A 126p Bis nagyon tetszik, bár úgy látom, nem igazán becsülik meg. :( Az 5. képen látható krémszínű kispók is nagyon bejön. Mióta a polgári Ikarus-találkozón ülhettem egy első szériásban (több km erejéig), azóta néha eszembe jut, hogy lehet, hogy kellene egy ilyen nekem is. :)
Ilyet a krakkói Nowa Huta városrészből a vasműig vezető villamosvonal is "tud" (A II. János Pál sugárúton végigvezető részen). Wartburggal mentünk a régi Tatra villamoskocsi mellett és jókat derültünk azon, hogy dülöngél menet közben jobbra-balra a szerelvény. Egyes szakaszokon az első kocsi jobbra, míg a 2. balra dőlt, aztán fordítva. :) Ki is próbáltuk később, nem rossz, egyfajta olcsó hullámvasútnak is felfogható. :)
Minden kedves olvasónak és fórumozónak (ha még maradt egyáltalán valaki), boldog, sikerekben és szerencsében, szeretetben és minden jóban bővelkedő Új Esztendőt kívánok! :) Ahogy a lengyel barátaim általában hozzáteszik: Legyen a jövő év jobb, mint az idei! :) Ezt kívánom mindenkinek és sok Polskizást, Warszawázást, Nysázást, Zukozást, illetve minden egyebet, kinek-kinek kedve és ízlése szerint! :)
Általában nem vagyok oda az új autókért, de ez még nekem is tetszik. :) Még akkor is, ha nem igazán (egyáltalán nem) emlékeztet az eredeti Polonezre. Kár, hogy nem sok esély van arra, hogy gyártásba vegyék.
Egyszer ülhettem a Kocsidban Bicskén , amikor elmentél a veterán Citroen találkozóra . kár , hogy azóta sem találkoztunk . Én azóta vettem egy Nysa522M utasszállító mikróbuszt amivel egyszer megvertünk egy Ikarusz 55-t . Engem érdekel a 604-esed , ezért légyszíves a nyilvános emilcímemre írj valamit , és persze a TElefonszámodat .
Híved : far severö sapirico , a R.I.L.A.K. megalapítója
Franciáknál nem, mert ott elég sok van, de németeknél igen (ott kedvelik is, és viszonylag szűk a kínálat). Nem igazából feltétlenül az hiányzik, hogy megvették volna, csak az érdeklődés hiánya lepett meg (amúgy nagyjából egyet is értek azzal amit mondasz, csak ezt a pezsgő közösségi életet nem tapasztalom most).
Ezzel nem értek egyet, ma a hobbiautózás Magyaroroszágon nagyobb mint bármikor korábban. Elég csak megnézni mennyi rendezvény, kiállítás, találkozó van egy évben.
A 604-es Peugeot egy ritka autó, alig ismerik, nincs hagyománya nálunk, nehéz rá alkatrészt találni és a presztízse sem nagy. Franciaországban próbáltad hirdetni?
Én ezzel idén szembesültem, amikor a restaurált Pug604-esemet akartam eladni, még érdeklődő sem igen volt rá. Úgy érzem, lassan kimegy a divatból a régiautózás itthon, azért is mert elszegényednek az emberek, és azért is, mert a feltörekvő fiatalabb generációkat ez már szimplán nem érdekli. Ezt én nem tekintem -feltétlenül -hibának, vagy bajnak, egyszerűen tudomásul kell venni, hogy más lett az értékrend.
Látom sajnos nem nagyon érdekel senkit sem az eladó magyar papiros Tarpan !!!!! :( esküszöm vicc , pedig szerintem nincs még egy az országban , ha begurulok összevágom vasba , mert utban van , én csak olyan tulajt kerestem volna aki értékeli ennek a valódi értékét de látom itt nincs olyan , 150 ezer forintért nem hiszem hogy bárki is vesz egy ilyet odakintről és hazahozza , meg még beis papirozza ennyibe , nah mindegy , léptem cső
igazából nem lehet erre reális árat kitalálni mivel nincs mihez viszonyitani , persze én se eget rengető árakra gondoltam de érdekelne ki mennyit szánna rá persze látni kéne ehhez a kocsit élőben is bár képeket valamikor tettem fel ide rólla , de ha fenn vagy fészbukon ott találsz képeket a kocsiról Garfyeld Gombos név alatt . az autó a fateromé de már nálla is elmúlt a nagy vágy arra hogy talpra állitsa :( :( szóval ha már futná az ára egy kis 10.4 aro ra az már megfelelő lenne :) :) neki elég már az is elszaladgálni , ha meg nagyobb terepjáróra vágyik akkor ott neki a Fronterám :D :D