezen a linken !- természetesen fel lehet menni a Ringre, a nevezési díj egy napra 27 ezer ft, de délutánra már fogy a mezőny, így jó eséllyel akad 4-5-6 autónyi hely a csoportokban!
- figyelem: ha a nevezések beteltek, akkor is van lehetőség a helyszínen a "kiesők" helyére bekerülni. Tehát érdemes jönni és a nap folyamán "résen lenni"!
 
Kapunyitás június 7.-én reggel 7.00-től, de lehet később is érkezni (sőt, javasolt is már 8.00 körül, de legkésőbb 12.00-ig). az Oldtimeres belépőket a regisztrációs sátorban vehetik át az érkezők. Regisztráció a főbejárat mellett jobbra.

FIGYELEM! INGYENES OLDTIMER- YOUNGTIMER FUTAM 19:00 - 20:00-IG! FELTÉTELEK: 12:00-IG KELL A HELYSZÍNRE ÉRKEZNI ÉS SZEMÉLYESEN NEVEZNI A REGISZTRÁCIÓS SÁTOBAN! ALÁ KELL ÍRNI A HUNGARORING ÁLTALÁNOS FELELŐSSÉGVÁLLALÁSI NYILATKOZATÁT MELY A PÁLYÁRA FELHAJTÁS FELTÉTELE! GYERE, NE HAGYD KI EZT A PÁRATLAN LEHETŐSÉGET!  

További részletes információ:http://totalcar.hu/palyanap/2014/05/22/mienk_a_ring_ismet_gyertek/




Jó szórakozást kívánunk a rendezvényeken!

MNHJR

 


Kérjük erre a levélre ne válaszolj! Ha írni akarsz nekünk a következő címre tedd:info@mnhjr.hu Köszönjük!

 

 

www.mnhjr.hu | info@mnhjr.hu | Bp. 1701 Pf.: 264. | Tel.: 06 30 948 8841 | Fax: 06 1 217 2830

Amennyiben a továbbiakban nem kíván hírlevelet kapni, leiratkozását itt megteheti.
Leiratkozás

Fozat1 Creative Commons License 2014.06.01 0 0 5174
eMPet Creative Commons License 2014.06.01 0 0 5173
plankenhorst Creative Commons License 2014.05.13 0 0 5172

 Wrocławban

FD 6667 Creative Commons License 2014.05.08 0 0 5171

Közkinccsé tétetik!

RIKA424 topiktársunk felajánlásával különféle szkennelt prospektusok, típuslapok tölthetők le az alábbi linkekről.

http://star.fd6667.fotoalbum.hu/

 

http://fso-prospektus.fd6667.fotoalbum.hu/

 

http://solaris.fd6667.fotoalbum.hu/

 

http://autosan.fd6667.fotoalbum.hu/

 

Ezek pedig más forrásból valók:

http://startgk.fd6667.fotoalbum.hu/

venuto Creative Commons License 2014.05.06 0 0 5170

Úristen , mekkora  lelki  erő  van  bennük . . .

Meg  a  youtube-on  lehet  még  látni  egy  csomó  Zlombol  Túrát  is . . . .

Előzmény: Flakvierling (5166)
venuto Creative Commons License 2014.05.06 0 0 5169

Szia . 

Maximálisan  egyetérTEk  véled . . . 

sapirico

Előzmény: Flakvierling (5162)
bazidzsó Creative Commons License 2014.05.05 0 0 5168

A közel 3000 kilométeres út

Jóval több lesz az annál:) Egy gyors kuglizással ~7,000km jött ki nekem...

De ez még inkább dicséretére fog válni a járműnek! Kíváncsi vagyok, hogy fog sikerülni, én drukkolok nekik:)

Előzmény: Flakvierling (5166)
Flakvierling Creative Commons License 2014.05.04 0 0 5167

Egyik krími balesetük, a megpakolt Zuk kerekei alatt leszakadt a laza útpadka és a kocsi az árokba borult:

Miután visszaállították 4 kerékre, simán hazahozta őket. Most ez a kocsi van javítás alatt.  Ja, és ezután még egy Zsiguli is beléjük csattant egy kereszteződésnél (nem adta meg az elsőbbséget lengyel barátainknak). A Zuk ezt is túlélte (A Lada nem). :) :)

