Keresés

Részletes keresés

Grgabácsi Creative Commons License 2024.04.26 0 13 179074

Mily meglepő, a gyűrődő zóna tette a dolgát.

Szégyen, hogy Barényi Béla munkásságát senki nem ismeri.

Előzmény: nonick7 (179070)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 179073

Ilyen koccanás naponta megtörténik idehaza.

A résztvevők változóak, de napi ügy.

Sajnos az ennél súlyosabbak is.

Előzmény: Zugbegleiter (179071)
alvó hal Creative Commons License 2024.04.25 0 5 179072

A BKK felügyelete alatt működő szolgáltatók közül a Volánbusz baleseti mutatói sokkal rosszabbak, mint a másik két cégé. 

Előzmény: Zugbegleiter (179071)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.04.25 0 5 179071

Igen komoly gondok lehetnek a Volán személyügyénél, ha ilyen baleset megtörténhet. Kizárva persze a rosszullét lehetőségét.

Előzmény: MOS-265 (179064)
nonick7 Creative Commons License 2024.04.25 -10 1 179070

Mily meglepő, most is a CAF néz ki szarabbul :D

Előzmény: MOS-265 (179064)
08-73 Creative Commons License 2024.04.25 0 0 179069

Off

 

Volt egy sanda sejtésem, hogy múlt hét kedden a PIG-431 a 710/712/722-esen nem véletlen lehetett, és már érdi az a PIG (is). De a héten pl rendszeresen RTR-730 van a 746-oson ,tegnap is, és ma is. Gondolom annak is az oka az általad leírtak.

 

On.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (179068)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2024.04.25 0 1 179068

Érdhez tartozik mindkettő egy ideje. A PIG-ek tartoznak oda alapból, az MMT, RDB, RWE-k a Zsámbékiak. A baj az, hogy a zsámbékiaknak több kocsija vár alkatrészre, balesetes javításra, ezért már, 2-3 PIG-et is kénytelenek ide kiadni, hogy legyen esély a menetrend tartására. MAN-t ide nem lehet küldeni, mert balhé lenne Budakeszin.

Előzmény: 08-73 (179067)
08-73 Creative Commons License 2024.04.25 0 0 179067

Off

 

A Volánnak hány Econellje van Érden és mióta? Mert akkor mostanság ezért láttam Econellt a 722-esen, 746-oson is.

Eddig amúgy nem szigethalmiak és zsámbékiak voltak az Econellek?

 

ON

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (179066)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2024.04.25 0 1 179066

A VB is benne van abban a bizonyosban, ez volt a tartalék autó, Érd már nem nagyon tud mit kiadni.

Előzmény: Jim1987 (179065)
Jim1987 Creative Commons License 2024.04.25 0 1 179065

szuper...

 

még 1 CAF dög lesz jó ideig...

Előzmény: MOS-265 (179064)
MOS-265 Creative Commons License 2024.04.25 0 5 179064

 

Mai esemény…

barni1923 Creative Commons License 2024.04.24 0 1 179063

N19 az Júniustól fog csak közlekedni.

Előzmény: 08-73 (179061)
kihúzóvágány Creative Commons License 2024.04.24 -2 5 179062

Légy erős: nem jobb az ellenkező irány, mert akkor minden menetnél (meg az utána jövő kocsinak is) váltót kell állítani, és az tudtommal nem elektromos állítású váltó.Ezzel a körüljárási iránnyal viszont megy néhány métert szembe, de nem kell váltót állítani.....

Előzmény: Gordon Zsigmond (179045)
08-73 Creative Commons License 2024.04.23 0 1 179061

https://bkk.hu/utazasi-informaciok/kozossegi-kozlekedes/kulonleges-jaratok-nosztalgiakozlekedes/nosztalgiajaratok/nosztalgiajaratok-budapesten/

 

Érdekes, hogy felsorolja az állandó noszijáratok között az N19-et, de a táblázatban azt mutatja, hogy nem lesz vasárnaponként N19.

sz_b Creative Commons License 2024.04.23 0 0 179060

Sajnálom, és tudom, hogy ez nem a polidili fórum, de így hogy választások előtt hirtelen jutott eszükbe ez a projekt és most nagyon akarnak kommunikálni róla a témában, így nem tudom komolyan venni.

Előzmény: toto92 (179059)
toto92 Creative Commons License 2024.04.23 0 2 179059

https://bkk.hu/hirek/2024/04/tarsadalmi-egyeztetes-indul-az-ujbudaujpest-villamostengely-fejleszteserol.12535/

 

Ha valakit érdekel az ilyesmi:

 

A BKK Agóra utcafórumok keretében az érintettek személyesen is elmondhatják véleményüket a projektről. A társaság munkatársai az alábbi időpontokban és helyszíneken várják az észrevételeket:

2024. április 23. (kedd) 16:00–18:00: Nyugati pályaudvar
2024. április 29. (hétfő) 16:00–18:00: Deák Ferenc tér
2024. május 13. (hétfő) 16:00–18:00 Újpest-központ
2024. május 15. (szerda) 16:00–18:00 Lehel tér

Alien Angel Creative Commons License 2024.04.22 0 5 179058

A lóvasúti kocsik forgalomba állításáig közlekedik csak a MUV.

Előzmény: Jim1987 (179055)
névtelen Creative Commons License 2024.04.22 -1 9 179057

Off és ":)"

 

Nyilván csak akkor merülhet fel, ha esetlegesen be kell bizonyítani, hogy a 4-6 villamoson nincs utas.

