Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2020.02.01 0 0 14299

Az a váltó igazából egy mechanikus váltó, amit a kézikapcsolás helyett szervomotorok kapcsolnak. Nem emlékszem, hogy írna hozzá csereperiódust a gyár, az újabb típusokban imádják "örök-olajosnak" mondani a váltókat, de a korábbi hasonló kézikapcsolású váltóknál 60e volt az előírt csereintervallum, ezért én azt ajánlom, hogy ilyen időközönként te is cseréld ki benne az olajat !

Amúgy meg Total Gear 8 75W-80 való bele és kb. 2 L kell hozzá.

 

 

Előzmény: speedshop79 (14297)
Albi78 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 14298

Helló mindenkinek! Mai nap vásároltunk egy kis 2002-es C3-ast szaladgálósnak. Rögtön a hazaút után bosszantó probléma adódott: az előredöntött hátsó üléstámla nagyobbik fele nem zárható vissza, mert a bele épített biztonsági öv nem csévélődik ki hátradöntéskor a fészkeből, az övfeszitő mechanizmus nem engedi. Nagyon bosszantó, akármit próbálunk vele trükközni, nem enged annyit, hogy a helyére kattanjon a támla. Kérem segítségeteket! Köszönöm előre is!

speedshop79 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 14297

Sziasztok. 
Az autó egy 2006-os sensodrive váltóval. 
Kérdésem az lenne, hogy hány km-nél kell váltóolajat cserélni?

Milyen és mennyi kell bele?

köszönöm a választ. 

üdv

19741210 Creative Commons License 2020.01.31 0 0 14296

Nagyon köszönöm 

velsanyi Creative Commons License 2020.01.28 0 0 14295

A 2010-es 90-es 1.6 HDI-ben már lehet részecske szűrő!!! Nem kell tőle félni, nem ördögtől való, csupán megfelelően kell üzemeltetni a kocsit. Nekem 2011-es van C3 Picassom van, 125e km-el, és semmi gond nem volt vele. Ha érdekel részletekért írj e-mailt.

Üdv.:

Velsanyi

Előzmény: petya84b (14272)
FeZ_ Creative Commons License 2020.01.27 0 0 14294

Innen nem tudom megmondani mi okozta, de a fogaskerék pl. önmagától nem szokott elkopni. Jellemzően elkezd szorulni a bowden vagy a mechanika vagy mindkettő és amiatt szokott tönkremenni a fogaskerék. Ahogy írtam, ebbe még beleszólhat az is, hogy a ponyva ahogy öregedik, összehúzódik és az is feszíti pl. a csúszkákat, ami megint csak mechanikai szorulást okoz és túlterhelheti a fogaskereket is. 

Ha kiszeded a motort, akkor pl. a bodeneknek végig nagyon könnyen kell(ene) mozogniuk az elejétől a végéig.

 

Előzmény: 19741210 (14292)
19741210 Creative Commons License 2020.01.27 0 0 14293

Lehet esetleg, hogy a tető vezető," vagy mi " nem egyenes? 

19741210 Creative Commons License 2020.01.27 0 0 14292

A baj az volt  hogy a fogaskerék elkopeott. Aztán a csúszkák eltörtek. 

Most csere után gondolom szorúl, legalábbis nem tudom visszahúzni. 

Tudsz segíteni  hogy ez mi okozza?

Nagyon köszönöm 

 

FeZ_ Creative Commons License 2020.01.27 0 0 14291

Az a baj, hogy szopacs a tető. :-(

Ha csak pici baja van, akkor OK, de ha nem......

Egy - kettőt csináltunk, de az elfogadhatósági bekerülés költségein belül nem lehetett 100%-ra csinálni. Az összes csúszkát, bowdent, bowdenhajtó fogaskereket kicseréltünk és úgy sem volt jó teljesen. Szétborítottuk az egészet, végignéztük, de pl. az új bowdenek nem mentek tökéletesen a bowdenvezetőben. Hiába, mostuk, tisztítottuk, nem lett tökéletes. Az új bowdenvezető meg vagy fél ajtóval együtt volt, aztán kiderült, hogy a fém tetőív illeszkedésénél is van egy pici baj, egy kis ugrás, ezt simán nem is lehetett volna javítani, majd összerakva kiderült, hogy a tizenéves tetőponyva mind hosszában, mint keresztben össze van menve és feszíti össze az egészet, tehát ponyvát is kellett volna cserélni újra. (akkor lett volna csak a ponyva valami 220e)

Egyszóval összeadva az egészet, hogy teljesen jó legyen a tető a komplett autó ára lett volna újból és még a javítási költség sehol.  :-(

Persze nem mindegyik van ilyen állapotban, de nagyon sok tényezőtől függ, hogy jól működjön és alig van, aki elvállalja a fentiek miatt.

