Nekem egyszer beszereltek egy Víká utángyártottat, három hónap után bekullantott, utána már gyárit rakattam be, az eladásig rendben üzemelt.
Mivel az ajtópanelek szegecseltek, így nem mindegy hányszor kell leszedni és visszaszegecselni azt, és kifizetni minden esetben a munkadíjat érte. Nekem ez nem volt probléma, normális helyen csinálták, és mivel al a Víkát ők ajánlották, így értelemszerűen a második cserénél csak a két zár árkülönbözetét fizettem ki.
Ha ez számít, van a cégnél két 2019-es 2.0 TSI, 160+ ezer km-rel, az egyiket én taposom. Nincs velük semmi. Épp most találtam meg az elején hozzá kért tartalék olajat. Fel sincs bontva, mert nem eszi.
Nekünk DSG-vel van, az egy kicsit be tud aludni a gyakori padlózástól. Legutóbbi szerviznél lehet, hogy csináltak vele valamit, mert jobb lett. Vagy én vezetek nyugisabban.
Engem most a 2.0 tsi-ről próbálnak lebeszélni. Szintén szerelő, hogy jó az az 1.4 tsi, maradjak annál, ha jót akarok.
Nem akarom elhinni, hogy annyira gáz lenne. Kutakodok a neten több mint egy hete. Most vagy én vagyok béna vagy tényleg nem nagyon van ilyen infó...
Bár az is igaz, hogy a hahu-n már nézegettem 1.5-ös e-Tec vasakat is DSG váltóval. Eddig az ilyen hybrid technikák nem nagyon hoztak lázba - még úgy igazán most se - de lehet, hogy adnék neki egy esélyt.
Nézd csak skodákat hajtunk 2016 -est 550 ezernél lett eladva. A mostani autók is jók . Automata úgy hogy 2 Milla/ 150 ezer km a váltóköltség az gáz. Szerintem.
"az USB csatkozón max 1A áram folyhat át" Nyilván bexart az olvasója, mert alapértelmezésben nem valószínű hogy egy mezei kártyaolvasó felvesz egy ampert. Csak ha fűteni is tud. Másrészt lehet(ne) korlátozni az áramfelvételt tápoldalról is, sőt. Mit kezdene egy könnyen előforduló rövidzárral? Levágja magát, mint fő egységet és perifériát a tápról? Hát, nem tudom.
Az mitől szoftver hiba, hogy valaki ráköt az USB-re egy olyan eszközt, ami leszívja a fejegység belső tápegységét, és tűzforróvá válik ez külső vacak?
Külön le van írva a használatiban - az enyében biztos -, hogy az USB csatkozón max 1A áram folyhat át.
A kavarodás akkor van, amikor valaki egy sima USB/USB-C kábelt használ, és olyan eszköz van a C végén, aminek a fogyasztása bőven több lehet, mint 1A! Erre a sima USB általában nincs felkészítve sehol a világon, nem csak a VAG vackaiban.
A leírt esetben a hülyeségvédelem működött, mert 15 perc után magához tért a cucc, ugyanis a beépített hővédelem megvárta, amíg visszahűl a cucc belseje, és akkor hagyta magát újra bekapcsolni. Mit kellett volna tennie? Megvárni, amíg felforr benne minden?
Sajnos ésszel kell ezekhez bármilyen külső perifériát csatlakoztatni, és az USB-ről pl. nem kell elvárni, hogy feltöltsön egy telefont. Arra ott a szivargyűjtós adapter, vagy az újabb verdákben az erre dedikált csatlakozás.
Amúgy azt sem értem, miért kell külső SD kértya olvasó? Az én 2014-es Octáviámban is van beépített. Pont egy mai, modern, ráadásul drágább kocsiból pont ez hiányzik?