Keresés

Részletes keresés

Zoli_fiú Creative Commons License 2008.07.02 0 0 2517
Zeki! Ne sértegesd a MC-t ;)
Előzmény: Törölt nick (2516)
Zoli_fiú Creative Commons License 2008.07.01 0 0 2515
S amikor TILTOTT számról volt 80.000 Ft kimenő? S rám akarták verni, mire visszahallgattatam a hívást.... igaz fél év volt :(
Előzmény: Törölt nick (2514)
Zoli_fiú Creative Commons License 2008.06.30 0 0 2513
Nem lehet, hanem biztos.... Lenyúlós banda :(
Előzmény: subhuman (2512)
subhuman Creative Commons License 2008.06.30 0 0 2512
Sziasztok.
Látom, ez már egy viszonylag döglött topic, de hátha vki tud segíteni.

Vitamaxom van régóta, aminek 39 ft a percdíja minden hálózatba. Ehhez képest régóta tapasztalom, hogy 1 perces beszélgetésért 3-400 ft körüli összeggel csökken az egyenlegem. Felhívtam már az ügyfélszolgálatot, ígérték, hogy küldenek részletes híváslistát, persze még nem küldtek. Legutóbb vettem egy 15 ezres feltöltőkártyát, nevetségesen rövid idő alatt elfogyott, pedig minimálisra szorítom a beszélgetési időt, és nagyon ritkán kezdeményezek hívást.

Lehetséges, hogy a vodafone sokkal többet számít egy hívásért, mint amennyi a hivatalos közleményben szerepel?
hangado Creative Commons License 2008.04.10 0 0 2511

kedves Vodafone!

ma már hangosan - elnézést a szóért - röhögtem.

már kétszer kértem Önöktől a számhordozást személyesen.
első körben tartozás miatt utasítottak el, mert időközben megérkezett
a számla..sebaj, befizettem! ekkor kiderült, a kérést törölték a rendszerből,
ezért kértem újra! autózás, várakozás, idő..

eközben már az új szolgáltató is kérte a hordozást, jött is
ma az sms, hogy a vodafone nem enged.
ezért ma este telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol kiderült,
ismét el lettem utasítva az adatok nem egyezése miatt.

ugyanis a címem és az anyám neve más lett - csak én nem tudok róla.
(az anyám nevét egyébként nem is kérték...)

ekkor történt az elkeseredés helyetti vidámkodás, mert ekkor úgy gondoltam,
a vodafone "nagyon készen van".

azt hittem az, hogy évek óta ügyfél vagyok jelent valamit, de nem.
tudom, nehéz az elválás, de megtörténhetne ez békés úton úgy, hogy
a számom megmarad, ami nekem jó, és a vodafone-nak tulajdonképpen
reklám.

és most este van. jó lenne, ha holnap reggeli a szegedi kirendeltségen
ott várna a papír, elbocsátó szép üzenet, de gondolom nem fog.

ezért sok felelősséget nem vállalok a tetteimért; ugye nem baj, ha több
csekket nem fizetek be?
igen, nem baj! hiszen az anyám neve és a címem is eltér, én nem is létezem!!!!


végül elnézést kérek az alulfizetett, túlterhelt ügyfélszolgálati mukatárstól e
levél miatt, tudom, ő nem tehet semmiről, és semmit.
a sorok az osztályvezetőnek, managernek szólnak, akihez viszont nem jut el,
és a folyamat emiatt nem is fog pozitív irányban változni.

szép estét,

x y
(más város- de tényleg, kiváncsivá tettek, hol lakom? :--))))))))))
Zoli_fiú Creative Commons License 2008.04.03 0 0 2510
1 hónap alatt SZÁNDÉKOSAN 2 db SMS-t küldtem. Az egyenlegem: 8800+ÁFA!....... S 2 év után már majd fogok kapni hívásrészletezőt is...... nem semmi ez a lenyúlós banda.....
Előzmény: Törölt nick (2508)
SuckGabi Creative Commons License 2008.04.03 0 0 2509
Miért van az, hogy a lenti cikkben mindenkinek kiírják a nevét, csak a Révész Gabinak (R.G.) nem? Őt megilleti a személyiségi jogok védelme, mást nem?
Előzmény: Törölt nick (2508)
tózse Creative Commons License 2008.02.28 0 0 2506
UGRAI NORBIKA a VODAFONE szegedi ügyfelese ,az üzletvezető lieblingje menjel el KAPÁLNI,ha szellemi munkára nem képes!!!!!!!!!
ficcs70 Creative Commons License 2008.02.14 0 0 2505