Először is túl gyors most a Combino, így 29 helyett bőven jó 43 perc alatt végigmenni és utána 8 perc pihenő elég. Így 51 perc követés jön ki, ami pont jól és tökéletesen jól megjegyezhető. Ha csak egy jármű van, akkor 102 perc, ami pont 1 óra 42 perc, ami utasbarát és jól megjegyezhető. A 8 órás munkaidőbe pont belefér 4 forduló és még kényelmes ebédidő is biztosítható. Így a nagykörút fogalma sokkal olcsóbban biztosítható, elég egy vezető rá. És, ha beteg, akkor sem gond, ha kimarad a járat, mert kevés embert érint. Pár hét és kényelmes lesz a vonal, nemhogy utaslemaradás, de üres ülőhelyek is lesznek rajta. Miután megunják a villamosbarátok. :)

 

(off: a vonatbuzzulsban volt szó a vonalmegszüntetésekről és arról, hogy nincs utas, szóval ne vegye senki se komolyan)

 

 

Előzmény: Jim1987 (179055)
négyszázas Creative Commons License 2024.04.22 0 9 179056

Nem tudom, én úgy látom, hogy egyedül benned merült fel.

Előzmény: Jim1987 (179055)
Jim1987 Creative Commons License 2024.04.22 -5 0 179055

1 darab MUV maradt meg nosztalgia célokra, amire hétvégén is használták...

egyáltalán, hogy merülhet fel az üzemszerű közlekedése??

 

toto92 Creative Commons License 2024.04.22 0 0 179054

Lehet azt a két vonalat másik csokiszín adta? Laikusként ez tűnik reális eshetőségnek.

Előzmény: trizs77 (179053)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.22 0 1 179053

Anyukája nem járt a 4, 6-n, csak a 46, 66 vonalakon.

Hogy miért azt nem tudom.

Előzmény: Gordon Zsigmond (179051)
08-73 Creative Commons License 2024.04.22 0 2 179052
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.04.22 0 0 179051

Akkoriban négy viszonylata is volt a Nagykörútnak (4, 6, 46, 66).

Előzmény: trizs77 (179049)
négyszázas Creative Commons License 2024.04.22 0 0 179050

Nem lenne jó kis forgalmú vonalon járatni, mert egy nagy forgalmú vonalon tömeg lett rajta?

Előzmény: Fizolti (179047)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.22 0 1 179049

Köszönöm.

 

Tudtommal a villamos üzemnél nem volt saját kocsi rendszer mint a buszoknál.

De a 2806-os villamoshoz (látom most csillog-villog) azaz emlék társul, hogy alsós osztálytársam édesanyja vezette a 46-os villamos vonalon.

 

a 46-os akkoriban a Petőfi híd budai hídfőtől végig a körúton- Mártírok útján járt a Déli pályaudvarig, ahol a mostani szálloda helyén lévő dupla hurokban fordult vissza.

 

Mentünk vele pár kört.

 

Két pótkocsit vontatott.

 

 

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2024.04.22 0 0 179048

Szegény ember vízzel főz, 2010-ben még magamnak szerkesztettem szóló UV-t az Adyra :-)

Előzmény: Fizolti (179047)
Fizolti Creative Commons License 2024.04.22 0 3 179047

A csarnoképület mellől indult, II-es (Kőér utca felőli) portán ki, majd 42-Hofherr-50-egyvágány és be az I. (Száva utca felőli) portán keresztül (ugyanez igaz a MUV-ra is). 

 

 

 

Tömeg volt. A mellett, hogy érdekesség a szólóban egyirányúként közlekedő kocsi használata, kicsit átértékelte az ember az olyan ötleteket, hogy mennyire is lenne jó kis forgalmú erre alkalmas vonalon ezt üzemszerűen így járatni. 

 

Dreamy

 

 Egyébként volt most valami érdekesség, már azonkívül, hogy egyes Tátra és egy MUV körbe ment Kispesten?

 

Telepen belül pár száz métert lehetett utazni egy Mukin. 

 

Gordon Zsigmond

 

Úgy tapasztaltam, nem nagyon volt probléma az 50-es helytelen vágányának érintéséből. 

Néha a visszatérő menet késve ért a Határ útra, vagy az 50-es oldali átmenő vágány szabadulására kellett várnia, kb. ennyi. 

 

 

 

 

Előzmény: trizs77 (179041)
Dreamy Creative Commons License 2024.04.22 0 0 179046

Elolvastam az F1A villamosok történetét, jó kis mix voltak azok is. Hol így - hol úgy építették át őket. A század elejei F1 típusból "fejlesztették" ki, azaz kiválasztottak egy igen egyszerű típust, és újra kezdték gyártani módosításokkal... mint az acélváz. De a tengelytáv maradt, néhány ívben lépésben közlekedtek. De a háború alatt nem volt más választás, tényleg csak a legegyszerűbbet lehetett gyártani. De legalább ezután több kéttengelyes villamost nem gyártottak... Jaj, dehogy is nem, még sikerült a Bengálikat is (rövidebb tengelytávval) legyártani a '60-as évektől.

Előzmény: Gordon Zsigmond (179044)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.04.22 0 2 179045

Ez volt.

Lehet, az ellenkező irány jobb lett volna, akkor megúszható lett volna az 50-esen az a pár méter helytelenben.

Előzmény: SÜNÖCSKe (179042)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!