Keresés

Részletes keresés

dinyus Creative Commons License 2009.04.11 0 0 26814
Citroen ghostbusteres reklámot láttátok már? Tegnap láttam, szerintem szörnyű...
TTAMAS Creative Commons License 2009.04.11 0 0 26813
Nem csak a megszépítő messzeség teszi, mem használtak ennyiféle pótszert. Szóját, tejfehérjét, glutént, vérplazmát, hidrolizált lószart tesznek a párizsiba, nem csoda, hogy nem ízlik...
Előzmény: Törölt nick (26811)
Ingyen Sári Creative Commons License 2009.04.10 0 0 26812
Sziasztok!
Egyszer már kisegítettetek hülye reklám-ügyben...
A gyerekem - igen, tudom, nem kéne - súlyos reklámfüggő, egyébként éppen beszélni tanul :) A mosógép szó kapott tőle egy állandó jelzőt, ami tuti, reklámból van, viszont nem értem... Méretes? Tökéletes? Ígéretes? Bérletes? Nem tudok rájönni, hátha valaki közületek érti :)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.10 0 0 26811
Szerintem egyszerűen a nosztalgia szépíti meg őket. Vagy még az sem; nekem sokminden gyerekként sem ízlett, amit pedig mások könnyes szemmel sírnak vissza.
Előzmény: Leadfoot (26803)
anzixxx Creative Commons License 2009.04.10 0 0 26810
Igazad lehet: gyerekként szerettem, most meg utálom...

Az Invitel reklámfilmje meg tisztára Guy Ritchie stílusú, tetszik a képi világa. Szerintem.
Előzmény: cicalány03 (26809)
cicalány03 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 26809
halihó!
tény, hogy a reklám nagy fegyvere arra hivatkozni, hogy x márka már mióta létezik, hány generációt "kiszolgált" már, de úgy gondolom, hogy ezeknek a régi márkáknak is változniuk kell az idővel, nem lehet ugyanolyan íze a traubinak, márkának, krumplisziromnak, mint 20-30 éve volt, hiszen az emberek ízlése is változik a konkurens termékeknek köszönhetően. szerintem ha megkóstolnánk egy 30 évvel ezelőtt palackozott kólát, az sem lenne teljesen olyan ízű, mint a mostani :)
Leadfoot Creative Commons License 2009.04.09 0 0 26808
Oké, értettük, szerintem maradjunk ennyiben, nem kéne itt is elkezdeni politizálni.
Előzmény: anzixxx (26806)
anzixxx Creative Commons License 2009.04.09 0 0 26807
nna, az első link még egyszer: szóval ez
Előzmény: anzixxx (26806)
anzixxx Creative Commons License 2009.04.09 0 0 26806
Elnézést, ha esetleg politikai töltetű a hozzászólásom, de mindennemű identitásbéli hovatartozást félretéve nekem valami olyasmi jutott az eszembe, hogy egy kisfilmbe először bevágni a bácsi mondatát: "Azért kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi...", aztán meg <a href="http://www.youtube.com/watch?v=R6_oBPpUkrg" target="_blank">EZT</a> a kis videót (legalábbis egy kis részletet), majd pedig EZT a másikat, miután a bácsi boldogan elmosolyodik, hogy "jóvannakkó..." :)
Előzmény: scarabaeus (26792)
Leadfoot Creative Commons License 2009.04.09 0 0 26805
Pl. gondolom az eredetit drágább lenne gyártani, pl. az új szerintem eleve sokkal hígabb.
Előzmény: Törölt nick (26804)
Leadfoot Creative Commons License 2009.04.09 0 0 26803
"Anno marhára szerettem a Traubit, Szőlő Márkát, Meggy Márkát. Pár éve vettem, hogy nosztalgiázzak. Nem jöttek már be."

Mert amit ma árulnak ilyen néven, nem ugyanaz, hanem hitvány utánzat.
Előzmény: Törölt nick (26802)
Leadfoot Creative Commons License 2009.04.09 0 0 26800
De nem is arról beszéltem...

Egyébként a Chio a közelébe nem jön annak.
Végülis, ha jól belegondolok, meg tudom érteni az öreget, mert az "átkosban" - legalábbis a nyolcvanas években - bizonyos élelmiszerek sokkal jobbak voltak, mint most. Pl. túró rudi, Medve sajt, parizer (ma az 1500 forintos arany hagyományos füstölt prémium párizsi is sokkal szarabb, mint az az egyféle, amit anno kapni lehetett), stb.

(Mielőtt félreértenétek: még véletlen sem sírom vissza azt az időszakot...)
Előzmény: Törölt nick (26798)
mouser Creative Commons License 2009.04.09 0 0 26799
hetvenesben is volt. az volt az egyik klasszikus utasellátós kaja :-)
Előzmény: Törölt nick (26798)
Leadfoot Creative Commons License 2009.04.09 0 0 26797
Mondjuk ha valaki nekem megmutatja, hogy "régen", a tata korában hol volt ilyen sonkás-tormás (vagy milyen) ízű sültkrumpli(nak hívott akármi) zacskózva, azt megtapsolom...

