Keresés

Részletes keresés

gacsat Creative Commons License 2010.12.25 0 0 6654

 Belenéztem néhányba, de nem tetszettek.

Plieur Creative Commons License 2010.12.23 0 0 6653

Látod megy ez:)

Előzmény: gacsat (6648)
gacsat Creative Commons License 2010.12.23 0 0 6652

gacsat Creative Commons License 2010.12.23 0 0 6651

gacsat Creative Commons License 2010.12.23 0 0 6650
gacsat Creative Commons License 2010.12.23 0 0 6649

Innen lehet a filmeket csemegézni, aztán torrentezni.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Cinema_of_Germany#1933-1945_-_Film_in_Nazi_Germany

gacsat Creative Commons License 2010.12.23 0 0 6648

 Nem pont ilyenre gondoltam, de 1enlőre ezt nézem meg. Persze eddig nem is nagyon kerestem.

Előzmény: Plieur (6646)
Ramius Creative Commons License 2010.12.23 0 0 6647

:-))

Előzmény: Plieur (6644)
Plieur Creative Commons License 2010.12.23 0 0 6646

Pedig van a neten ilyesmi. Guglizás a következőkre:

UFA Tonwoche

Deutsche Wochenschau

na meg U-boot:)

És lám csoda:

http://www.archive.org/details/1943-U-Boote-am-Feind

 

Előzmény: gacsat (6645)
gacsat Creative Commons License 2010.12.23 0 0 6645

 Én eredeti UFA filmekre gondoltam.

Plieur Creative Commons License 2010.12.22 0 0 6644

Vadászat a Vörös Októberre 1-2-3 ?:)

Előzmény: Ramius (6643)
Ramius Creative Commons License 2010.12.22 0 0 6643

Sehol.

 

Az egyetlen Péterszen Volfgang mester dasszbóttya. :-(

 

Az összes többi - mind a három - dobozban üddögél... :-)))

Előzmény: gacsat (6642)
gacsat Creative Commons License 2010.12.22 0 0 6642

 Hol lehetne NÉMET világháborús filmeket nézni? Az ellenség igazát már eleget hallottuk.

Előzmény: activer (6641)
activer Creative Commons License 2010.12.20 0 0 6641

Sziasztok!

 

A youtube 400 db teljes filmet tett közzé, közöttük ezt is: Submarine Warfare 1945-ből.

 

 

Plieur Creative Commons License 2010.12.14 0 0 6640

Mindenesetre érdekes a 180-as oldal, ugyanis a vízben a hangsebesség nem 1500 km/h hanem 1482 m/s 20°C-on .

Előzmény: gacsat (6639)
gacsat Creative Commons License 2010.12.14 0 0 6639

 Én szelektíven kinyomtattam, hogy el tudjam tenni az internet utáni időkre.

Előzmény: Plieur (6638)
Plieur Creative Commons License 2010.12.14 0 0 6638

Olvasni olvasom, a zsidózás már a 29-ik oldalon kezdődik:)

próbálom kihalászni az elbeszélésből a műszaki részeket:)

Előzmény: gacsat (6637)
gacsat Creative Commons License 2010.12.14 0 0 6637

 Mér nem olvasod el a pasi könyvét? Belinkeltem. Csak az első 2 fejezet érint minket. Másik 2 szól az aktuális világvégéről, és a D - Amerikai magyarokról. Utána 200 oldal zsidózás.

 

 Már az elsővel is voltak szerkezeti problémák.

 Aki Csepelen építi a vitorlását az B38 kazánlemezt használ. Az mennyire lehet alkalmas ilyesmire?

Előzmény: Plieur (6636)
Plieur Creative Commons License 2010.12.14 0 0 6636

Azért lenne érdekes a műszaki hibák listája mert nekem elsőre olyasmi lehetőségek ugrottak be hogy tömíttettség, hegesztési hibák, mentőfelszerés hiánya, stb.-stb...

De cikkeztek olyasmiről hogy "irány a Sakkör", viszont az ilyen hajóknál a regiszter megköveteli a G10-60 osztályú szerkezeti megerősítést, a max G60 osztály azt jelenti hogy 0,5m vastag összefüggő jég. Példa: a finn tengeralattjárók megerősített szerkezete és a "jég öv".

