Mi is ugyanígy jártunk... :-( Csak néztem ki a fejemből :-), hogy mi ez a 25%-os áremelés. Aztán felvilágosítottak "sorstársak", hogy valszeg lejárt a demó, most már itt a való világ. :-(
Ez azért igy merész kijelentés... Szivesen cseréltem volna veled november elejétől január közepéig... kb ennyi ideig xartak bele, hogy az összes uhf-es adó olyan zajos, hogy már nézhetetlen...
Igaz nem 12 hanem 22. ker, de nekem az a tapasztalatom, hogy a tv teljesen jó, a net (10/2-es csomag) min. 9/2-vel megy. Egyszer volt, hogy 5-6 M-ra csökkent, de kiderült, hogy a fali csatlakozó csúszott ki nálam.
Milyen tapasztalatotok van a Fibernet analóg kábel tv-vel? (12. kerületben?) Ahogy olvastam, csak a net a szar a fibernetnél, a tv az jó? Van olyan az analóg kábeltv-nél, hogy egyszerűen csak úgy elmegy az adás?
Nálunk most kötöttek be egy digitális kit csomagot, ehhez úgy új modemet is kellett beszerelniük, és most a 2,5Mbps-os net 60kbps-mal jön. Szerintetek?:D
Hehe... nálunk az Antenna hungária (vagy Digitál) jelentkezett be, hogy a kábelezést is ingyen kicseréli... A plakátjukat ki is tették az előtérbe. :O)
Az árukapcsoláshoz az kellene, hogy egy terméket vagy szolgáltatást ne vásárolhass meg egy másik termék/szolgáltatás nélkül. Jelen esetben előfizethetsz csak a SatTv-re. Ebben az esetben magasabb lesz a havidíj. Nem meglepő, majdnem minden cég olcsóbban adja a szolgáltatásait, ha más szolgáltatást is vásárolsz tőle.
Tudom, már nyomulnak a prospektusokkal az új digit. csomagról...
De arra is oda kell figyelni, amit apró betűkkel írtak, hogy ezt csak telefon, és net mellé kínálják, vagyis mindhárom kommunikációs szolgáltatást tőlük kell igénybevenni.
Vajon ezt nem kezdte még ki a GVH vagy más? Mert ez kőkemény árukapcsolás...
Nem tudom, meddig tartják fenn ezt a szolgáltatást, mindenesetre nálunk három beltéri egység + távirányító, stb. kellene, tehát - jelen pillanatban - nem éri meg. De hogy mi lesz a teljes digitális átállás után...???
A felsorolásodból kimaradt hogy további "boxok" fogják a port a komódon... :-)
De igen. Ez műholdas vétel, kell hozzá egy parabola tányér, egy vevő fej, kábel a készülékig, most jön a box (dekóder, tuner), aztán a TV-n lehet nézni amit a boxon kiválasztassz a hozzá tartozó távirányítóval. Három TV készüléket lehet róla működtetni (a T-Home telefonos tájékoztatása szerint) Az első TV-hez ingyen adják a box-ot, a többiért bérleti díjat kell fizetni. (300Ft/db/hó kezdetben, atán ki tuggya mennyi?) A felszerelés a T-home tulajdonába marad, most az ákcióban hülyeségvállalás mellett ingyé odaadják.
De arra is oda kell figyelni, amit apró betűkkel írtak, hogy ezt csak telefon, és net mellé kínálják, vagyis mindhárom kommunikációs szolgáltatást tőlük kell igénybevenni. (A rádiót hallgathatod szabadon a konyhában egészen addig, amig abból nem csinálnak digitális rádiót!!!)
A kábelnek TV-nek az (volt) az előnye, hogy:
- nem költözött be a lakásba egy újabb energiafaló (mert azé' a box-ok szép csendben rásegítenek a villanyórát pörgetni, igaz nem nagyon, de azért sok kicsi sokra megy - a végén meg globálisan felmelegedik a Föld)
- nem kellett hozzá másik távirányító, amibe elemeket kell rakni, azokat időnként cserélni (környezet és pénztárca terhelés)
- elosztható volt a jel több TV-re nem nagy beruházással (elosztó, kábel, csatlakozó mint költségtényező)
De ha a kábeltv új digitális műsorterjesztésére hagyod rábeszélni magad, ugyanezekkel a problémákkal találkozol. Kitalálod mi is ez?
" ... Váltanék szolgáltatót, de nincs másik hasonló itt (XXII.) ... "
Jaj, csak hasonló ne is legyen, csak jobb és olcsóbb jöhet számításba!
Én is XXII. és tegnap kaptam egy levelet a T-Home-tól (a postaládába kézbesítve), sőt pár perce a rádióban ment egy reklám is, hogy országos lefedettségű T-Home SAT TV, ingyenes telepítés stb. havi 1900Ft a családi csomag 49 csatornával.
Nem vagyok a T-Home embere, de a saját zsebem ellensége se!
Recepció van, vagy miafene! A benzin se vót ilyen ócsó már évek óta!
A férjem kötötte a szerződést tavaly, ez volt az egyik karácsonyi ajándék a gyerekeknek. A számlák fizetése viszont az én dolgom :-), általában nekem szokott feltűnni a szokásostól eltérő összeg. Arra valóban emlékszem, hogy lehetett vmi hűségnyilatkozat, mert nem volt csatlakozási díj.
Váltanék szolgáltatót, de nincs másik hasonló itt (XXII.) Teljesen önhatalmúlag vettek ki olyan német adókat, már egy-két hónappal a szerződéskötés után, amiket én fontosan tartottam. És kaptunk helyette ......-t. :-(((
Tavaly november óta van családi csomagunk. 4990-ért. Minden előzetes értesítés és információ nélkül kijött az aktuális számla: 5999 ft. Ugyanarra a csomagra. Ez normális??? Mi indokolja a 20%-os emelést???
