Keresés

Részletes keresés

nyman Creative Commons License 2003.06.25 0 0 21
En nem tartom rossznak a rendelkezest. Folyoszamla nelkul mar egy rakas mindent nem tud elerni az ember es annak sem orulnek, ha a teljes fizetesemet a penztarban vagy boritekban adnak oda.

Svedorszagban van hasonlo rendelkezes, viszont a szamlavezetes, a csak kezpenzfelvetelre valo bankkartya es a kezpenzfelvetel minden automatanal ingyenes. Persze a tobbi dolgon hozzak be. Majdnem tokon szurtam magam, mikor 100 koronat (cirka 2800) ft-t fizettem ket csekkbefizetesnel. Utana kiderult, hogy evi 300 koronaert korlatlanul lehet rendezni a befizeteseket. Ez sem keves

Előzmény: buta adófizető (19)
buta adófizető Creative Commons License 2003.06.25 0 0 19
Nekem kényszerből van folyószámlám, mert a munkahelyemen megszünt a pénztárból való kifizetés. Ezt az "okos" rendelkezést még a Horn kormány idején hozták. Igaz akkor igéret volt arra is, hogy nem jár hátránnyal számunkra, ám azóta költségtérítés címen csak évi 2000 forintot kapunk ami nem fedezi a bank által havonta felszámított költségeket. Ez a rendelkezés csak a bankonak kedvező ezzel is segíti az állam őket.
Előzmény: nyman (17)
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2003.06.24 0 0 18
én egyetlen okból tartom ott a pénzem (kb 2500 ft) van egy kártyájuk amivel biztonságosan lehet interneten vásárolni. Nekem több ízben sikerült, a lényege, hogy van egy kártyaszám amely mögött nincs számla, és ha terhelés érkezik rá azt sms-ben jóvá kell hagynom és akkro emelik le a valódi számlámról. Ha valaki elszedi ennek a kártyának a számát és nem hagyim jóvá a terhelést akkor szevasz, nincs mani.
De egyébként vicces bank, elkészült az új kártyám, értesítettek levélben, bemegyek, majd a néni megkér('), hogy ha ismerem a xy-t akkor "ugyan szóljak már neki, hogy kész a kártyája" :)

persze az xy a tesóm, de akkor is vicces, hogy 1996 óta egyetlen egyszer sem tudtak felhívni telefonon :) Meg értesítés nélkül megszüntették a céges számlámat :) akkor volt egy kis kurvanyázás...

uccsó bankos élményem a BB, pénzt fizettem be valakinek egy bb-s számlára. Bementem, a pénztárban két emberke, egyik előtt egy ZÁRVA táblácska. Másik előtt kuncsaft. Kitöltöttem a papírt/megbízást és néztem bután. A srác felnézett, elvette a zárva táblát és mondta, hogy menjek nyugodtan, majd befejezi amit csinált utána. befizettem, mosoly, viszonlátás. 4 percet voltam a bankban. óra 31-től 35ig. valahogy így kéne, de azért a bb-t nem tudnám szívből ajánlani. Van velük rossz tapasztalat.

