Honda Jazz, (2009, -es 1,4-es)-en szeretném a bal hátsó negyedet (tanksapka körüli rozsda, rohadás miatt), karosszéria elemet javíttatni, cseréltetni. Van itt olyan közületek aki már csináltatott ilyet? Tudnátok olyan lakatost, fényezőt ajánlani Budapesten, esetleg a Pesti oldalon aki már csinált ilyet? Köszönöm!
Néhány év kihagyás után ismét bejelentkezem a csoportba, mivel egy-két hónapon belül megérkezik, a nejem részére, egy új Jazz Crosstar. Igaz, két Jazz után sem voltunk hűtlenek a Honda márkához, hiszen egy HR V és egy CR V követte őket. Most úgy gondoljuk, hogy kettőnknek elég lesz ismét egy Jazz...
A Honda márkaszervizzel volt vitám az Eneos miatt. Szerintük nincs (nem volt) meg az előírt minősítése (mivel japán és nem volt ACEA minősítése vagy ilyesmi). Aztán abban maradtam, hogy a Castrol Edge Professional Titanium FST A5 0W-30 minden szempontból megfelel nekem és az előírásoknak is.
Üdv. A mienk 2008-as 1.4 iDSI és mióta megvan 0W20-as Eneost kap. Mi is, illetve az asszony, télen-nyáron javarészt rövidebb utakra használjuk, (dolgozni jár vele). Eddig Eneos Ultrát tettem bele, de már második éve Sustinát kap. Valahogy a Sustinával jobb a hangja is. Fogyni nem fogy belőle semmi. Persze, mondhatják mások, hogy minek egy ilyen idős autóba prémium olaj, de én úgy vagyok vele, hogy az autón legalább négy dolgon nem spórolok: motorolaj, gumik, fék és kormánymű.
Sziasztok! Úgy kb. bő 15 éve jártam erre utoljára, de most ismét aktuális lett a topic. :)
2010 Jazz 1.4 - Milyen olaj az előírás bele, ill. mit javasoltok? Okvetlen szeretném tudni az előírt teljesítményszintet és viszkozitást. Utóbbi tekintetében ha van több verzió is (pl. 0W-20, 0W-30, 5W-30), akkor érdekel, hogy kialakult e itt vmi konszenzus, hogy mi vált be legjobban. Gyakoribbak lesznek a rövid utak, mint a hosszabbak.
Akkumlátor csere történt, házhoz hívtam a boltot,ők cserélték ki.
Akkor beindult, de nem mentem vele.
3 óra múlva mentem volna, beindult, beraktam R -be, kb. 2 métert tolattam és leállt.
Megnéztem az aksit.A -saru lötyögött, nem volt ráhúzva.
Visszajött a fiatalember,helyre rakta a sarut. Próbálkozott indítani, de semmi.Nem indul azóta sem . A sebességváltó kiírt A8-at, 8-at, de az N-t, R-t nem. Kulcsra nem reagál. Nem is nyitja a távirányító.
Sok telefonálgatás során kiderült, hogy letiltott a kocsi, újra kell emlékeztetni, hogy felismerje magát!(vagy hasonló).
Igaz, hogy csak honda márkaszerviz tudja kioldani a hibakódot?
2010-es 1.4-es Jazz. Az utóbbi időbben mintha kicsit hosszabban (2 másodperc) kéne indítózni mint régebben, ha legalább egy napot állt az autó. Lehet ennek valami triviális oka?
Nekem szintén 2004-es B10-re 2023-ra a legjobb ajánlat 38052 (Aegon) Tavaly az Uniqa-nál is 36824 volt :( Az Uniqa-nál több, mint 45 ezer lenne jövőre.
Lehet, hogy ennyit számít, hogy Budapest és 1.4 Es az autó?
Szeretnék nem csak problémát hanem megoldást, +++++++++ tapasztalatot is megosztani.
Nekem egy 2007-es Honda Jazz-em van. Sokáig problémát okozott a hátsó tárcsafék rozsdásodása, a tárcsán az egyre fokozódó csikozodás, idővel csökkenő fémes terület megjelenése, megemlitem hogy az első fék sosem okozott ilyen problémát, szépen dolgozott eddig és jelenleg is.
A hátsó féknél megtörtént a gumitömitések cseréje, a fék kitisztitása, lekezelése, ennek ellenére idővel (2-3 hónap) elkezdett kisebb területen dolgozni a betét a tárcsán. Ekkor átgondoltam kicsit hogy mi lehet a gond és arra jutottam hogy viszonylag kiméletesen fékezek az autóval, sokszor lehetőség szerint motorfék stb is....
Mostanában 2-3 alkalmanként igyekszem sportosabb szakaszokat is csinálni, szándékosan később , erőteljesebben fékezni....és az eredmény nem maradt el, fényesebb, egészségesebb a hátsó féktárcsa állapota....
Azért furcsa számomra, mert más autónál ilyet eddig nem tapasztaltam....arra tudok gondolni, hogy az autó hangolása más.....Ha ez a megoldás, ám legyen, az eredmény nekem ++++++++++++++++
Az enyém 2020-as eHEV. Nekem sem megy a hanghívás, sem a hang alapú keresés a navigáción. Ez ilyen, sajnos. Android Auto hibája. Talán egyszer javítják