Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Mér nem olvasod el a pasi könyvét? Belinkeltem. Csak az első 2 fejezet érint minket. Másik 2 szól az aktuális világvégéről, és a D - Amerikai magyarokról. Utána 200 oldal zsidózás.
Már az elsővel is voltak szerkezeti problémák.
Aki Csepelen építi a vitorlását az B38 kazánlemezt használ. Az mennyire lehet alkalmas ilyesmire?
Azért lenne érdekes a műszaki hibák listája mert nekem elsőre olyasmi lehetőségek ugrottak be hogy tömíttettség, hegesztési hibák, mentőfelszerés hiánya, stb.-stb...
De cikkeztek olyasmiről hogy "irány a Sakkör", viszont az ilyen hajóknál a regiszter megköveteli a G10-60 osztályú szerkezeti megerősítést, a max G60 osztály azt jelenti hogy 0,5m vastag összefüggő jég. Példa: a finn tengeralattjárók megerősített szerkezete és a "jég öv".
Szerintem mindenkinek joga van megfulladni, ha azzal másokat nem akadályoz. A cuccnak a budikalászi tóban a helye, egy 50 tonnás darura kötve, ami kihuzza, ha baj van. A pasiért nem kár, de a hajóért igen.
Nem láttam a jegyzőkönyvet. Csak a Duna-rádió tudósított a hajóval kapcsolatos eseményekről. A műszaki tartalmat érintő megállapításaim a saját két szemem által tapasztaltakra épülnek.
És akkor még mindig ott van Panama és Libéria. Meg a sok lökött angol, aki fürdőkádban hajózza ár a csatornát. Meg a szemétből épült hajó, ami a NatGeón 1 csapat hobóval áthajózott az óceánon.
Persze hogy nincs, csak ugatok mint a fóka, halvány gőzöm sincs róla mi az eljárás. De ha valaha egy szomszéd országban akarsz építeni és hajózni tengóval, ajánlatos figyelembe venni a következőket:)
1. Beadhatsz jogosúltság nélküli tervezőtől terveket, ebben az esetben a galaci ICEPRONAV fogja megkapni véleményezésre, sokkal lassabb lesz az eljárás és pénzbe kerül ( kifizettetik). Ez nálam a külső szakértő(k), lásd 2-es pont miért adják oda egy hajótervező cégnek.
2. Légyszi a benyújtott tervhez mellékelt doksit lebontani 16 részre ( A-I-től A-XVI-ig) úgymint hajótest, hegesztési technológia, stb-stb. Már csak azért is hogy megkönnyítsd a felügyelők ( ott úgy hívják őket:) ) munkáját:)
, ez nálad az ügyfél?
4. Ezzel még nincs vége, mert előírják milyen feltételeket kell betartani a hajó és hajórendszerek műszaki átvételekor, illetve tájékoztatnak még arról is mikor kell megjelenni ellenőrzésre, amikor a hajó már használatban van ( pld. éves)
De a végén vár a boldogság, ugyanis a RNA osztályozással meg lehet jelenni a biztosítónál.:)