nyman Creative Commons License 2003.06.24 0 0 17
miert nem fizettel bankartyaval?
Előzmény: buta adófizető (16)
buta adófizető Creative Commons License 2003.06.24 0 0 16
Szerettem volna az interneten egy programot megvenni. A progam ára 5 euro volt, ezért elballagtam a K&H bankba, ahol folyószámlán van.
Ott szívesen teljesítették volna a kérésem 10 eruo költségért, azaz az 5 euro átutalása Németországba nekem összen 15 euroba került volna.
Szerény véleményem szerint ez a költségszint a rablás kategóriájába tartozik, nem pedig a szolgáltatáséba. Vajon ilyen hasznon mellett Magyarországon hgyan mehethenek csödbe bankok, például Postabank és társai?
Jaj Creative Commons License 2003.01.24 0 0 15
Na, én is mesélek egyet: két azonos számlához tartozó kártyát képesek voltak két különböző fiókba küldeni (Teréz körút 43., Andrássy út 15.), amelyek közül egyik sem az, ahol nyitottam a számlát (Érd), vagy amelyik hosszú ideig a számlavezető fiókom volt (Pozsonyi út).
Zsoldos Creative Commons License 2002.12.02 0 0 14
Ma megint vívtam velük. Igaz én is hülye voltam, mert elfelejtettem bejelenteni pénteken, hogy 7 milliót akarok felvenni tőlük, ezért - mivel a bejelentési határ 2 millió - kénytelen voltam ma bankfiókról bankfiókra járni és úgy "összekoldulni" a pénzt. Már az első fióknál rászaladtam az errormeszidzsre: "Sajnos ön régi ABN AMROs ügyfél, ebben a fiókban nem tudunk kifizetni önnek pénzt. Fáradjon át az erzsébeti, vagy a boráros téri fiókba!" (Nomármost, ha a céges buli miatt nem felejtem el bejelenteni a pénzfelvételi szándékomat, akkor valszleg ebbe a bankfiókba kértem volna a pénzt. Akkor vajh' mit mondtak volna?) Rutinos ABN AMROs ügyfél lévén rögtön mondtam, hogy "Nemaddigvana'. Legutóbb is sikerült megoldani a "problémát", legyen szíves uccu neki a kiskapuknak." Azt mondta a hölgy (egyébként készséges), hogy egy kicsit várni kell. Következett: telefonok a központba, helpdesknek(?), adatlapok kitöltése, adatlapok ellenőrzése, majd "Még egy kicsit várni kell". Több mint egy óráig álltam az ügyfélpultnál. Nem a sorban, az ügyfélpultnál. Hogy miért? Mert a központtal a hivatalos adategyeztetés nem emilen, nem telefonon, faxon történt. Ráadásul, mivel csak egy fax volt a fiókban, sorbanállással. A fax elküldése után 40 perccel - mivel semmi nem történt - szóltam, hogy "megtudhatnám, hogy hol tart az ügy?". A - még egyszer mondom: egyébként kedves hölgy - azt válaszolta: "Mindjárt odatelefonálok". Ezen ponton egy pillanatra azt hittem, hogy nem tudok majd uralkodni magamon és odab@szok valamit, de végül is meggyőztem magam, hogy nem éri meg, mert hosszú még a nap és több K&H-s bankfiók meglátogatása előtt állok, úgyhogy megacéloztam az idegeimet és némát vártam tovább. A hölgy megszakítva a szöszmötölést, valóban telefonált, és valószínűleg pozitív választ kapott, mert kiszámolta elém a pénzt, majd arra kért számoljam meg én is. Valószínűleg valami kényszercselekvéssel akart engem lefoglalni, hogy úgy érezzem, röpül az idő. Időközben megérkezett a megváltó fax, és nekem úgy tűnt, hogy a hölgy - még egyszer mondom, nagyon készségesen - már szeretett volna ajtón kívül látni. Én azonban már - bár ilyet még nem tapasztaltam, hogy egy ügyfelet a pultnál megkérnek, hogy ott az ügyféltérben számolja le kézzel a kapott összeget - megkezdtem a pénz olvasását, és bizony kínos pontossággal végig is nyaltam. Mivel tízezresekben adta, kicsit sokáig tartott.
A Boráros téren ripsz-ropsz megkaptam a pénzt, a Körtéren szintén. A fehérvári úti fiókban beléptemkor az egyik teller hopp felpattant és elhagyta az "őrhelyét", a másik pedig csak nem akart kiszakadni a "Zsófival" folytatott magánbeszégetéséből. Nagy nehezen mégis kifogytak a témából - a korábban kisurranó hölgy (nem derült ki, hogy készséges-e) úgy tűnt végképp felszívódott - és ő magához intett. Innentől kezdve minden úgy zajlott, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Pénz kértem és kaptam. Mindenesetre itt a legutóbbi fiók kapcsán aggasztónak találtam a K&Hs stílus begyűrűzését az régi ABN AMROs fiókokba is.