 

Előzmény: Flakvierling (5166)
Flakvierling Creative Commons License 2014.05.04 0 0 5166

Lengyel Barátom, Marcin szeptemberben részt fog venni egy afrikai "expedícióban", mégpedig egy Zuk fedélzetén, 6 másik lelkes fiatallal együtt. Útvonaluk a következő lesz: Wroclaw - Brno - Pozsony - Balaton - Maribor - Triest - Monte Carlo - Marseille - Iloret de Mare - Marrakes (Marokkó), visszafelé pedig Lisszabonon keresztül jönnek majd:

 



A közel 3000 kilométeres út a lengyel járműgyártás előtti tisztelgésként is értékelhető majd, illetve újabb bizonyítéka a lengyelek nagyszerűségének. :) A 7 fős csapatban mindenkinek meglesz a maga feladata, Marcin barátom (aki betéve ismeri a Nysa és Zuk típusokat) lesz az egyik "műszaki ember". Nem kell félteni őket, hiszen nem ez az első nagy túrájuk, tavaly egy piros Nysa társaságában megjárták a Krím-félszigetet (két lakalommal balesetet is szenvedtek, de szerencsére egyik sem végződött komoly bajjal), 2012-ben a Peloponnészoszi-félszigetre utaztak, illetve egész Lengyelországot bejárták már. A Zuk kisebb-nagyobb hibákkal, de mindig elvitte és vissza is hozta őket. Egy kép a fantasztikus járműről (melyből kettő is rendelkezésükre áll, de csak egyet visznek majd, mivel a másikat épp a krími kaland során szerzett sérülésekből gyógyítgatják):

És íme egy videó a krími útról (Marcin barátom itt még nem volt velük):

https://www.youtube.com/watch?v=STfMhpiq8DE

 

Ez pedig itt a honlapjuk, ahol további szponzorokat is keresnek:

http://zukiemprzezswiat.pl/

 

 

Sajnos a balatoni érkezésük időpontja még nem biztos, és az sem, hogy a tó mely részénél akarnak "tábort verni", de jó lenne, ha sikerülne majd nekik valami úton-módon ingyenes szállást (sátorverési lehetőséget) intézni. Gondoltam arra is, hogy jó lenne valaki (lehetőleg Zuk-szakértő), akivel esetleg azon a környéken kapcsolatban lehetnének, ha esetleg segítség kellene.

Flakvierling Creative Commons License 2014.05.02 0 0 5165

II. János Pál bíboros korában (ekkor még természetesen Karol Wojtyla néven) egy Warszawáwal közlekedett. Nagyon szép kezdeményezés, hogy restaurálták az autót, méghozzá nem eredeti, gyári állapotára, hanem abba az állapotába állították vissza, amilyen akkor volt, amikor még Karol Wojtyla használta:

 

Wadowice főterén is kiállították, s mélyen vallásos lengyel testvéreink szenteltvízzel meg is hintették:

 



A tulajdonosa azt is tervezgette, hogy "lábon" leutazik vele Rómába, II. János Pál szentté avatási szertartására. Tud valaki erről az útról? Sikerült végül? Remélhetőleg baj nélkül megjárták oda-vissza.

Flakvierling Creative Commons License 2014.05.02 0 0 5164

Már eltűnt a Nysa a használtautóról, kíváncsi vagyok lett-e gazdája, vagy tényleg széjjel lett vágva, ahogy a hirdetés szövegében is szerepelt.

Előzmény: JumboJet (5136)
Flakvierling Creative Commons License 2014.05.02 0 0 5163

Lengyel barátaink elképesztő dolgokat alkottak, a Jamnik is csak ott, Náluk születhetett meg.

