ma sikerult elcsipni es megmondom oszinten megsirtam a rohogestol. a figurak korrektek :) (hozzateve, hogy a bargyu szlogenek, mint kell egy het egyuttlet, utan az "elmentek otthonrol vagy elmentek otthonrol" kifejezetten kreativ)
mas. mi az istenert van az, hogy minden sampon reklamban innovacio van es nem fejlesztes?
Héliumos Duffyt már rövidítik... Kimaradt az a mozzanat, hogy már a koncert helyszínén kapott egy kólát (ezzel csak értelmesebbé vált), és sajnos az a legjobb rész is, amikor az autóban ülő civil nő lazán leénekli.
Nem csak a megszépítő messzeség teszi, mem használtak ennyiféle pótszert. Szóját, tejfehérjét, glutént, vérplazmát, hidrolizált lószart tesznek a párizsiba, nem csoda, hogy nem ízlik...
Sziasztok! Egyszer már kisegítettetek hülye reklám-ügyben... A gyerekem - igen, tudom, nem kéne - súlyos reklámfüggő, egyébként éppen beszélni tanul :) A mosógép szó kapott tőle egy állandó jelzőt, ami tuti, reklámból van, viszont nem értem... Méretes? Tökéletes? Ígéretes? Bérletes? Nem tudok rájönni, hátha valaki közületek érti :)
Szerintem egyszerűen a nosztalgia szépíti meg őket. Vagy még az sem; nekem sokminden gyerekként sem ízlett, amit pedig mások könnyes szemmel sírnak vissza.
halihó! tény, hogy a reklám nagy fegyvere arra hivatkozni, hogy x márka már mióta létezik, hány generációt "kiszolgált" már, de úgy gondolom, hogy ezeknek a régi márkáknak is változniuk kell az idővel, nem lehet ugyanolyan íze a traubinak, márkának, krumplisziromnak, mint 20-30 éve volt, hiszen az emberek ízlése is változik a konkurens termékeknek köszönhetően. szerintem ha megkóstolnánk egy 30 évvel ezelőtt palackozott kólát, az sem lenne teljesen olyan ízű, mint a mostani :)
Elnézést, ha esetleg politikai töltetű a hozzászólásom, de mindennemű identitásbéli hovatartozást félretéve nekem valami olyasmi jutott az eszembe, hogy egy kisfilmbe először bevágni a bácsi mondatát: "Azért kár, hogy a régi jó dolgokból nem maradt semmi...", aztán meg <a href="http://www.youtube.com/watch?v=R6_oBPpUkrg" target="_blank">EZT</a> a kis videót (legalábbis egy kis részletet), majd pedig EZT a másikat, miután a bácsi boldogan elmosolyodik, hogy "jóvannakkó..." :)
Egyébként a Chio a közelébe nem jön annak. Végülis, ha jól belegondolok, meg tudom érteni az öreget, mert az "átkosban" - legalábbis a nyolcvanas években - bizonyos élelmiszerek sokkal jobbak voltak, mint most. Pl. túró rudi, Medve sajt, parizer (ma az 1500 forintos arany hagyományos füstölt prémium párizsi is sokkal szarabb, mint az az egyféle, amit anno kapni lehetett), stb.
(Mielőtt félreértenétek: még véletlen sem sírom vissza azt az időszakot...)
Mondjuk ha valaki nekem megmutatja, hogy "régen", a tata korában hol volt ilyen sonkás-tormás (vagy milyen) ízű sültkrumpli(nak hívott akármi) zacskózva, azt megtapsolom...
Más: Mátyás király öltönyben? Mennyire szar már...
Nekem meg az tetszik, hogy tata ott nyammog, hogy bezzeg az én időmben, erre anya szó nélkül a kezébe rk egy chipses zacskót. "Nesze, egyél, addig se magyarázol."
Abban a reklámban speciel van egy igencsak jó mozzanat :) Fölöslegesen erőlködtek sztorival meg színjátszással, inkább mutatnák végig anyuka fenekét, legfeljebb a csiócsipsz rá lehetne tetoválva (lemoshatóval, naná), csak ne túl nagyban!