Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28031

Plusz 10 perc kiszedni a 3 másikat,"""

 

hat oooo.. 

azert arra figyelj, nehogy meglepetes erjen. 

csigas /ford vonalon ez tervezett. :)  

 

mocckodot tovabbra sem tudunk, de ha csigas, ha ford, igy hasrapacsi.. .

azert pl az no.1 injektor tud meglepeteseket okozni..  (pl hogy a fojtoszelep alatt van ) 

..vagy egy lecsuszo hollander, ami leesik egr szelepig.. van ilyen verzio is.. 

 

lehet veluk szopni.. 

 

 

 

 

Előzmény: mica-r (28030)
mica-r Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28030

Valószínűleg egy porlasztó döglött meg. De miért nem viszed el mindent méretni? Plusz 10 perc kiszedni a 3 másikat, meg néhány ezer Ft per darab a mérés. Ha T1D motortipus, akkor műanyag palást van a porlasztóházon, nem rohad be. Mostanában szedtem ki ilyeneket, ablaktörlő, meg műanyagtálca bontással sem volt 1 óra munka (kicsit sem kapkodva).
O gyűrűk szó filléres tételek, tényleg visszaraknád a régivel? 
Tényleg először csinálsz cr dízel javítást? 
:-)

Előzmény: Titanium101 (28028)
cam aro Creative Commons License 2024.04.04 0 1 28029

bazze... 

barmit tehetsz ami gatolja a berohadast.. 

zsir, rez, szilvalekvar. 

vagy szarni bele, rakd ossze szarazon.. mi mulik min ? 

mindketto verzio opcios. 

a dontes a tied. 

en kenni szoktam, amivel epp van.

a TMK jellege miatt. 

a javitashoz NEM kell. 

---------------

A résolajcső o gyűrűk mehetnek vissza a régiek?""

 

nem. 

csak akkor ha nem serultek/ tomitenek. 

azt meg egyedul te latod, szvsz a dontes is a tied.. 

 

(tiz + eve irsz  a forumra, es olyan hulyesegeket tudsz kerdezni.. hogy.. 

aa . mindegy. 

bocsi. ) 

 

Előzmény: Titanium101 (28028)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28028

Oksa. S ehet egy kis kerámiasray a porlasztó köré berakáskor igye?

A résolajcső o gyűrűk mehetnek vissza a régiek?

Előzmény: cam aro (28027)
cam aro Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28027

 motorkod nelkul nem tudom hogy melyik motorrol beszelunk. 

(motorkodal se, ne faradj, en se teszem )  

 

elviszed bemeretni oket,, amelyik rossz lesz azt csereled arra ami a leghosszabb/ervenyesitheto  garanciat adja. 

(nem tudod felulirni a meromuhelyt)

 

uj kengyel nem kell, csavar ajanlott. 

Előzmény: Titanium101 (28026)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28026

Oksa.

 

Mivel.az egyik porlasztó nem működik,a másikra.beírta hogy max.  szabályzási küzöböt elérte...viszem mindet

beméretni. De van akitől.az alábbi tamácsot.kaptam:

 

"Ez már elvben az új 1.6 8v peugeot motor. Nem lesz elég egyet cserélni! Négyet kell, legetőleg gyárira, cserélni kell a leszorító kengyeleket és csavarokat is! Külömben az életben nem lesz jó." 

 

Ennek mennyi valóságalalpja van? Nem túlzás egy kicsit?

Előzmény: cam aro (28025)
cam aro Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28025

mer' hulyek a tervezok. 

a kodolas utasitasat kovesd. 

 

(szerintem ebben a kocsiban van csigas, meg ford 1.6 motor is ) 

Előzmény: Titanium101 (28024)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28024

És az miért van. hogy hibakód olvasáskor a 4-es hengert a váltó felőli, de amikor kódolni kell,(tuti az mert az nem működik, és ha azt lehúzom akkor azt nevezi meg 4es henger injektor szakadásnak stb) Szal kiolvasáskor egyértelmű, hogy a váltó felőli a 4-es,

és elindítom a kódolásos részt, kiírja, hogy a váltófélóli a az 1-es henger? (kép) akkor most mi szerint kell értelmezni kódoláskor?

