végre elkaptama 18-45-öt
hát úgy van fölhányva rá belül az azonosító, hogy az förtelem, pedig elég új az autó
én nem értem, miért nem lehet úgy csinálni, ahogy mondjuk a gjsz-eseken van...
De... Én a kiötlőjét legalább egy seggberúgással díjaznám. ""
Én elég közel vagyok a tűzhöz, ezekről az átcsoportosításokról mégsem hallottam. (De ha már leírták, kösz a tippeket.)
Lehet, hogy azt kéne inkább seggbe rúgni, aki ilyen baromságokat ír?
Ez azóta nekem is eszembe jutott. Pl. a 176gy-re is teljesen fölösleges a DIR, pláne, hgoy nincs is mindegyik kocsin. (diszpécserék a héten valszeg megőrülnek a 2-3 DIR+ 3-4 AVM összeállítás miatt)
A hegy a DIR-t nem árnyékolja?
Valamint a Kelenföldi tudósokat kérdezném, hogy valóban egy állandó autója van az Újbuda busznak?
(BPO-333) Vagy ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ami van?
Tényleg, talán Te tudsz segíteni. A pletyka szintjéről továbbfutott az, hogy bármiféle változások lesznek az 59-esen. Konkrétan arran gondolok, hogy elkerülnek-e róla az alacsonypadlósok.