Hát ez volt az én reggelem szomorú históriája... :)

Előzmény: Zsoldos (8)
nyman Creative Commons License 2002.11.27 0 0 13
Csak 1 topikot :o)
Melyik bankot válasszam?
Előzmény: robman (11)
nyman Creative Commons License 2002.11.27 0 0 12
Je en egeszen veletlenul ma szuntettem meg a K&H-s szamlamat. Eppen utba esett az a fiok amiben nyitottam a szamlat (ez mekkora faszsag toluk) es a kartyam is nalam volt. Igaz mar honapok ota hordtam, hatha utbaesik a fiokjuk.

Mongyuk sok bajom nem volt, csak a szar telebankjuk miatt nem hasznaltam. Anno beneveztem a prosza netes bankjukra, de mire kijottek a papirok lejart a tesztidoszak. Aztan annak ellenere, hogy mar nem vettem at a csipolvasot, kuldtek par levelet, hogy adjam le.

Na mindegy. pont 2 evig voltam ugyfeluk. Anno meg a megtakaritasi szamla miatt nyitottam szamlat, de hat azota tok szar lett ez a konstrukciojuk is. Azt meg nyaron megszuntettem, de azt lehetett mas fiokban is, nem csak ott ahol nyitottam.

robman Creative Commons License 2002.11.27 0 0 11
Hali,

Ez mind érdekes amit leírtatok, de
tudna vaki ajánlani egy megbízható bankot ???

Robman

hkr Creative Commons License 2002.11.27 0 0 10
És az E-bankjukat használja valaki? Hát az nagyon gány. Kb egy évig ment a huza-vona, mire végre be tudtam lépni a rendszerbe. Közben cseréltek kártyaolvasót, mert arra gyanakodtak. Aztán kiderült, hogy le van tiltva az e-bank kártyám, mert valami papírt nem írtam alá. Aztán a Windowsomat is újra kellett telepíteni. Na mindegy. Működött pár hónapig.

Mivel van egy VISA kártyám, ami minden nap feltöltődik a napi limitig, nos, elég gyakori (ez a jellemző), hogy a teljes pénzem a kártyán van. No, ilyenkor nem lehet átutalni, csak határidősen, mondjuk két nappal később. OK. Így tettem. De két nap múlva visszadobták az utalást, mondván ilyen határidőset egy nap max 2 darabot lehet csinálni.

De mindegy, erre is vigyáztam. Most viszont megint nem tudok belépni, autentikációs hiba. Felhívom ügyfélszolgálatot, ők nem tudnak mit mondani. Jövő hónapban lejár az e-bank kártyám, lehet, hogy már megcsinálták az újat és a régi azért nem működik, de majd megkapom valamikor az újat ha besétálok a fiókba.

Az meg tényleg nevetséges, hogy minden alkalommal meg kell kérdezni egy fiókba betérve, hogy tessék mondani ez most K&H K&H vagy Amrobank K&H.

Viszont azt is meg kell mondanom, hogy az ügyintézők többsége nagyon rendes, udvarias, segítőkész, és az általam ismert/látogatott fiókjaikban sosincs olyan sor, mint más bankokban tapasztalni szoktam.