 

Előzmény: JAMIE222 (28023)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28023

Kezdetnek kézzel megmozgatni a kábelt a az injektor csatlakozó környékén, hátha csak kontakt hiba:)aztán lehet szofisztikáltabban is, ha van rá lehetőség, az talán olcsóbb és egyszerűbb, mint cserélni bármit is.

Előzmény: Titanium101 (28021)
409 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28022

És valóban, egyszer már január 14.-én egy másik diskurzusban leírtad a motorkódot. Bocs, hogy nem olvasom vissza minden kérésednél a teljes előéletedet.

Műszercsoportból legalább 3 különbözővel készült az autó. (+ a dieselek)

Előzmény: hungarianbetyár (28020)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28021

lakatfogó-szkóp méréssel?

Előzmény: JAMIE222 (28019)
hungarianbetyár Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28020

Elárulom újra. Ez egy vw 2E motor, digifant motorvezérléssel.
A műszercsoportos kérdésedet nem értem. :) Belevaló. Egyszerűbben kilométeróra. :D

Előzmény: 409 (28005)
JAMIE222 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 28019

Injektor áramellátását megnézném azért.

Előzmény: Titanium101 (28007)
mica-r Creative Commons License 2024.04.03 0 2 28018

Valami azért jöhetne, hogy ne haaljanak meg azzal a fékkel.

Előzmény: rfc (28015)
cam aro Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28017

 

..eddig is felesleges volt.

szia! :)

Előzmény: rfc (28015)
cam aro Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28016

kenhetett volna szilvalekvart is. 

az 5 kerekcsavar M12 120Nm.. 

ha M14. akkor 140 Nm ..  

 

nem marad ott mas csak aminek helye van. 

Előzmény: rfc (28012)
rfc Creative Commons License 2024.04.03 -1 0 28015

Nem fogom az időmet kontárokra pazarolni, ne haragudj.

Előzmény: mica-r (28013)
cam aro Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28014

nem rohad ossze... :) 

Előzmény: mica-r (28013)
mica-r Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28013

na? mit szólsz? 
Milyen havária várható?

Előzmény: rfc (28012)
rfc Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28012

Te a felfekvő felületet taknyoltad össze? Aztakurva.

Előzmény: mica-r (28011)
mica-r Creative Commons License 2024.04.03 0 1 28011

Na féket cseréltem ma, eszembe jutott az egy héttel ezelőtti fékpasztázós vitaest.
Előkerestem a rezes dezodort, ráködöltem az agyra. Visszajáró vendég, meglátjuk mikor zavarosodik meg tőle az ABS :-)
Próbáltam úgy fotózni, hogy rajta legyen az ABS szenzor. 

Előzmény: cam aro (27968)
mica-r Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28010

Nem szokott beragadni a porlasztó, műanyag persely van rajta. 
bazári porlasztót nem vegyél, szivatás lesz belőle.
Lehet hogy a másik porlasztóval kompenzálni akar. Vidd el mindet bemérésre, ha már úgy is meg van bontva az egész.

Előzmény: Titanium101 (28007)
cam aro Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28009

elvileg cserelt muszercsoportot is.. 

lehet csak szerencseje van vele..

Előzmény: 409 (28005)
cam aro Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28008

1. 

nem szamit a kornyezet. 

lotto, az igen. 

2.

delphi, vagy ervenyesitheto garancia az olcsobbakra.  

3. 

injektor tetejen es/vagy csomagolason. 

4.

kts vinni fogja a kodolast.. ha megsem, .majd ecu megtanulja magatol. 

5. 

injektor hiba, es/vagy mecha hiba.

hengerenkenti korrekciot kell jegyezni, aztan atcserelni injektorokat.. megy injektoral a hiba, vagy marad az adott hengernel.  

