5 év eltelt, de azóta sem történt előrelépés a hagyományos vonatok ajtóvezérlésében.
Dehogynem. Hét éve szenvednek a DB TB0 bevezetésével, amit elvileg kötelező alkalmazni. Ez jó magyar szokás szerint a GySEV-ről lepereg, a Startnál meg szakmányban gyártódnak az ideológiák (nem minden alap nélkül), hogy miért nem lehet használni....
15 év eltelt, de azóta sem történt előrelépés a hagyományos vonatok ajtóvezérlésében. Az meg ugye nem igazán jó megoldás, hogy az ajtók akkor is nyithatók, ha nyílt pályán áll meg a vonat. Ami felmerült bennem a 13 eres vezérlés esetére, hogy ha folyamatosan zárva tartod a távzárás áramkörét, azzal vajon megakadályozható az ajtó nyitása? Nyilván a reteszelésre nincs hatással, de ha folyamatosan záró parancsot kap, akkor nyitás esetén azonnal vissza is záródna?
Szakmai kérdésem lenne, létezik még olyan üzemelő V43-as, amiben a segédüzemi motorokat még az eredeti kontaktoros indító ellenállásos módon vezérlik (szellőzők egymás után indulnak, stb.)? Ha van még ilyen mozdony milyen pályaszámokat keressünk?
Nem, ez a minőségi munka. Meg lehet nézni, hogy Szajol-Püspökladány között mennyi lassújel termett (160-as a pálya, ha a két vágány sebességét összeadjuk)...
Szia! Ha megírod melyik évben volt, akkor megpróbálom a MÁV Fejlesztési és Kísérleti intézet évkönyvében megkeresni és megírom az eredményt. Üdv.: Dezső