Valószínűleg egy porlasztó döglött meg. De miért nem viszed el mindent méretni? Plusz 10 perc kiszedni a 3 másikat, meg néhány ezer Ft per darab a mérés. Ha T1D motortipus, akkor műanyag palást van a porlasztóházon, nem rohad be. Mostanában szedtem ki ilyeneket, ablaktörlő, meg műanyagtálca bontással sem volt 1 óra munka (kicsit sem kapkodva). O gyűrűk szó filléres tételek, tényleg visszaraknád a régivel? Tényleg először csinálsz cr dízel javítást? :-)
Mivel.az egyik porlasztó nem működik,a másikra.beírta hogy max. szabályzási küzöböt elérte...viszem mindet
beméretni. De van akitől.az alábbi tamácsot.kaptam:
"Ez már elvben az új 1.6 8v peugeot motor. Nem lesz elég egyet cserélni! Négyet kell, legetőleg gyárira, cserélni kell a leszorító kengyeleket és csavarokat is! Külömben az életben nem lesz jó."
Ennek mennyi valóságalalpja van? Nem túlzás egy kicsit?
És az miért van. hogy hibakód olvasáskor a 4-es hengert a váltó felőli, de amikor kódolni kell,(tuti az mert az nem működik, és ha azt lehúzom akkor azt nevezi meg 4es henger injektor szakadásnak stb) Szal kiolvasáskor egyértelmű, hogy a váltó felőli a 4-es,
és elindítom a kódolásos részt, kiírja, hogy a váltófélóli a az 1-es henger? (kép) akkor most mi szerint kell értelmezni kódoláskor?
Kezdetnek kézzel megmozgatni a kábelt a az injektor csatlakozó környékén, hátha csak kontakt hiba:)aztán lehet szofisztikáltabban is, ha van rá lehetőség, az talán olcsóbb és egyszerűbb, mint cserélni bármit is.
És valóban, egyszer már január 14.-én egy másik diskurzusban leírtad a motorkódot. Bocs, hogy nem olvasom vissza minden kérésednél a teljes előéletedet.
Műszercsoportból legalább 3 különbözővel készült az autó. (+ a dieselek)
Na féket cseréltem ma, eszembe jutott az egy héttel ezelőtti fékpasztázós vitaest. Előkerestem a rezes dezodort, ráködöltem az agyra. Visszajáró vendég, meglátjuk mikor zavarosodik meg tőle az ABS :-) Próbáltam úgy fotózni, hogy rajta legyen az ABS szenzor.
Nem szokott beragadni a porlasztó, műanyag persely van rajta. bazári porlasztót nem vegyél, szivatás lesz belőle. Lehet hogy a másik porlasztóval kompenzálni akar. Vidd el mindet bemérésre, ha már úgy is meg van bontva az egész.
Nem vagyok dízeles, ismeretlen terep, de egy jó barátomnak úgy néz ki, hogy meghalt a 4-es dízel porlasztója és ki szeretném cserélni neki. Lenne pár kérdésem. P126400-at ír be. 4-es henger funkció zavar., És valóban nem működik abban a hengerben a befecskendezés. Háromhengerezik.
Még meg kell nézzem nem-e ecu hiba, de 90%, hogy ez lesz.
Nos, ez egy Ford C-Max 2012-es 1.6 TDCI. Szép állapotban van a motor így 195.000km-rel és reménykedem nem lesz beleragadva, belekokszosodva. ( 1. Ennek előjelei mellette már kell legyenek ha problémás, vagy szép tiszta állapotú porlasztó környezet mellett is lehet, hogy be van szorulva, pl korrózió miatt?)
2. Valamint, ezekbe milyen porlasztó márkát ajánlotok? a Ford gyári szánna: 1791017
Én Delphi-t néztem ki, de a Szakálban van mindenféle Metzler meg Hoffer márka fele annyiért is.
3. Csere után ugye be kell írni a porlasztó kódját, ez a kód hol található? Rá van írva az injektorra a tetején ( ha jól sejtem ), vagy adnak hozzá egy kártyát amin rajta lesz. Minden esetben, minden márka esetén van kód?
4. Nekem Bosch KTS van, és injektor adaptációs menüpontot találtam. ha elindítom, ez lesz az ahova be kell írni a kódot? ( Mi van ha nem fogadja el, stb, van ilyen? ( kicsit fosok tőle...:D ) Ugye Nem csak Deplhi gép tudja kódolni a delphi injektorokat jól?
5. Egy másik hengerre beír még ilyet: P02CF00 - 2-es porlasztó max. szabályzási határ átlépve. Akkor valószínűleg ennek sincs sok hátra? Ez milyen méréssel lehet ellenőrizni?
Ebből az én logikám szerint az jön le, hogy nem azt kell kihúzni, hanem azt amelyik miatt a fordulatszámjel vezetékre oda nem való kerül. Meg kellene mérni, hogy mi jön ki azon a lábon ahonnan kihúztad a vezetéket.
Egyszer majd azt is elárulod, hogy melyik motorról és műszercsoportról beszélsz????? :/
Meg biztosan van még ott pár másik szál ami bezavarhat (visszafelé) :P
Mivel nem tudjuk mi lehet a gond, és az hogy az a két szál önmagában nem mutat semerre rövidzárat (kívül mérve) attól még megjelenhet rajtuk parazita feszültség, vag ybármi más szar. Az esztelen cserélgetésnek nem vagyok híve, az viszont semmibe sem kerül, ha lehúzom a műszeregységról az egyik csatlakozót és megnézem indul-e. Aztán egy másikat. Így ki lehet deríteni melyik feldugott csatlakozóval nem indul. És utána annak a szálait egyesével.
Ez is egy diagnosztikai módszer, próbálgatásnak hívják és kizárásos alapon vezet rá a hibára. :o)