 

 

 

Előzmény: folyamhajós (6633)
gacsat Creative Commons License 2010.12.14 0 0 6635

 Észre sem szokták venni a legázolt jachtokat.

gacsat Creative Commons License 2010.12.14 0 0 6634

 Szerintem mindenkinek joga van megfulladni, ha azzal másokat nem akadályoz. A cuccnak a budikalászi tóban a helye, egy 50 tonnás darura kötve, ami kihuzza, ha baj van. A pasiért nem kár, de a hajóért igen.

folyamhajós Creative Commons License 2010.12.14 0 0 6633

Nem láttam a jegyzőkönyvet. Csak a Duna-rádió tudósított a hajóval kapcsolatos eseményekről. A műszaki tartalmat érintő megállapításaim a saját két szemem által tapasztaltakra épülnek.

 

Előzmény: Plieur (6632)
Plieur Creative Commons License 2010.12.13 0 0 6632

Nem is kell legázolja, elég a hullámzás.

De vissza a kiindulási ponthoz: tulajdonképpen milyen hosszú volt az NKH hibalistája a forintos tengóval?

 

Előzmény: Ramius (6631)
Ramius Creative Commons License 2010.12.13 0 0 6631

Akkor nem is lehet ő az útjogos... :-)))

Előzmény: Plieur (6630)
Plieur Creative Commons License 2010.12.13 0 0 6630

Ha észreveszik. Vajon látszik-e a fürdőkád radaron:)

 

Előzmény: Ramius (6629)
Ramius Creative Commons License 2010.12.13 0 0 6629

Az attól függ, hogy ki az útjogos!!!

Előzmény: Plieur (6628)
Plieur Creative Commons License 2010.12.13 0 0 6628

A vizibicikli, fűrdőkád, kenu, stb mind hasznos eszköz, csak fifyelembe kell venni hogy ha nincs kísérő hajó ...:)

Ugyanis egy forgalmas tengeri útvonalon szépen legázolhatja egy hajó:)

valahogy nem hallani hasonlókról a Boszporusz-nál:)

Előzmény: gacsat (6626)
Plieur Creative Commons License 2010.12.12 0 0 6627

Legyek cinikus, ott a megépítés sem került volna annyiba:)

Előzmény: gacsat (6626)
gacsat Creative Commons License 2010.12.12 0 0 6626

 És akkor még mindig ott van Panama és Libéria. Meg a sok lökött angol, aki fürdőkádban hajózza ár a csatornát. Meg a szemétből épült hajó, ami a NatGeón 1 csapat hobóval áthajózott az óceánon.

Előzmény: Plieur (6625)
Plieur Creative Commons License 2010.12.12 0 0 6625

Persze hogy nincs, csak ugatok mint a fóka, halvány gőzöm sincs róla mi az eljárás. De ha valaha egy szomszéd országban akarsz építeni és hajózni tengóval, ajánlatos figyelembe venni a következőket:)

1. Beadhatsz jogosúltság nélküli tervezőtől terveket, ebben az esetben a galaci ICEPRONAV fogja megkapni véleményezésre, sokkal lassabb lesz az eljárás és pénzbe kerül ( kifizettetik). Ez nálam a külső szakértő(k), lásd 2-es pont miért adják oda egy hajótervező cégnek.

2. Légyszi a benyújtott tervhez mellékelt doksit lebontani 16 részre ( A-I-től A-XVI-ig) úgymint hajótest, hegesztési technológia, stb-stb. Már csak azért is hogy megkönnyítsd a felügyelők ( ott úgy hívják őket:) ) munkáját:)

, ez nálad az ügyfél?

4. Ezzel még nincs vége, mert előírják milyen feltételeket kell betartani a hajó és hajórendszerek műszaki átvételekor, illetve tájékoztatnak még arról is mikor kell megjelenni ellenőrzésre, amikor a hajó már használatban van ( pld. éves)

De a végén vár a boldogság, ugyanis a RNA osztályozással meg lehet jelenni a biztosítónál.:)

 

 

 

 

Előzmény: Ramius (6623)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!