 

6. 

mielott lelazitod az injektorok hollanderet, huzz egy gyors kotozot a nagynyomasu csovere.. 

feszesre.. 

Előzmény: Titanium101 (28007)
Titanium101 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28007

Üdv!

Nem vagyok dízeles, ismeretlen terep, de egy jó barátomnak úgy néz ki, hogy meghalt a 4-es dízel porlasztója és ki szeretném cserélni neki. Lenne pár kérdésem.  P126400-at ír be. 4-es henger funkció zavar., És valóban nem működik abban a hengerben a befecskendezés. Háromhengerezik.

Még meg kell nézzem nem-e ecu hiba, de 90%, hogy ez lesz.

Nos, ez egy Ford C-Max 2012-es 1.6 TDCI. Szép állapotban van a motor így 195.000km-rel és reménykedem nem lesz beleragadva, belekokszosodva. ( 1. Ennek előjelei mellette már kell legyenek ha problémás, vagy szép tiszta állapotú porlasztó környezet mellett is lehet, hogy be van szorulva, pl korrózió miatt?)

 

2. Valamint, ezekbe milyen porlasztó márkát ajánlotok? a Ford gyári szánna: 1791017

Én Delphi-t néztem ki, de a Szakálban van mindenféle Metzler meg Hoffer márka fele annyiért is.

 

3. Csere után ugye be kell írni a porlasztó kódját, ez a kód hol található? Rá van írva az injektorra a tetején ( ha jól sejtem ), vagy adnak hozzá egy kártyát amin rajta lesz. Minden esetben,  minden márka esetén van kód?

4. Nekem Bosch KTS van, és injektor adaptációs menüpontot találtam. ha elindítom, ez lesz az ahova be kell írni a kódot? ( Mi van ha nem fogadja el, stb, van ilyen? ( kicsit fosok tőle...:D ) Ugye Nem csak  Deplhi gép tudja kódolni a delphi injektorokat jól?

5. Egy másik hengerre beír még ilyet: P02CF00 - 2-es porlasztó max. szabályzási határ átlépve. Akkor valószínűleg ennek sincs sok hátra? Ez milyen méréssel lehet ellenőrizni?

Paco155 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28006

Enyém szerint is. :)  Ezért írtam, hogy van még azért pár szál arrafelé  :)

Előzmény: 409 (28005)
409 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28005

Ebből az én logikám szerint az jön le, hogy nem azt kell kihúzni, hanem azt amelyik miatt a fordulatszámjel vezetékre oda nem való kerül. Meg kellene mérni, hogy mi jön ki azon a lábon ahonnan kihúztad a vezetéket.

 

Egyszer majd azt is elárulod, hogy melyik motorról és műszercsoportról beszélsz????? :/

Előzmény: hungarianbetyár (28004)
hungarianbetyár Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28004

Igy van. A kihúzott fordulatszám jel szál a műszercsoport csatlakozóból, indul.

Előzmény: Paco155 (28003)
Paco155 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28003

Meg biztosan van még ott pár másik szál ami bezavarhat (visszafelé)   :P   

Mivel nem tudjuk mi lehet a gond, és az hogy az a két szál önmagában nem mutat semerre rövidzárat (kívül mérve) attól még megjelenhet rajtuk parazita feszültség, vag ybármi más szar.  Az esztelen cserélgetésnek nem vagyok híve, az viszont semmibe sem kerül, ha lehúzom a műszeregységról az egyik csatlakozót és megnézem indul-e. Aztán egy másikat.  Így ki lehet deríteni melyik feldugott csatlakozóval nem indul.  És utána annak a szálait egyesével. 

 

Ez is egy diagnosztikai módszer, próbálgatásnak hívják és kizárásos alapon vezet rá a hibára. :o) 

Előzmény: 409 (28002)
409 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 28002

A kapcsolási rajz szerint 2szál megy az ECU-ból a műszercsoportba. :)

Előzmény: Paco155 (28001)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!