Zsoldos Creative Commons License 2002.11.27 0 0 8
Nekem is volt egy csatám velük.
Reggelente nemigen megy a rendszer, nem egy esetben a napnyitás késő délelőtt megy le. Egyszer Fehérvárra utaztunk, de reggel kellett volna pénzt felvennem (1,9 milliót). A Boráros téren nem tudtak adni, mondván, nem megy a rendszer. Mentem a Körtérre. Ott sem. Mivel fontos volt a pénz, kértem, hogy adjanak papírt arról, hogy nem tudták kifizetni. Mondták, hogy azt már nem és megpróbáltak meggyőzni arról, hogy milyen sok időm is van nekem, nyugodtan átmehetnék a honos bankfiókomhoz (XIII. ker Pozsonyi út [!!!]), és ott megpróbálhatnám a pénzfelvételt. Miután én ismét felvilágosítottam immár a körtéri fiók vezetőjét, hogy nincs időm, megpróbált valamit telefonon ügyintézni. Végülis, fél óra várakozás után kaptam igazolást, hogy de.11 óráig nem tudtak nekem pénzt kifizetni (honnan tudhatták ezt előre).
Fehérváron - miután a hárommillión érdeklődtem, hogy működik-e már a kifizetés és a válasz pozitív volt - az első utam az ottani legnagyobb K&H fiókhoz vezetett. Végigálltam a sort, hogy végül közöljék velem, hogy nekem, mint régi ABN AMROs ügyfélnek, ők nem tudnak pénzt kifizetni, menjek át a Liszt Ferenc utcába. Kérdeztem: miért nem? Válasz: mert ők még nincsenek bemigrálva. Történetesen tudtam, hogy de bizony be vannak, és ezt el is mondtam a hölgynek. Ők azt mondta, hogy hadd tudja már azt ő jobban, és fáradjak át a Liszt Ferenc utcába. Én megmondtam, hogy honnan tudom (itt ez lényegtelen) és azt is, hogy fingom nincs róla, hogy hol a Liszt Ferenc utca. A hölgy azt válaszolta: "Akkor fáradjon oda a jobb oldalon lévő pénztárhoz és ott felveheti a pénzét"

...és lőn!

sz Creative Commons License 2002.11.27 0 0 7
akkor melyik bankot válasszuk a nem sokmilliós pénzecskénkkel? :)
Előzmény: zirgs (3)
Törölt nick Creative Commons License 2002.11.27 0 0 6
Majd maskor VIBER-rel utaltatsz es nem Giron keresztul :))))
Előzmény: Hi (-)
nyman Creative Commons License 2002.04.02 0 0 5
Talalo cim: Kicsit beszarasnak erzem, a K&H hozzaallasasat. Ugyi megvette az ABN-AMRO lakossagi csapatat es egyben fiokjait. Mar cirka 1 eve megtortent az egyesules. Papiron. A hirlevelben is reklamoztak honapokik. Erre 2002 aprilisaban, mint naiv ugyfel betevedek az Petofi hid pesti hidlabanal levo fiokba (meg a hirdetotabla is ott van a villanyoszlopokon, hogy K&H), erre kiderul, hogy meg az sem tudjak megmondani, hogy el e, az evekkel ezelott megnyitott devizaszamlam. Nemhogy arra meg penzt tegyek be. Aszonta a no, hogy majd csak szeptembertol fogjak a szamitogephalozatot egyesiteni. Na mondom, akkor elmegyek a Moriczra. Aszongya a holgy oda se menjek ott sem fogjak tudni. Felhivtam a 3000000-n az ugyfelszolgalatot. Hat ott is megerositettek, hogy tenyleg igy van.

Nemtom, de cirka 10 eve az OTP-nel volt hasonlo elmenyem, hogy a masik telepulesen nyitott szamlam egyenleget, csak hosszas telefonbeszelgetesek utjan tudtak egyeztetni

joy Creative Commons License 2000.06.19 0 0 4
Nem elvi, tényleges ügyfélforgalmi bajom van a postabankot tavaj, esztetmegmostan hagytam ott, ugyana azért. Ha nem vagy hokon vagy haver, csupán egyszerű földi halandó semmibe sem vesznek!
Előzmény: zirgs (3)
zirgs Creative Commons License 2000.06.19 0 0 3
Tudjátok, mi az ehészben a legdühítőbb?

Az, hogy ezeket a bankokbat a mi (adófizetők) pénzéből hozták létre, aztán a veszteségeiket (százmilliárdos nagyságrend) szintén az adófizetők fizették meg.
A hitelekhez egyszerű halandó hozzá nem juthatott, a tűz közeliek pedig növelték a "bad debtek"-et, amelyeket ismét csak mi fizettünk meg. Ezek mellett, ha megtakarított pénzünket esetleg (mily felelőtlen gondolat) hozzájuk visszük és tranzakciót bonyolítanánk rajtuk keresztül, (merthogy mai világunkban ez sajnos elkerülhetetlen) akkor olyan bunkó és/vagy udvariatlan alkalmazottakkal találkozik az ember, akik miatt soha többé nem akar odamenni.