Indítsunk "háborút"!!! :)

http://osszesmultimonnyonle.blog.hu/
vodafoneee Creative Commons License 2008.02.05 0 0 2504

Nézzd meg ! Írd le véleményed a vendégkönyvben:

http://vodafoneee.uw.hu
Dickens Creative Commons License 2008.02.04 0 0 2503
Köszi!
Előzmény: Törölt nick (2502)
Dickens Creative Commons License 2008.02.04 0 0 2501
Sziasztok! Nem biztos, hogy jó helyen járok a kérdésemmel, de hátha: édesanyámnak Vodafone-os feltöltőkártyás telefonja van, és most át szeretne menni a westelhez, előfizetéssel. Ilyen esetben lehetséges, hogy megtartsa a régi számát? Ha igen, az kb. mekkora macerát jelent (ismerve a vodafone időnkénti nehézkességét)? Kösz előre is, ha tudja valaki a választ.
cccc c4 Creative Commons License 2008.01.07 0 0 2500
Hi a Vodafone az egy trágya lehúzós cég! kb olyan minőséget,szolgáltatást nyújt mint a tesco gazdaságos! Én már t- mobilos vagyok! Teljesen megvagyok elégedve vele. a díjszabás és a számla mindig korrekt.
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.12.26 0 0 2499

Most egy kicsit besokalltam......

 

Igaz, hogy Vodka lóg nekem, amit elismertek, de novemberben kiküldtek egy 22 ezer forintos számlát, ami belföldi mobil hívás volt kereken 25 óra.... Na én novemberben kb 5 alkalommal használtam a telómat, ami összesen maximum 20 PERC és nem 25 ÓRA volt.

 

Reklamációmra meg semmi válasz, hívásrészletező az ablakban........

 

Nagyon g@@@nyea tud lenni ez a cég....

Előzmény: Zoli_fiú (2495)
ficcs70 Creative Commons License 2007.12.25 0 0 2498
A Vodafone huncutkodásai: cseptör van

Próbáltam zanzásítani, amennyire csak tudtam. De évek történéseit azért nem egyszerű A4-esnyire összehúzni, ezért bocsi. Akit érdekel, úgyis elolvassa. Akit meg nem, annak is Boldog Karácsonyt!

Szóval:
A Vodafone a törvényekkel ellentétben (mind a mai napig), nem ad ki a fizetendő díj számításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatást Vitamax-os ügyfele részére, ha pl. annak számlapanasza van. Magyarul, ha Vitamax-os ügyfél vagy, akkor nem tudod ellenőrizni SEHOGY azt, hogy valójában miért is fizettél! A hivatkozott törvény:
2003. évi C. törvény, az elektronikus hírközlésről (más néven Eht), 138. §.-a 7. és 9. bekezdése,
Eht. 142. §.-a,
ill. a 226/2003. (XII. 13.) Korm. rendelet.

SZTORI 1.
A 2005. Július 26-i Népszabadságban a Vodafone Magyarország Rt. egy közleményt jelentetett meg, ami nagyon szép dolog is lehetne tőlük. Ha arról lenne szó, hogy annyira, de annyira az ÜGYFELEK elégedettsége lebegne a szemük előtt. De sajnos nem erről van szó! Az említett közlemény egy -a Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) által hozott, ELMARASZTALÓ HATÁROZAT következménye (NHH, Másodfokú eljárások osztálya, 2005. június 29. Iktatószám: FK-10.177-4/2005.).

http://www.nhh.hu/dokumentum.php?cid=6640

Szerénytelenül mondhatom, hogy annak az eljárásnak (melynek a következménye lett ez a határozat), én voltam az elindítója.

Hogy miről is van szó pontosan:
Több mint 3 éves hercehurca után sem sikerült még mindent tisztáznom a Vodafone-nal.
Annak ellenére, hogy az említett törvényre, kormányrendeletre, ill. NHH határozatra hivatkozva, több mint HÁROM ÉVE kérem tőlük azt, ami jár. Vagyis mutassanak meg egy roaming-os időszakot, melyben érzésem szerint sokkal többet vontak le a kártyáról, mint amennyit használtam. Több mint HÁROM ÉVE játszunk egy nagyon fölösleges, idegölő játékot, melynek még a végén sem ismerik el a vereségüket. És mind a mai napig nem teljesítik EGY MAGYAR HATÓSÁG, MÁSODIK, KÖTELEZŐ HATÁROZATÁT SEM!

