Visia-ra (ami 215/65 R16-os gumikkal jön + acélfelnivel) vett már valaki utólag 16"-os alufelnit? Ha igen, milyet? TPMS szenzort sikerült átrakni? Köszönöm!
Még nem vettük át az autót, így nem tudom egyelőre kipróbálni, de Suzuki Vitaránál meg Mazda CX3-nál az is működik, hogy ha szélvédőre irányítja fixen a levegőt az ember, akkor sem kapcsol be soha a start-stop. Egy próbát esetleg megér.
Jó ötletnek tűnik, engem pl kifejezetten bosszant a start-stop akksi, önindító terhelése, bár azért olyan sokat nem araszolok lámpáknál. Azért lehet kipróbálom
Adj rá gyújtást, tedd sebességbe, és tedd a kezed az egyik szenzor elé, közben nézd a kijelzőt. De szerintem nem írja ki, majd ma kipróbálom.
2 DIN-est simán be lehet építeni, csak az nem mindegy, hogy illeszkedik-e a gyári kábelekre, mert ha nem akkor kell hozzá átalakító, meg egy beépítőkeret.
A másik kérdésem ha a 215/60r17 helyett 215/65 r17et tennék fel hogy befolyásolná a menetteljesítményt vajon? Vidéken lakunk elég kátyúsak az utak, földút is előfordul.
A gumiméret váltó azt írja nem megfelelő 2,5%nál nagyobb a különbség esetemben 3 lett.
Ezek szerint van szórás rendesen. Csak hát alapvetően az ember a lakhelyéhez legközelebb eső szervízbe óhajtana járni, mert az se normális ha egy kötelező szervízre rámegy fél vagy egy nap, plusz benzin, matrica, stb. Nálunk a városban, meg a közelben levő városokban is Hovány van például, nem nagyon lenne célszerű máshova vinni.
Köszönöm a választ. Szerintem én sem rendelnék külön, ha ezt választanám. Igazából alapot vennék én is talán biztonsági csomaggal. Színben is beérem valami alappal.
en is ugyaezt az infot kaptam az assistance-al kapcsolatban. Ha mindig visszaviszed, jár a szolgaltatás, de gondolom az első három év után már fizetős.
Azt az infot is kaptam hogy az első éves vizsgálat a legolcsóbb, mert akkor még nem néznek sok dolgot. Aztán egyre drágább ahogy egyre több mindent vizsgálnak.