 

Előzmény: 19741210 (14290)
19741210 Creative Commons License 2020.01.27 0 0 14290

Sziasztok 

 A páromnak van egy pluriele. Sajnos elromlott a tető  A sinen lévő tető csuszkák ki lettek cserélve ill. a fogaskerék. A szerelő elmondása szerint,, jobb ha nem nyitjuk le. Dehogynem hiszen ezért fizettünk. Valamiért elektromosan nem használható ez a probléma még várat magára. Elvileg mechanikusan nyitható a motornál egy csavarhúzó segítségével.Nos lefele megy felfele nem. 

Tudtok esetleg segíteni  hogy mi lehet a hiba. Rosszul van összerakva? Esetleg más a hiba? 2 hónapot vártunk arra  hogy így kapjuk vissza. Azt mondták mind elektronikusan  mechanikusan megjavítják. Hát nem. 

Esetleg tudtok valakit aki megbízható és megcsinálná? 

Nagyon köszönöm 

 

 

b.lackó Creative Commons License 2020.01.26 0 0 14289

Feltételezem, hogy véletlenül a sebességmérő jeladó ment tönkre benne. Az akksicserétől nem lehetett szerintem.

Előzmény: krakedli (14288)
krakedli Creative Commons License 2020.01.26 0 0 14288

sziasztok lenne egy gondom aku csere utan nemegy a sebbesegmero minden mukodik csazk az nem valaki tudja milehet a gond vagy volt ilyen mar valakinek  1.4 hdi 

lacek80 Creative Commons License 2020.01.22 0 0 14287

köszi megnézem este

Előzmény: b.lackó (14286)
b.lackó Creative Commons License 2020.01.22 0 0 14286

Első körben pumpáld meg a tápszivattyút-a gumi pumpát-,ha behorpadva marad,akkor szerintem a gázolajszűrő csereérett.Ha könnyen visszanyeri formáját  akkor meg falsot szívhat valamelyik üzemanyagcsőnél.2x nekem sem indult így melegen-ráadásul úgy,hogy pont előtte ejtettem le a kulcsot-akkor az indításgátlóra gyanakodtam.Nem az volt.Kemény műanyagcsövek a gázolaj csövei és nekem a pumpa előtti csinált ilyet.Meghallottam a szuszogást.Kicseréltem átlátszóra és így látom,hogy bubis vagy nem.

Előzmény: lacek80 (14285)
lacek80 Creative Commons License 2020.01.21 0 0 14285

Az önindító működik teker de nem indul csak ha leveszem a sarut 

b.lackó Creative Commons License 2020.01.21 0 0 14284

Szia,teker,de nem indul,vagy nem is teker?

Előzmény: lacek80 (14283)
lacek80 Creative Commons License 2020.01.21 0 0 14283

Sziasztok van egy c3 1.4 Diesel autó az a gondja hogy ha felmelegszik a motor és leálitom nem indul be csak ha kihűl vagy ha leveszem az aksi sarut egy pár perc és indul újból ötlet

macivolvo Creative Commons License 2020.01.19 0 0 14282
Előzmény: Törölt nick (14281)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.18 0 0 14281

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni.Három éve van egy c3-som( 1.6 exlusive )nagyon meg voltam elégedve vele,de pár napja  menet közben megakadt a kormány és az autó kormányozhatatlanná vált.Pont tegnap jelent meg egy cikk amiben arról írnak,hogy visszahívnak c3-sokat az ok:"A kormányoszlop nem szabvány szerinti gyártása miatt meghibásodhat a kormánymű, a jármű irányíthatatlanná válhat."Sajnos évjáratot nem írtak,így nem tudom ,hogy vonatkozhat-e ez az én autómra is.Tud esetleg erről valaki valamit?Előre is köszönöm a segítséget!

js c5 Creative Commons License 2020.01.18 0 0 14280

Sziasztok! Segítséget kérek :

C3 1.4 hdi 2004 

Gyári rádiót vásároltam mert a régit (úgy magyarosan ki szerelték) pótolni szeretném.