Hogy miért is második?
Azért, mert idén újra elbattyogtam az NHH-hoz és kértem őket, hogy ugyan TARTASSÁK MÁR BE a 2005-ös határozatukat. ( A Voda ugyan megváltoztatta ÁSZF-ét a 2005-ös határozat értelmében, de gyakorlatát nem). Kb. fél évvel később (ez 2006 eleje) kezdtek el adni un. "forgalmi kimutatást", ám ez nem tartalmazza a hívások díjait. Tehát nem hívásrészletező adtak. Ugyanis azt, hogy mi a hívásrészletező, a 16/2003. sz. IHM rendelet szabályozza, mely azt mondja, hogy:

"Tételes számlamelléklet
15. §. ...(2) Az Eht. 142. § (2) bekezdése szerinti tételes számlamellékletnek (hívásrészletező) szolgáltatásonként és szolgáltatónként a következőket kell tartalmaznia:

a) a hívott száma;

b) a hívás kezdő időpontja;

c) a hívás időtartama;

d) a hívásegység díja;

e) a hívás díja..."

Vagyis, csak azt nem tudtam meg a forgalmi kimutatásból, hogy mennyit is fizettem az adott időszak hívásaiért. (Erre azt mondták, hogy ki tudom számolni, a percdíjaim ismeretében. Csak össze kell adogatnom egy hónap hívásait egyenként, miután az általuk adott segítséggel â013percdíjak táblázata- kiszámoltam, hogy elméletileg a hívásaim mennyibe is kerültek).
Ezzel meg csak az a probléma, hogy nem ártott volna tudnom az adott időszak kezdő, ill. záró egyenlegét. És akkor láthatnám, hogy a hívások egyenként valóban annyiba kerültek, mint a különbség a kezdő és a záró egyenleg között.

De azt nem kötötték az orromra.

Ja, igen:

A második "battyogásom" eredménye lett a HB-24615-5/2007. számú (2007.11.12-én jogerőssé vált) határozat. De ez még nincs fent a neten, azt hiszem. Ezen határozat pedig ismételten felszólítja a Vodát, hogy ugyan már legyenek kedvesek betartani az NHH határozatait. (Személy szerint nem vagyok elégedett az NHH tökösségével, de ez már az én bajom. Értem úgy, hogy a helyükben egy kicsit talán jobban rálépnék a szolgáltató farkára, ha az a két évvel ezelőtti határozatra nagy ívben sz..ik).

Szóval, ha Vitamax-os ügyfél vagy, ne feledd: mindig is JÁRT Neked az, amit úgy állitanak be, hogy nem jár!


SZTORI 2.
2001 óta használom az egyik Vodafone Vitamax kártyám. Eleinte nem volt semmi gondom, attól eltekintve, hogy érzésem szerint valahogy gyorsabban fogyott a kártyáról a pénz, mint amennyit szerintem telefonáltam.

De nem ez volt az, ami később igazán zavart.
Mint minden mobilszolgáltató, a Vodafone is percdíjak szerint számláz, illetve vonja le a kártyáról a beszélgetések díját. Az most nem fontos, hogy általában percről, vagy fél percről beszélünk...

A lényeg, hogy egységnyi időtartamért, egységnyi összeget von le a beszélgetés után a szolgáltató (jelen esetünkben a Vodafone).
Annak az esélye igen kicsi, hogy az utolsó beszélgetés úgy érjen véget, hogy PONTOSAN egy egységnyi összeg maradjon a kártyán, vagy PONTOSAN 0 (nulla)!

Hogy miért is fontos ez?
Azért, mert ez az egyetlen módja annak, hogy a kártya elérje a 0 (NULLA!) Ft-os határt!!!

Miért? (A most következők kb. a 2005-ös évig történtek így, és csak a prepaid-es kártyákra vonatkoznak, azóta a Vodafone kétszer is változtatott a rendszerén. De büntetőjogilag ennek nincs jelentősége)

Nos, a példa:
Kártyámon adott pillanatnak megfelelő beszélgetéshez szükséges 2 egységnyi minusz 1 Ft volt...

Mi történt a beszélgetéssel az első egység lebeszélése után, ha nem szakítottam meg a kapcsolatot? A Vodafone megtette ezt a szivességet helyettem! Mert a rendszere érzékelte, hogy nincs elegendő összeg a kártyán a beszélgetés folytatásához, (esetünkben egységnyiminusz 1 Ft maradt a kártyán)!