Előzmény: venuto (5157)
Flakvierling Creative Commons License 2014.05.02 0 0 5162

Ezt soha nem értettem, miért kell propagandával összevonni a régi autók szeretetét. Vagy akinek ez tetszik, csinálja otthon, legyen Lenin múzeum a garázsában, de ne vigye utcára. Láttam olyan rendezvényt is, ahol gyerekeknek csináltak újra úttörő tábort, kisdobos-úttörő dalokkal, vörös zászlókkal és mindenféle más jellegű parasztvakítással. Aztán amikor szóvá tettem, azzal védekezett az illető, hogy ez bizony hozzátartozik a kor hangulatához. Persze, ahogy a gumibotozás, padlássöprés, kőfejtőben halálra dolgoztatás, kommunistabérenc ügynökökkel való figyeltetés, akasztás és arccal lefelé jeltelen sírba temetés is. Vagy legközelebb ezt is megmutatják a gyerekeknek, nem csak a gulyáskommunizmus engedelmes proli-birkává nevelő langyos posványát? Mert amíg csak a "jót" mutatják, addig nem oktatás vagy ismeretterjesztés a cél, hanem a történelemhamisítás és a propaganda. Ilyen erővel bizony a régi német autók találkozóját is meg lehetne tartani horogkeresztes zászlók közt, lágyan szóló Hitlerjugend indulókkal aláfestve, propaganda-ostobaságokkal körítve, kedvesen mosolygó Hitler kép alatt, SS kápóknak öltözött barátságos szervezők segítségével és a sok szörnyűséget természetesen elhallgatva. Mégis mi a különbség? Semmi.

Előzmény: vOlgi (5159)
Flakvierling Creative Commons License 2014.05.02 0 0 5161

Micsoda képek és beszámoló! Köszönjük szépen! Nagyszerű lehetett, sajnálom, hogy nem lehettem ott.

Előzmény: venuto (5156)
venuto Creative Commons License 2014.04.28 0 0 5160

TiszTElt  veTEránautó-barát  Kolléga .

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9191747

vOlgi Creative Commons License 2014.04.28 0 0 5159

"Szia , Péter .

Igen , de  nagyon  LEbaloldaliasodott . Olyan  alakok  csinálják , kik  megünneplik november  7-ét és  április  4-ét , mindezt  a  csillebérci volt  úttörőtáborban . Visszasírják  az  egypártrezsimet , a  gyarmatvoltot meg  az  emeszempét . Ez  meglátszott  az  utolsó  időkben , amikor  a youngtimerek  közül  fokozatosan  eltűntek  a  nyugati  gyártmányú  személygépkocsik."

 

- egy szubjektív véleményt olvashattunk venuto tollából.

 

továbbá hiányolom az idézett szövegből "Rákosi f..sznák szopogatása" szófordulatot a titkon megbántott, egyben jó fantáziával megáldott ember hangvételében.

 

Amivel semmi gond nem lenne, ha nem ír a Volgás tapasztalatok oldalra http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=130109258&t=9043757 , onnan tovább linkel ide a R.I.L.A.K.-ra ahol lekesen olvashatjuk magunkról, többek közt volgásokról, a nov.7 és április 4. évadnyitó és záró találkozóink és azokon részt vevő kollégák új, számunkra ismeretlen megvilágítását.

 

Felidézhetném és véleményezhetném viselkedésedet a május 1.-i találkozókon, de minek. 64 molotov olvtárssal folytatott kommunikációdból is kiderül barátságos és kooperativ stílusod többi veterános kolléga felé.

 

Egy szó mint száz, engem személy szerint sért a fenti gondolatmenet, egyben úgy sejtem a többieket is - mivel hogy nem is ismersz bennünket. Átlag életkorunkból adódóan az előző rendszerből kb. kamaszként ill. gyerekként estünk át a következőbe.

 

Baráti üdvözlettel.: Ibos Árpád - volgaklub.

 

Előzmény: venuto (5142)
anm-670 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 5158
Előzmény: peter_ho (5141)
venuto Creative Commons License 2014.04.28 0 0 5157

Előzmény: venuto (5156)
venuto Creative Commons License 2014.04.28 0 0 5156

 . . and last , but  not least  :  ERNA-nk , akinek  senki  sem  segített  az  egész  lebonyolításában  : az  anyósülésen : 

venuto Creative Commons License 2014.04.28 0 0 5155

remekek  voltak  a  Trabant  kabriolesítések ,  és  vala  egy kabriósított  Wartburg 312  is . Sajnos  nem  én  fotóztam . 

venuto Creative Commons License 2014.04.28 0 0 5154

Volt  egyébként  Opel  Admiral  is , Citroen  SM  is . . . 

venuto Creative Commons License 2014.04.28 0 0 5153

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!