Más: Mátyás király öltönyben? Mennyire szar már...
Előzmény: Törölt nick (26796)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.08 0 0 26796
Nekem meg az tetszik, hogy tata ott nyammog, hogy bezzeg az én időmben, erre anya szó nélkül a kezébe rk egy chipses zacskót. "Nesze, egyél, addig se magyarázol."
Előzmény: scarabaeus (26792)
scarabaeus Creative Commons License 2009.04.08 0 0 26795
Egyetértünk; ám én csak arra céloztam, korábban sem volt jobb a helyzet:-)
H_G Creative Commons License 2009.04.07 0 0 26793
Abban a reklámban speciel van egy igencsak jó mozzanat :) Fölöslegesen erőlködtek sztorival meg színjátszással, inkább mutatnák végig anyuka fenekét, legfeljebb a csiócsipsz rá lehetne tetoválva (lemoshatóval, naná), csak ne túl nagyban!

Előzmény: scarabaeus (26792)
scarabaeus Creative Commons License 2009.04.07 0 0 26792

"Azért kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi..."

 

;-)

Előzmény: Törölt nick (26791)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.07 0 0 26791
Manapság a reklámok 95 %a rakás kaki
Vének Tanácsa TM Creative Commons License 2009.04.06 0 0 26790
Heineken a gardróbbal és sörszobával. Hatalmas :)
H_G Creative Commons License 2009.04.02 0 0 26789
Az agymosás hatalma: tegnap néztünk vmi westernt Kevin Costnerrel, egy cowboy nagy nehézségek árán kiment egy kutyát az árvízből és magyarázatként közli a közönséggel, hogy "ez a kislányom kutyája". Egyszerre kiáltottunk föl a feleségemmel, hogy "Apu, Buksi kiszökött!" :)

Geitenbeffer Creative Commons License 2009.04.01 0 0 26788
Ha végignézted volna, amíg a srác landol az erkélyen, emlékeznél rá.. :-)
Előzmény: Törölt nick (26787)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.01 0 0 26787
Ez igaz.
Más tészta, hogy ettől függetlenül valamiért azokat észre sem veszem, a Snickers meg kimondottan tetszik.
Előzmény: H_G (26774)
H_G Creative Commons License 2009.03.31 0 0 26786
Nem jó példa, mert Klapka reklámja csak ál-igénytelen, a valóságban ravaszul kiszámított és hatásos, tehát jó reklám. Csak nem látszik annak.
Előzmény: Leadfoot (26784)
Zka Creative Commons License 2009.03.31 0 0 26785
Klapka esete jól példázza az igénytelen, de sikeres reklámot.

Na de ha a Coca Cola aki a világ legismertebb márkáját képviseli, kiad egy saját magához és saját reklámjaihoz képest igénytelen munkát, azzal az égvilágon semmit nem fog nyerni.
Előzmény: Leadfoot (26784)
Leadfoot Creative Commons License 2009.03.31 0 0 26784
Nyilván a jó reklám a legjobb. :-)
De egy szar reklám is jobb, mint egy középszerű, felejthető. Ott vannak pl. Klapa György reklámjai. Azoknál igénytelenebb kevés van. Mégis sok ember fejből vágja, hogy hol van az üzlet, nekem is rögtön beugrott a cím.
Ha egy reklám annyira érdektelen, hogy a potenciális vásárlók meg sem jegyzik a termék nevét, az a legrosszabb. De ha elég szar a reklám, közbeszéd tárgya lesz/lehet, mint ahogy ez a kólás, az még mindig jobb az előző változatnál (persze gondlom a CC-nél nem kifejezetten vacak reklámot akartak gyártani/megrendelni).

Szerintem.
Előzmény: Zka (26781)
dinyus Creative Commons License 2009.03.31 0 0 26783
off: kösz :)
Előzmény: goyko14 (26780)
Zka Creative Commons License 2009.03.31 0 0 26782
Nyilván ebben a kontextusban a "szar reklám" alatt azt értem ami a célcsoportjának nem tetszik.
Pl ha a Spar S-Budgetes iszonyatos förmedvénye behajtja a célcsoportot (gondolom a csórók és az ízlésficamosak) az üzletekbe akkor nyer. Ha nem akkor nem.

Másik kontextus egy abszolút minőségi mérce, ahol a céltől függetlenül elbírálható, hogy egy reklám, mint kreatív alkotás mennyire nívós.

Amikor itt szarnak nevezünk egy reklámot akkor gyakran nincs kifejtve, hogy nívója vagy a cél elérése/el nem érése alapján gondoljuk szarnak, de tessék kreatívan értelmezni :D
Előzmény: Zka (26781)
Zka Creative Commons License 2009.03.31 0 0 26781
Szerintem ez a legnagyobb tévedés a reklámokkal kapcsolatban. A reklám végső célja a bevétel növelése. Attól még senki se lett gazdag, hogy beszéltek róla, főleg nem ha szidták vagy kiröhögték. Gazdag attól lesz ha megvesszük a termékét.

Persze lehet relativizálni hogy a szar reklám is tudatosítja a termék nevét meg stbstb, de a vége akkor is az, hogy szar reklám hatására kevesebb forgalom fog létrejönni mint jó reklám hatására, tehát a szar reklám szar :D
Előzmény: Leadfoot (26778)
goyko14 Creative Commons License 2009.03.31 0 0 26780
Gratulálok! (az egyszeres :))
Előzmény: dinyus (26779)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!