Nekem 2018 februári van ilyen 1,5-ös négyhengeres 6M váltóval. Bár én hétközben rövid távra településen használom,d e hétvégén autópályázok az országban.
Én figyelem a zöld váltásra utaló jelzést, és a kényelmesség szempontjából az 1500-2500 fordulattartományt szereti, városban a 2000-es fordulattal van kényelmesen. De ha az ember kimegy autópályára, vagy országútra, akkor nyugodtan lehet, sőt kell is taposni, mert 2000 fordulaton még pont nincs benne erő. Autópályán viszont 6-osban 130-al szépen elduruzsol 3000 fordulaton. Megjegyzem a korábbi Skoda Fábiám ezt 5 sebességes váltóval 4200-on tette. Viszont már egy felüljárón is jelzi a zöld nyilacska, hogy váltsunk le vagy fel, na azzal akkor nem szabad foglalkozni.
Érezni úgy is lehet mit bír, szokás dolga majd az egész. Pld. ha az ember utasokkal, csomaggal fel akar menni az Érdi emelkedőn, akkor előtte fel ekll menni 140-re, és akkor a tetejére lesz 130, vagy vissza kell tenni 5-ösbe, és akkor még 150-re is fel lehet gyorsítani :-) Ez a helyzet az M3-ason Gödöllő előtti emelkedőn is Pest felé. Csak ott van előtte az aljában egy 120-as tábla, így nehezebb lendületet venni, így ott az 5-ösbe visszakapcsolás segít. A lényeg 3000 fordulat körül van benne, amikor ugrik.
Karácsony előtt egy Yaris 1.5 Dual VVT-iE Active City (még a 2017-ben bevezetett négyhengeres) boldog tulajdonosa lettem.
Az előzményekben valahol írtátok, hogy a fel-és leváltásra figyelmeztető jelzést nem kell/célszerű figyelembe venni. Kérdezném: ennek a motornak milyen fordulatszám az ideális? Milyen fordulatszámnál illik váltani? 90%-ban városi a használat, naponta 4-4 km megtétele a munkahelyre, s vissza. Néha egy-egy hosszabb vidéki út.
Másik kérdés: a TPMS szenzort, ha a guminyomást pl. el szeretném fogadtatni vele, mondjuk gumicsere után, hol kell beállítani? A kézikönyv azt írja, hogy a műszerfalon találok egy gombot, de ott semmi nincs a jelzett helyen!?!
Minden hozzáértő tanácsát szívesen fogadom, akár más témában is.
2002-es 1-SZFE-m volt, 5W-30-at kapott mindig, 81e km-nél jött, úgy 146e km-nél ment. Nem azért, mert valami baja volt, hanem nagyobb kellett. Más említésre méltó nem jut eszembe.
Üdv, boldog új évet, segítséget szeretnék kérni, toyota yaris II, 2008as,gyari fejegység lábkiosztàsàról van e valakinek rajza, igazából a kormanyvezérlés helyere lenne szükségem, előre is köszönöm.
vettem hozza kettő darab elektromosan állítható ,és elektromosan behajló visszapillantó tükröt, meg nem szereltem fel őket de a tükrökön lévő csatlakozó megy egyezik azzal ami az ajtóban van. Eredeti tükrök nem voltak behajthatők de a csatlakozóba minden vezeték be van kötve és be is megy a kocsiba, vettem hozza való kapcsolót amin rajta van a gomb ami a behajtásért felel de még nem jött meg.
Kérdésem ha rá dugom az új tükröket az autóra amibe az összes vezetek meg van ami az új tükrök csatlakozójában is , és be teszem a gyári kapcsolót amivel lehet behajtani a tükröket működhet igy vajon at elektromos tükör behajtás? Vagy lehet hogy a kocsiból hiányzik egy relé például mert eredetileg nem volt benne ilyen felszsereltség?
Igen! Ez igy helyes,így van rendjén.Én is 0w30as mobil 1et használok.Sok a napi futkosás a városba.
És az új pirosra gondoltam.Azt nem tudtam a másik is piros.
Használtan biztos tőled venném meg a gépet.És ne is engedd magad rábeszélni szervizbe az 5w30-ra.
Igen olaj rengeteget számít.Miénk 2003 1.0 egy deka nem megy le a 2 csere között.Mindig maxra állítom a szintet,mivel az árokpart nagyon lejt oldalra.Sokszor áll igy a kocsi.És az azonnali kenés meglegyen.
Feleségem 2es Yarisához kaptunk 2 db távirányítós kulcsot és egy simát. Az egyik távirányítós nem nyitja csak zárja az ajtókat (gondolom mikro kapcsoló csere kell), a másik nyit zár de nem indul a kocsi. Orvosolható valahogy? Be lehet tanítani/taníttatni?
Ez TYC az egyik régi Yarisunkban, utángyártott lökhárító felett és ugy. m.tető alatt. Kívülről nem igazán xarabb mint a gyári, de kell vele játszani és marad azért pár mm illesztési hiba legalább egy elemnél.
Mindkettőnél le szoktak törni - rögtön beszereléskor - a tartófülek, de elég jó a fényük és esztétikailag is rendben vannak. A hátfalak gyengébbek mint a gyári, ridegebb anyagú és vékonyabb az öntvény plusz sorjás is, de az eleje korrekt. Az illesztésnél szokott lenni némi difi, a gyári réseket nem hozza egyik sem, de nem vészes.
2004-es Yarisomon szeretném cserélni az első fényszórókat: Érdeklődnék, hogy kinek milyen tapasztalata van a TYC, Depo és hasonló utángyártott búrákkal. Ajánlanátok-e, illetve más márkákat ajánlanátok-e? Az állítómotort át lehet rakni az új búrára?