Nem tisztem védeni a céget, és ezzel nem is az a célom, de amit leírtál, az mindhárom mobilszolgáltatóra áll: béna reklámok (néha mindenhol becsúszik 1-1 jó) ratyi zenével, amiket nagyon sűrűn nyomatnak, kedvezmények emlegetése egymás hegyén-hátán, stb.
"azért sem leszek vodafonos soha (így, kisbetűvel)"
Értem én, hogy te annyira nem szereted a Vodát, hogy kisbetűvel írod, úgy nemecsekernősen, de a mellékneveket amúgy is kisbetűvel kell... ;-)
Mittudoménmilyen kristályból készült dezodor 48!!! órás izzadásgátló hatással volt már? Nem tudom kiket vettek célba: azokat a nőket, akik nem mosdanak, csak kétnaponta, de azért az illatukra kényesek? Gratula a kitalálóknak!
Szerintem nem önmagában baj vele az eröltetett fiatalosság-lendületesség (legalább van ritmusa), hanem azért, mert ez eddig jellemzően a Pannon stílussa volt!
Már nagyon várom azt a napot, amikor többé nem hasít a fülembe a vodafonos szarság, "we are young, we are free" (ha jól értem egyáltalán).
Ez valami iszonyat, nincs blokk nélküle, állandóan kapkodni kell a távszabályzóért, egyébként a vodafonnál szerintem már nem csak ingyen lehet beszélni, hanem egyenesen ők fizetnek az előfizetőknek minden beszélgetésért, annyi kihagyhatatlan kedvezményt adnak elő...
Mindegy, én már csak azért sem leszek vodafonos soha (így, kisbetűvel) ezekkel az agytépő reklámokkal nálam már leírtátok magatokat örökre!
Hát hogy jól szórakozzank és közben szélesedjen a látókörük. Képeskönyveket nézegetni miért kell meg Állatkertbe járni? Na, hát a TV is ugyanazért -- megfelelő műsorral és nem túlzásba vive semmivel sem a sátántól valóbb, mint az előbbiek.
pedig allitolag (vhol olvastam ,de most sehol nem talalom a linket) gyerekpszichologusok meg egyeb erto ember talalta ki, hogy mi es milyen legyen. hozzateve, en se talakoztam meg ismeretsegi korben olyannal, akiknel a gyerek kepes lett volna ezt nezni (ez persze nem is baj)
(szerintem meg csak siman valami extradurva jamaikai anyagot szivtak es azert lett ilyen)
Mondjuk kisebbeknek szól, cserébe csak a saját műsoraikat reklámozzák (nem is értem, mi ebben a jó): JimJam. Nem mindenhol van adásuk, szolgáltatót nem mondok, keress rá.
Az összes mese erőszakmentes, bár némelyik leszívja egy felnőtt ember agyát. (Tévedtem, van egy, amiben hangyák vannak, abban néha megtámadják a szereplőket valami bogarak, de persze hepiend van mindig.)
Gyerek régebben nézte a Minimaxot, aztán rájött, hogy DVD-n sokkal jobb (van azért sok jogtiszta lemezünk is!). Műsor is xar lett, no meg tényleg az a sok szörnyű reklám.
Anya (azaz én) viszont jól bekajált egy reklámot... Húsvéti "csokitojás-készítő" szerkenytű. Két évig bírtam, egyik húsvét után féláron (2500 HUF) megvettem magamnak. No hát azt a bóvlit! Sok hűhó semmiért és sok mosogatnivaló csupa csokis kanál-tányér-csokimelengető-csokitojásforma. Mindez magyar (és angol és német) használati utasítás nélkül. És még nem is működik rendesen.
Ráadásul pl. a Thomas mese szuper jó (nőként is élvezettel nézem a kis modelleket, hogy hogy megcsinálták), de a hozzá csatolt játék-marketing egy nagy lehúzás. Kegyetlen drága minden. Még az újság csak-csak, de a könyvek és a vasút-készlet egy kész rablás. (El is döntöttük, hogy marad a Tesco Gazdaságos fa-vasút. Célnak megfelel.)