Tudom hogy be építés után sípol NA EZT KÉNE ORVOSOLNI.

Segítséget köszönöm Szeged  vagy nem messze.

bcsillag Creative Commons License 2020.01.16 0 0 14279

Sziasztok!

 

2004-es C3 SX-re keresnék 1 db gyári dísztárcsát, ha tudtok segíteni. A neten rengeteg a kamu vagy lejárt hirdetés. Köszönöm a segítségeteket.

macivolvo Creative Commons License 2020.01.08 0 0 14278

FeZnek lesz igaza, közben rájöttem, ha leállítom a kocsit akkor és csak akkor lehet vele bármit kezdeni. Ekkor is nyomni kell 5 másodpercig, ekkor elkezd pirosan világítani. A parkoló radarnak van egy P betűje még pluszban az is van benne.

Előzmény: csite (14277)
csite Creative Commons License 2020.01.08 0 0 14277

ez tolatóradar (nekem hasonló, csak van egy P még pluszban rajta)

Előzmény: macivolvo (14275)
FeZ_ Creative Commons License 2020.01.08 0 1 14276

Riasztó belső érzékelőinek a kikapcsolása ?

Előzmény: macivolvo (14275)
macivolvo Creative Commons License 2020.01.07 0 0 14275

Nem tolatóradar, hanem ilyen

 

Előzmény: csite (14274)
csite Creative Commons License 2020.01.05 0 0 14274

biztosan wifi jel? nem tolatóradar? :o

Előzmény: macivolvo (14273)
macivolvo Creative Commons License 2020.01.04 0 0 14273

Sziasztok

 

Nemrég büszke tulajdonosa lettem egy C3 Picasso-nak, tudom, hogy ez a fórum nem erre az autóra szól de mivel külön nincs rá, ezért hátha tud valaki segíteni. Szóval az autóban van egy gomb, amin egy Wifi jel és az Off felirat van egy visszajelző led kíséretében. A riasztóhoz van valami köze de nem tudom kitalálni mi az összefüggés. A kézikönyvben nulla információ van erről a gombról. Van esetleg valaki tudja, hogyan működik?

 

Köszönöm,

Tibor

petya84b Creative Commons License 2019.12.25 0 0 14272

Sziasztok!

 

Jövőre terveztzük 2. autónak egy dízel 1.4-es Citroen C3 vásárlását (2009-ben megjelent újabb változatot). A max keret olyan 1.6m Ft körül lenne mindenestül. Milyen évjáratot célszerű keresgélni, ami kevésbé problémás? Nem tudom jól olvastam-e de azt láttam, hogy célszerűbb a 2009-2010-es évjáratot keresni, mert annál talán az 1.4 hdi és az 1.6 hdi 90-ben nincsen részecskeszűrő. Kínált főleg az 1.4hdi-ből van ahogy láttam. Ezekkel mik  főbb gondok? Elektronikailag mennyire problémásak ezek a citroenek? Most egy 2004-es Ford Fiesta 1.3 benzineset váltana le mivel semmi gondunk nincsen, de valami újabb kevesebbet fogyasztó lenne az ideális.

balzo56 Creative Commons License 2019.12.24 0 0 14271

Halihó!

Csatlakozom az előttem szólóhoz, folyamatosan csak 2 csik világít a hőmérséklet kijelzőn.

Ha tartósan 120-130 km/h között megyek autópályán akkor bekapcsolódik a 3. csik.

Elektromos problémám eddig 1 volt menet közben megtorpant az autó felgyulladt az összes visszajelző, lenullázódott az óra, dátum, majd visszaállt a normál állásra és ment tovább.

Most gondolkodom ki kell cserélnem a vezérműszíjat meg a hosszbordásat is mindennel együtt.

Jelenleg van benne 193.300km.

balzo

Előzmény: csörömp (10957)
b.lackó Creative Commons License 2019.12.21 0 0 14270

 A jobb oldali a citroen

A bal oldali egy nissan micra. Nem minősítgetem, mert a képek magukért beszéltnek. Az esztergàltról nem csinàltam képet, de rossz rögzíteni,, mert kellene kis köröm rà. Kb. 3cm hosszú lett a 8mm helyett. Megjött az új rugó, miért is lett volna egyből jó?

Kapott bontott nissan rugót. Kicsivel keményebb a rugó de stabilabb. Kellemes ünnepeket. 

 

Előzmény: b.lackó (14263)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!