Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2022.08.14 0 1 84121

Ez miért gond?

 

 

A vezérlőkocsiknál nem kell?

Előzmény: Peti817172M (84118)
Peti817172M Creative Commons License 2022.08.13 -1 1 84120

Akkor tulajdonképpen minden távzárós kocsival működne, ha rá lenne kötve a mozdony a távvezérlésre?

Előzmény: Vendégsín (84119)
Vendégsín Creative Commons License 2022.08.13 0 1 84119

...ha folyamatosan zárva tartod a távzárás áramkörét...

 

Nagyjából ez a TB0 lényege. Az ajtó így nem nyitható.

Előzmény: Peti817172M (84116)
Peti817172M Creative Commons License 2022.08.13 0 1 84118

Meg az a gond, hogy ahol nincs vezérlőkocsi, ott minden felcsatolás után ellenőrizni kéne az összes ajtó megfelelő működését.

Előzmény: Vendégsín (84117)
Vendégsín Creative Commons License 2022.08.13 0 1 84117

5 év eltelt, de azóta sem történt előrelépés a hagyományos vonatok ajtóvezérlésében.

 

Dehogynem. Hét éve szenvednek a DB TB0 bevezetésével, amit elvileg kötelező alkalmazni. Ez jó magyar szokás szerint a GySEV-ről lepereg, a Startnál meg szakmányban gyártódnak az ideológiák (nem minden alap nélkül), hogy miért nem lehet használni....

Előzmény: Peti817172M (84116)
Peti817172M Creative Commons License 2022.08.13 0 1 84116

15 év eltelt, de azóta sem történt előrelépés a hagyományos vonatok ajtóvezérlésében. Az meg ugye nem igazán jó megoldás, hogy az ajtók akkor is nyithatók, ha nyílt pályán áll meg a vonat. Ami felmerült bennem a 13 eres vezérlés esetére, hogy ha folyamatosan zárva tartod a távzárás áramkörét, azzal vajon megakadályozható az ajtó nyitása? Nyilván a reteszelésre nincs hatással, de ha folyamatosan záró parancsot kap, akkor nyitás esetén azonnal vissza is záródna?

Előzmény: Vendégsín (37797)
r1232 Creative Commons License 2022.08.13 0 1 84115

Az tényleg olyan volt még.

Előzmény: Gigantos (84114)
Gigantos Creative Commons License 2022.08.12 0 1 84114

Az 1008-as? Emlekeim szerint az is kontaktoros. Igaz, az most áll. 

Előzmény: r1232 (84110)
dccvillanyos Creative Commons License 2022.08.12 0 0 84113

Szuper, köszi az infót!

 

Üdv, Zsolt.

Előzmény: r1232 (84110)
r1232 Creative Commons License 2022.08.11 0 1 84112

Igen, már az átalakításakor.

Előzmény: 1047 005-2 (84111)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.08.11 0 1 84111

A 431 011-en azt is átalakították?

Előzmény: r1232 (84110)
r1232 Creative Commons License 2022.08.11 0 1 84110

A Startnál szerintem üzemelő példány már nincs kontaktoros segédüzemmel. A V-hidas gépek még ilyenek.

Előzmény: dccvillanyos (84108)
RhB Creative Commons License 2022.08.11 0 1 84109

OFF

Még rögtön a FREMO után írtam emailt (07.22.) azzal kapcsolatban, amiről ott beszéltünk. Azt megkaptad?

ON

Előzmény: dccvillanyos (84108)
dccvillanyos Creative Commons License 2022.08.11 0 1 84108

Sziasztok!

 

Szakmai kérdésem lenne, létezik még olyan üzemelő V43-as, amiben a segédüzemi motorokat még az eredeti kontaktoros indító ellenállásos módon vezérlik (szellőzők egymás után indulnak, stb.)? Ha van még ilyen mozdony milyen pályaszámokat keressünk?

 

Köszönettel, Zsolt.

V43 1106 Creative Commons License 2022.08.08 0 0 84107

Sajnos nem tudok évszámot mondani,de tippem szerint ez a kilencvenes évek végén Dombóváron volt ez a kísérlet.

Előzmény: V46 010 (84097)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84106

Vihető az összes.(1/2 vicc)

Előzmény: traxxtoto (84105)
traxxtoto Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84105

Ez a gép inkább jöjjön haza Fehérvárra. :D

Előzmény: 1047 005-2 (84104)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.08.05 0 0 84104

Még mindig forgóvázcserére vár,ezalatt a pár év alatt a főlégtartókat újra kellett vizsgálni.A tendencia szerint még új tulajdonoshoz is kerülhet.

Előzmény: AKF996 (84102)
Sm006 Creative Commons License 2022.08.05 -1 0 84103

Szia! Esetleg lennének még innen fotóid? Szivesen fogadnám!

Előzmény: AKF996 (84102)
AKF996 Creative Commons License 2022.08.04 0 1 84102

Üdv.! Mi baja van az 1283-as gépnek, hogy még mindig itt rohad a szegedi parajos kellős közepén? Habár a festése azóta sem nagyon kopott.

 

 

 

Az 1059 meg már szét is van rohadva sikeresen, bár azon már az 'S'-betű is rajta van egy éve..

 

 

 

1047 005-2 Creative Commons License 2022.07.24 0 0 84101

A jó munkához idő kell,azért vannak készen a szerbek a Szabadka-Horgos oh szakasszal.A profiknál meg még a pálya sincs teljesen átadva.

Előzmény: EVM (84100)
EVM Creative Commons License 2022.07.24 0 0 84100

Elszomorító!Egy zsák pénz elszórva rá és maradt minden a régiben!

Előzmény: Bbmot_634 (84099)
Bbmot_634 Creative Commons License 2022.07.24 0 1 84099

Nem, ez a minőségi munka. Meg lehet nézni, hogy Szajol-Püspökladány között mennyi lassújel termett (160-as a pálya, ha a két vágány sebességét összeadjuk)...

Előzmény: EVM (84098)
EVM Creative Commons License 2022.07.24 0 0 84098

Jó nagyot döccennek a vonatok az "új" vágányzaton.Gondolom váltó van ott!

Előzmény: 1047 005-2 (84096)
V46 010 Creative Commons License 2022.07.24 0 2 84097

Szia! Ha megírod melyik évben volt, akkor megpróbálom a MÁV Fejlesztési és Kísérleti intézet évkönyvében megkeresni és megírom az eredményt. Üdv.: Dezső 

Előzmény: V43 1106 (84094)
1047 005-2 Creative Commons License 2022.07.24 0 0 84096
Előzmény: Schmidt-féle túlhevítő (84095)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2022.07.24 -1 0 84095
V43 1106 Creative Commons License 2022.06.26 0 2 84094

Szisztok! Tud valaki bővebbet erről a dologról mikor melyik évben volt ez a kísérlet,és milyen eredményel zárult.

MTU-890 Creative Commons License 2022.06.10 0 3 84093

431 310 mozdony:

1047 005-2 Creative Commons License 2022.05.29 0 0 84092

Köszönöm.Akkor mellékszálként a 431 246 kinek a tulajdona (lesz)?

Előzmény: fantal (84091)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!