Először a honlapjukon, majd a szórólapon értettem félre amivel kábítanak.
Régi kábelTV előfizető vagyok, és feltűnt, hogy az új előfizetőknek nagyon kedvezményes áron kínálnak TV előfizetést, az én előfizetési díjam feléért.
Az ügyfélszolgálati irodájuk felé jártam, beugrottam, hogy megkérdezzem, mi jót kínálnak egy régi ügyfélnek. Ez a múlt héten volt. Kiderült rosszul értelmeztem az általuk VILÁGOSAN ÉS EGYÉRTELMŰEN MEGFOGALMAZOTT ajánlatot. Valóban a feléért, de csak egy hónapig. Utána a 15% kedvezményt kínálnak a jövő évi LISTAÁRBÓL. Hogy ez mennyi lesz nem tudni, de biztosan magasabb lesz mint most.
Ezt az ügyfélszolgálatos munkatársuk mondta.
Mintha a TV műsor szolgáltatók versenyeznének
Nos ha már verseny, akkor legyen verseny. Jelentkeznek a versenyzők sorban.
Tegnap kaptam egy levelet a T-HOME-tól.
Abban egy szép színes szórólap volt.
SAT-TV családi csomag 1990Ft-ért.
Ingyen felszerelnek, beszerelnek, mindent biztosítanak a FIBERNET családi csomagja díjának a HARMADÁÉRT.
Most nézem a neten a Fibernet akcióit ugyanis küldött szórolapot és mondván hátha többet tudok meg a netről. Nem kellett vólna ! Megszéditett az ajánlatuk miszerint olcsobban nagyobb sebességre válthatok, váltottam is, 4/0,25 ről 10/2 re. Hejehuja örvendetes dolog leteszteltem 10 megából 6 megvan 2 mega feltőltésből 1. Lényegesen több mint a 4mbs ből a tényleges 2-3 mbs, de akkor is csalás ha 4et kötök akkór 2-3 van ha meg 10et akkór csak 6 mennyit kéne fizetnem hogy ténylegesen meglegyen a 10 mbs??? És még most jön csak igazából a turpisság: -a neten 10Mbit/s - 2Mbit/s sprint csomag szerepel -a szórólapon 10Mbit/s - 1Mbit/s van
hát most melyik az igazi nekem nem mindegy mert elég sokat feltőltök.
Aki DIGITÁLIS adókra előfizet a Fibernetnél inkább NE TEGYE!!! A kép olyan mintha erős élsímítást végeztem volna a képen. Az emberek feje olyan mintha ráfost@k volna. A hajszálakat nem lehet elkülöníteni egymástól, a kép kockásodik, az emberek arca, mintha plasztikáztatni járnának. Ha valaki olajfestmény akar nézni a tv-n akkor annak ajánlom bevezetni. Egy cseppet többe kerül, mint az analóg adás, dehát ...
Zsicu én csak elszomorító híreket tudok mondani, ugyanis nálam ugyanez a probléma lépett fel. A gondom csak az vólt , hogy közben a hálózaton is dolgoztak így nehezen tudták kiszürni h. mi is az én gondom . Nem huzom az idöt kb 2.5 hónap mulva megoldották a gondomat kábelszakadás vólt az oka ami bizonyos hőmérsékleten megszakadt (nappal vólt netem alkonyat után nem). Tehát nem a gyorsaságukról híresek. Természetesen azóta is kompenzálják a kiesett forgalmat,nem lehet mailbe kérni semmit tőlük csak személyesen vagy telefonon ami pénz vagy idő ami ugyanaz
Meglepő módon, gyorsan reagáltak, voltak kinn megnézni a hiba okát. Valószínűleg nem nálunk volt a hiba...egy szerelő felhívott, hogy jó-e már a net?, mert eddig volt valamiféle karbantartás, meg valamiféle hiba, amit elhárítottak, de még holnap d.e. várható kisebb fennakadás. Kellemesen csalódtam most a fibernet-ben.
A tegnapi napon elkezdett az internet "megszakadozni" d.e., .d.u. 10-20 percenként megszakadt, estére 5-10 percre csökkent ez az idő. Amikor először betelefonáltam, az ügyfélszolgálatra, az első hölgy akivel beszéltem kedvesen, udvariasan beszél velem, mondta, hogy most nincs szabad kollégája (munka idő kezdés után 10-15 perccel nem lehet elérni senkit--ott lehet ám munka--), míg vele beszéltem addig lett egy "szabad" kolléga, azt mondta kapcsolja, várjak. Én türelmesen vártam mígnem 10 perc után tudtam beszélni az illetékessel. Elmondtam a gondom, hogy megszakad a net bizonyos időközönként, erre Ő, azt mondta megnézni a rendszert...ezek után azt a választ kaptam, hogy nem tud hibabejelentést felvenni, mert a rendszer zavartalanul működik, hiába mondtam, hogy 10-20 percenként megszakad...azt mondta, akkor hívjam ha rossz, ezzel el is köszönt. 10 perc múlva ismét telefonáltam, mivel ismét megszakadt, bemutatkozás után azzal kezdtem, hogy ismét Én vagyok 10 perce már telefonáltam de akkor elküldtek, erre az ügyfélszolgálatos azt mondta ilyet ne lehetne csinálni...és felvette a hiba bejelentésem és közölte, hogy 72 órán belül elhárítják a hibát. Remélem legalább egy héten belül megoldják a problémám. Lentebb olvastam, hogy voltak gondok a Motorola SB5101E típusú modemmel, hát nekünk is ilyen van ^^, remélhetőleg csak ki kell cserélni 1,5 év után...