Jótanács, fogadjátok meg: OTP-be soha ne menjetek! Ha tudjátok csoportosítsátok máshova tőkéteket! (KnH ba se menjetek, de ezt a jótanácsot már más megfogalmazta)

csipiketörp Creative Commons License 2000.06.19 0 0 2
Nem sok épkézláb bankot ismerek, sőőőőőőőőt, de a topiccímben említett tényleg egy kalap kakát sem ér. Nem rég szüntettem meg a számlámat náluk, mert ennyire rossz folyószámla feltételeket még életembe nem láttam, nem beszélve az ügymenet csigaságáról, arról, hogy hetvenhétszeri bejelentésre sem képesek megváltoztatni az értesítési címemet és még sorolhatnám.... Mellesleg meg milyen idióta szokás az - vagy ez minden banknál így van - hogy nem értesítenek, ha kész a bankkártyád, hanem sacc per kábéra be kell telefonálgatni hátha már kész???
freeze flash Creative Commons License 2000.06.19 0 0 1
Sok-sok nulla kell a bankszámlán szereplő összeg végén ahhoz, hogy ez az intézmény - mint magánembert - emberszámba vegyen.
De akkor sem vesz, mert a staff úgy sz@r, ahogy van. Bocs.
Más, nem hasonló bankok kezük-lábuk összerakják, ha egyáltalán csak számlát nyitsz náluk.
Az előző cégemnél volt_ számlánk ennél a műintézménynél, na, nem sokáig. Annak dacára, hogy viszonylag tisztességes méretű pénzek mozogtak, napi rendszerességgel... ránk se tojtak, mikor bármit el akartunk intézni.
Egy nap volt a minimum bármi elintézéséhez.
Most, hogy kell egy másik számlát is nyitnom, fel sem merült bennem ez a bank.
Nekik ez nyilván lyó... :-)))))))
Ezek nem ebből élnek. Valszeg.
Előzmény: Hi (-)
pok_ussz Creative Commons License 2000.06.19 0 0 0
Nagy 0 az egész kóceráj.
Előzmény: Hi (-)
Hi Creative Commons License 2000.06.19 0 0 topiknyitó
A múlt héten, 16-án volt az osztalékutalási nap a RÁBÁ-nál.
Ma fölvettem egy részét a CreditAnstaltál. Másik adag a ká end há-nál van. Mentem hozzájuk a szegedi kárász utcai fiókba. Illedelmesen meghalgatott a hölgy, és elküldött:
-Várjak a soromra!
55 perc múlva -két ! ügyfél után következtem. Újra előadtam, hogy az osztalék felől érdeklődök. Kedves fél-mosollyal közölte:
NINCS!
És erre kellet közel egyórát várnom! Kedves, ugye?
Elkezdett magyarázni a banki folyamatokról...
Közöltem, nekem nem ígéret, pénzem kell!
Atmentem a CreditAnstalthoz, fölvetten náluk az osztalékot. Nem vagyon, de némi sörrevaló. Ők délelőtt telefofnon mondták, megvan a pénz. A ká end há elküldött akkor hogy telefonon nem informál!
Visszamentem, mert szavatartó vagyok, előbb azzal búcsúztam: most elmegyek!
Átutaltattam a pár RÁBA részvényt a CreditAnstalthoz. Végül megkérdeztem, van-e már időpontjuk?
A hölgy - Cs-né P M - Megint magyarázkodni próbált, hogy a banki átutalási rend...
Megmutattam a CreditAnstalt kifizetési számláját. Erre a hölgy idézte a ká end há szlogenjét. Ez most szó szerinti, ha a videokameráik a hagot is rögzítik visszakereshető. Az időpont:
2000.06.19. 14:15-14:45 között. Az szlogen:

" EL KELL MENNI MÁSIK BANKHOZ! "

Én megtettem, javaslom másoknak is! Minden kispénzűvel hasonló módon bánnak, velem is ez már a sokadik eset volt. Ez már sokk:

" EL KELL MENNI MÁSIK BANKHOZ! "

Az ügyintéző monogramja mégegyszer: CS-né P M.

Soha többé K&H!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!