Csak elméletileg maradt a kártyán, mert a rendszer azt is leemelte.
De nem szolgáltatott cserébe semmit!!!

Vagy vegyük azt az esetet, amikor eredendően nem volt elég összeg a kártyán a beszélgetés elindításához (a példa kedvéért, adott pillanatban: egységnyi minusz 1 Ft volt a kártyán)!

Mi történt?
A hívás kezdeményezése után felépült a kapcsolat, majd a rendszer azonnal bontotta is azt, mert ismét csak érzékelte, hogy nincs elegendő összeg a beszélgetéshez.

És ismét leemelte a maradványösszeget a kártyáról, úgy hogy nem szolgáltatott cserébe.
Ilyen egyszerű.


De!

Mivel ezek az összegek általában nem nagyobbak, mint 10 FT-os nagyságrend, az emberek többsége csak bosszúsan legyintett, aztán ment feltölteni kártyáját...
A Vodafone mostani előfizetőinek száma 2 millió körül van...
Ebből (bár nem tudom pontosan) igen erős százezres nagyságrendű (800 000?)a Vitamax-ot használók száma. Csak a magam nevében beszélhetek, de azért jó párszor nullázódott a kártyám az említett időszakban. Ha csak azt veszem, hogy évente, nem több, mint 100 Ft-ot vettek le így a kártyámról?!

Lehet osztani, szorozni...

HANGSÚLYOZOM: AZ EMLÍTETT ESETEK KB. 2005-IG TARTOTTAK, AZÓTA A VODA
VÁLTOZTATOTT A RENDSZERÉN, DE EZ NEM MENTESÍT AZON ÖSSZEGEK ELTÜNTETÉSE ALÓL!!!
VAGY INKÁBB MÁS SZÓT KELLENE HASZNÁLNOM???

Sajnos még ezzel sem fog véget érni az én történetem, mert még van egy-két dolog amiben hadakozunk, mmint ŐK, meg én. És ebben az esetben nem véletlen a betűméret...

Ha érdekel az egész sztori, ahogy mondják:
"Név és cím a Szerkesztőségben..."



Ennyi.



ficcs-a-ficcs

crazysheep Creative Commons License 2007.12.25 0 0 2496
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy a vodafonos telefonokra hogy lehet más témát rakni? :s már próbáltam de nem engedi csak azt a csúnya pirosat :P előre is köszi!
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.11.17 0 0 2495

Zeki!

 

Én meg hetente kapok negatívos számlákat, de hogy miről szól, azt fel sem tüntetik......

 

Igaz, elismerték a hibájukat, de kiküldenek olyan számlát, amin sem dátum, sem hivásidő nincs, csak a minusz összeg? :)

 

Ja és mindegyiken rajta van, hogy elismerik, ők hibáztak, elnézést.......

 

Azt hiszem, 25.000 rongyot kifizetek és húzok ettól a sz@r szolgáltatótól :(

 

Bízom benne, hogy sikerül a jogi ügyed :) Sok sikert ez ellen a multinak nevezett gagyi cég ellen..

 

Zoli

Előzmény: Törölt nick (2494)
bindera Creative Commons License 2007.11.16 0 0 2493
üdv
ugy emlészem nyár vége felé arrol volt szó,hogy a mobil szolgáltatók az első 3 másodpercet nem számlázhatják le hogy az alatt legyen ideje a hívónak eldönteni akar-e üzenet rögzítőre beszélni vagy sem.
hogy áll ez a dolog most?
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.09.28 0 0 2490

Zeki!

 

Próbáld meg elmondani röviden a bajod ebben a fórumban:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9037893

 

jogi segítség elég gyorsan. :))

 

 

Előzmény: Törölt nick (2488)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.09.28 0 0 2487

""A Szervező nem vállal felelősséget a Prómóciós Játékkal kapcsolatosan felmerült kárért, perért vagy költségért (beleértve a közvetett, véletlen vagy következményes károkat, együtt a "Kár) ideértve, de arra nem korlátozva a Promóciós játék esetleges hibás műküdéséből, hiányosságaiból, vagy a Promóciós Játék során bekövetkezett késésekből eredő kárért (...)." "

 

Nem is kicsit gerinctelen hozzáállás. Ők elcsedzhetnek bármit, amiből valakinek milliós kára származik, de ezellen nem is lehet panaszt tenni. Na ez igy szerintem nem kerek....

Zoli_fiú Creative Commons License 2007.09.19 0 0 2485
Csoda, de 9 hónap harc után jóváírták a pénzt........
vargaur Creative Commons License 2007.09.15 0 0 2480

Üdv

 

Az ügyfelesek össze vissza beszélnek.

