Nem értem, hogy egy bank miért ilyen "hasitasi nem kér kódot, höhöhö" bunkómagyar stílussal reklámoz. Mert a szigetes reklámnál még jópofa volt a lúzer gyerek stílus, de ez szánalmas és erőltetett.
Ritkán nézek tévét, de ezt (régebben) láttam. A zene jó, és várna az ember valami poént a végére, de nem azt a "nézést". Miről szól ez a reklám? Azon kívül, hogy mi a jó innivaló?
Más: elkezdték megint nyomatni a Kispál-zenés Vilmos reklámot. Maga a reklám gyenge közepes, de ahogy a két csávó egymásra nevet a végén, az valami annyira buzis, hogy George Michael, Boy George és a Village People egyenként és együtt is simán elbújhat mellette.
Most is megjegyeztem, hogy én milyen szerencsés vagyok a közvetlen családommal, hogy nincsenek benne ilyen elvetemültek. A reklámok erre is emlékeztetnek. :)
Re: "Bejjbik" majonéz reklám. Van egy új KUBU reklám, ami dettóra ugyanez a koreográfia! Nagymama jön, puszilkodni és arcot csípni akar, gyerekek félnek, de Kubuval átverik őket...
Auchan állatkás reklám alapban is szánalmas volt, de a vágás után különösen. Sírnak a kis hörcsögök, hogy nem kapnak répát, 1 másodperc múlva már ott a kezükben, további pár másodperc múlva leraknak melléjük egy tortát, mire felkiáltanak nagy örömmel hogy RÉPPAAAA... /arctenyér
szerintem ezen a reklámon legalább lehet röhögni...nemtom ti melyikeket bírjátok...jah persze kitalálom..."10ből 9 fogorvos ezt ajánlja" vagy "dejó új rucid van...nem új perwollal mosom " :S:S undorító...most legalább van vmi új :P ....A BEJJBIK??!! :D:D
Én is ezt a 48 órás dezodoráló hatást akartam szóvá tenni, csak gondoltam, előbb visszaolvasok kicsit. Magán a Garnier dezodoros flakkonon még 24 órás hatás van. Ez aztán a megtévesztő TV reklám, ami már 48 órás hatásról szól. Szabad ilyen megtévesztő reklámokat sugározni?
Azt már nem is említem, hogy a 24 órát se tudtam letesztelni, nemhogy 48 órán át ne tisztálkodjak.
Ebben az a reklám, hogy reklámozod magad, hogy hülye vagy, mert a hirdetés rövid i, ezt pedig minden hülye marketingesnek illene tudni. Meg mindenkinek.
Életem Párjával döglődtünk tegnap a tévé előtt, ő valami újságot olvasott, én meg vártam a reklámblokkok közti műsoros szünetet.
Bejött a képbe a két tinilány, akik egy digitális fényképezőgéppel szórakoznak, de egyiknek fénylik az arca, és ezért fotográfiája törlését kéri.
Majd jött a narrátor hangja, mondván, hogy az ilyen-és-ilyen-kozmetikum matt arcbőrt eredményez. Emberem megszólalt az újság mögött: "Mi az a matracbőr?" (Elég halk volt a készülék, és a röhögőgörcs miatt utána már semmi nem hallatszott...)
Most már ezt is tudjuk. Akkor idén a margarin egészségesebb mint a vaj? (Ha jól tudom a mangalica vs. nem mangalica kérdés már eldőlt az utóbbi javára. Remélem véglegesen.)
Asszem a NotebookStore cég követett el egy iszonyatosan arcátlan merényletet a HP márka ellen. Kb annyi a cselekmény, hogy 3 vagy 4 HP (hülye picsa) ül valahol egy kávézó teraszán és ilyesmit csacsognak: - Piroooos? - Háá peerszeee! - Hápéé? - Há peersze! - HÁÁPÉÉÉ!!!
Teljes 1000%-os agyhalál, abszolút igénytelen kivitelezéssel, zacskóba okádósan fos.
Elképzelem, ahogy a megbízó meghívja az első szembejövő járókelőt egy sörre, ha csinál neki notebookos reklámot.
A HP helyében hitelrontásért perelnék, ennyire szar körülmények között mutogatják a terméküket, durva...