Nekem volt, egy DX3-as volt beleapplikálva egy rosszul sikerült Mauhorn V-ös tölcsérbe, majd egy kicsit jobban sikerült Mauhorn 12-esbe. Kissé vékony hangja volt, viszont a nagytömegű, nagyzenekari műveket nagyon szerette, ott volt igazán elemében. Viszont mindíg lehetett érezni a hangjában egy a dobozokból adódó elszineződést a basszusban. Aztán meguntam a kísérletezést és fiókba került a hangszóró kb 8 évre, majd tavaly év vége felé vették meg. Most egy TL/basszreflex szerű dobozt építettek hozzá, és azon keresztül hallgatják, hogy milyen eredménnyel, nem tudom. Nem rossz dolog a Lowther, de borzasztó igényes tervezést kíván, a precíz kivitelezésről már nem is beszélve. Én ebbe belefáradtam. Az biztos viszont, hogy szobától függ, hogymelyik hangszórót célszerű alkalmazni. Az A sorozatnak van a legszebb, leginkább neutrális hangja, nyilván az alnico mágnes miatt, a DX-ek inkább magasba húznak, csilapítottabb szobákba valók, a kerámia mágneses olcsó C sorozat, pedig a csengő, visszhangos szobába a legjobb, ezek szólnak a legtompábban. Nyilván ez csak egy felületes jellemzés, de legalább tud az ember kicsit orientálódni. A legújabb EX-ekkel sajnos már nincs tapasztalatom. Ha esetleg még valamiben tudok segíteni, jelezd légyszíves.
Elméletileg. Ugyanis el kell dönteni, h mit is akarunk elérni. Ha az a cél, h wersenypályán nagy fordulattal körözzek, akkor 45-ös (benzin lés fogyasztás nem xámit!), ha pedig az a cél, h közlekedni is lehessen wele, akkor 32-36-os. (kewesebb fogyasztás, inkább nyomatékos, mint pörgö) No én meg ugy gondoltam, h legyen egy kicsi ebböl is, és tudja egy kicsit (nagyon-utcai körülmények közt) azt is. Ezért lett dupla 40-es. )))
Készült új hangsugárzó, FE107e hangszóróval. Nagyon szép térleképzéssel, kontúros, dinamikus gyors hangzással. Hallgatás közben minden zenész a helyén ül, minden részlet tisztán megjelenik, hosszabb hallgatás után sem válik unalmassá.
Spacikám, nézd wégig. Hangot adj rá. Ilyen lex a mocim pontosan, mint ami ebben wan. Cak kb 5 0 0 kg-al könnyebb a werdám, mint ez. Majd wixlek egy kört.)))
Az wolt, h a dugok már annyira tulméreten woltak, h kizárolag angliában lehetett wolna kowácsoltakat csináltatni hozzá. Perxe a fötengely is no meg minden egyéb is. Xowal ez belekerüt wolna legalsobb hangon is 1 milcsibe. Ezé motor ki, kapott alapméretes nagyobban 207-es blokk, ua, mint a 205, csak többet lehet belöle lexedni és jobb a süritési wégnyomás. Felujitott nagyportos HF és még 50e-be sem került... A régi mocit 60e-ért adtam el komplett. )))