Hajdanán nekem is tartoztak kis pénzel.

Az egyik ügyfeles szerint csak bankszmlára tudják utalni, de megnyugtattam öket ezért nem fogok nekik bankszámlát nyitni, igaz van de mi közük hozzá.

Újra felhivtam máskik ügyfeleshez kapcsolt az meg simán visszautalta postán át.

Szoval nem szabad rájukhagyni.

 

V

 

Előzmény: Zoli_fiú (2477)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.09.14 0 0 2477
Nekem azt mondta az ÜSZ, nem tudják visszautalni..... ÁSZF-ben benne van.... ennyit errő a cégről :(((((((((((
Előzmény: Törölt nick (2475)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.09.13 0 0 2476
Tisztelt xxxx Úr!

 

Köszönjük, hogy felkereste honlapunkat!

 

Hivatkozva 2007. szeptember 12-én érkezett elektronikus levelére, az alábbiakban küldjük válaszunkat.

 

Köszönjük visszajelzését!

 

Örömmel értesültünk arról, hogy elfogadta a cégünk által felajánlott nettó 5.000 forint kompenzációt, melyet 2007. szeptember 12-én az Ön kérésére a 70/37180xx-as hívószámra rögzítettünk adatbázisunkban. A jóváírás a 2007. október 6-án lezárásra kerülő számlájában fog az egyéb díjak alatt szerepelni, és a számla végösszegét fogja csökkenteni.

 

Szíves együttműködését köszönjük!

 

Tisztelettel:

 

xxxxxx xxxxxx

Vodafone Magyarország zrt.

levelezési csoport

Előzmény: Törölt nick (2474)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.09.12 0 0 2473

Én nyertem :)

 

"

Tisztelt X.Y.Úr!

 

Hivatkozva a 2007. augusztus 29-én és szeptember 7-én érkezett leveleire, az alábbiakban küldjük válaszunkat.

 

Elsőként engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenségért ezúton is szíves elnézését kérjük!

 

Szeretnénk tájékoztatni, hogy a tévesen kiszámlázott bruttó 75 694 forintot jóváírtuk egyenlegén.

 

Munkatársainkkal együtt azon dolgozunk, hogy ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Őszintén sajnáljuk, hogy ez az Ön esetében nem így történt!

 

A kellemetlenség enyhítéseképpen engedje meg, hogy felajánlunk Önnek egy egyszeri, nettó 5000 forintos kompenzációt a 70XXXXXXX-es telefonszámon! Amennyiben ajánlatunkat elfogadja, szíveskedjen azt írásban jelezni felénk! Ajánlatunk elfogadásával panaszát lezártnak tekintjük. Együttműködését előre is köszönjük!

 

Bízunk abban, hogy a fentiekkel segítségére lehettünk, és elégedetten veszi igénybe szolgáltatásainkat!

 

 

Tisztelettel:

X.Y

hatósági referens

 

Terpeszgyermek Creative Commons License 2007.09.06 0 0 2472
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.08.31 0 0 2471

58 perc után kiderült, hogy hibáztak és elnézést kérnek.  Csak az a bajpm. hogy az EHT-t egyszer sem tartották be,, meg július 16 óta FENYEGETNEK.  Na ettől a cégtől bye......

 

Imádom a kárászos zenét, de 58 perc egy ÜSZ-től kicsit sok. :)

Előzmény: Törölt nick (2470)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.08.28 0 0 2469

Nekem az általuk elismert, jogtalanul kiszámlázott 70.000 Ft-ot nem írták jóvá, de szokásukkhoz híven szombaton délután is,ét kaptam egy kikapcsolós sms-st. Persze 1750 7végén nincs, csak az sms jön....

 

Baromira unom ezt a trehány bandát már én is........

Előzmény: Törölt nick (2467)
fz70 Creative Commons License 2007.08.19 0 0 2465
úgy emléxem, felajánlottam a segítségem... te meg eltüntél... ennyi...


uff
Előzmény: Törölt nick (2463)
Zoli_fiú Creative Commons License 2007.08.19 0 0 2464

Ügyfélszolgálat felhívása, hogy a hanganyagot keressék elő..... Kötelesek az EHT szerint. Majd bizonyítsák már be, gogy 100.000 emeltdíjas sms-t küldtél....

 

A Vodka számlázási rendszere szerintem a legszarabb az az országban......

Előzmény: Törölt nick (2463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!