Ez egy integrált felderítő rendszer. Nincs az a hülye hadsereg, a magyaron kívül, amelyik ezt az árbocot a járműtesten kívül helyezné el. Amúgy, de borulékony párszor már sikerült velük feldőlni.
Úgy látom a "magyar hadiipar" épp versenyre kelt a világszínvonalú autóbuszgyártásunkkal. Az amúgy is borulékony MRAP-nak biztos jót tesz egy ilyen kendács rendszer....
Az Ikarus összes cégét összevonták. Az új vezérigazgató augusztus 1-től Fehér Roland (egykori Rába vezér). A jelenlegi teljes döntéshozói állományt kirúgják és Széles Gábor is átadta a stafétát a vejnek.
Bocs! Nem csak az Electrobus Europe 51 százalékát vette meg a kínai, hanem a Holding 51 százalékát is. Tehát a teljes Ikarus portfolió 51 százaléka a CRRC kezébe került.
Néhány tűzoltó már találkozott vele és gyakorlatilag ugyanaz, mint a Renault volt. Igaz azt mondják az alváz ezerszer jobb, de sajnos ugyanaz az alapvető hiba, mint a Rába-Reneultokkal volt. Ezt a tűzoltóautót kell használni majd mindenre is, lesz ez műszaki mentő, erdészeti tűzoltó, kisvárosi- éd nagyvárosi laktanyák 1-es fecskendője, szóval minden tudást bele akarnak szuszakolni. No mindegy, jön néhány tucat Magirus is, valószínűleg azok jobbak lesznek.
Igen. Láttam ilyet, de sajnos nem túl informatív, hiányoznak belőle a Heros BV-s midibuszai, igaz ott látszott, hogy még buszt nem láttak, mert olyan terveik voltak, hogy a fél szakma rajtuk röhögött! :-)
Tehát itt, a magyar buszcsinálgatás két évtizede végén kijelenthetjük, hogy a hazai alkatrészbeszálítói piac az alábbiakból áll:
- nyugati beszálíltó kurva drágán
Igen, sajnos ez a normális. Minden más kókányolás.
Azt nem akarták két évtizede megérteni pl. ezen a topikon is sokan, hogy nem az árakat kell letörni (mert az úgyis letörhetetlen), hanem a béreket kellett volna feljebb tornászni, amiből sokaknak futotta volna a drágább szolgáltatás megvásárlására, s a szolgáltatónak a "kurva drága" alkatrészre. A bérek feljebb tornászása pedig természetesen csak akkor sikerült volna az inflációs spirál megelőzésével együttesen, ha az a termelékenység növekedésével járt volna. Termelékenységet pedig pont nem a minél olcsóbb szarok beszerzésével, irányított közbeszerzésre gyártással stb. lehetett volna fokozni.
De hát mi okosba' akartunk európaiak lenni, ezért erős versenyben Bulgária még nem előzött meg minket.