Még mielőtt: szólóból háromtengelyes szokott ott lenni néha hétvégén, vagy peremidőszakban, de kéttengelyessel- pláne MRZ/MRP- eddig tényleg nem találkoztam ott, pedig napi szinten látom a vonalat.
Ez egy érdekes lépés. Gondolom az ex ELK-644/ KKD-484 féle jàratok.Persze azóta rendesen màr àt lett variàlva,de a 2 vezér nagyon régóta ezen a fordán van.
Igazàból 3-4 év kellett ahhoz,hogy Gödöllő is csuklóssal adja a 455- öst. Vàc az àtszervezéstől kb.5 éve csuklóssal adja ki ezeken a jàratokat,nem is értettem Gödöllő az ellenjàratokat miért szólóval adja,ez egy igen hosszú forda amúgy.
Több értelme lett volna Szigethalomról egy Volvot átadni.
Biztos vagyok benne, hogy ha ezt lépik meg, akkor azon menne a sírás, hogy miért Szigethalom s*ggét nyalják, miért nem ők kapják az új autót, nekik miért a lerúgott Volvo jut, stb. stb. stb.... Tipikus van sapka, nincs sapka.
Mellesleg ismét beírhatunk egy fekete pont a VB járműgazdálkodásának. Odaviszünk egyediként egy darab kocsit egy teljesen ismeretlen típusból egy területre. OK, műszakilag ott van Fóton másik 30 ilyen, de ha forgalmilag Gödöllőt nézzük, ez az egyetlen példány, nagyjából 2-3 ember fogja hajtani. Persze többeknek lesz rá vizsgája, egyikükkel 1,5 év múlva hajnali 3-kor közli a forgalmista, hogy a "sajátja" nincs, ezt kell vigye. Mehet a fejvakarás, hogy mit hol is talál benne. Több értelme lett volna Szigethalomról egy Volvot átadni.
Ugyanezt eljátszották a kék MAN-okkal, de pl. Zsámbék Reformjaival is. Először átvittek 2-t, majd egy 3.példányt a MOL-ból. Nem is nagyon mernek idegenek ráülni, abszolút idegen a típus a területen.
Azt mondjuk "imádom" hogy az állítólagos nagyonművelt hávégé-kommentelők többsége rácsodálkozik hogy ilyen busz is létezik és azonnal a gyereket hibáztatja...
Szombathely - Szigetszentmiklós - Győr? Szombathelyi ismerős a Hungexpón volt valami programon pár éve, mikor elkerültek onnan, és azok voltak a körjáratra rendelve a rendezvényhez. Nevetett, hogy két hete/hónapja még az vitte haza, most meg a metróhoz viszi.
Most pl pont az egyik szutyok 8500-ast volt szerencsém látni rajta, NWX-447-et. A legalja állapotú buszai a VB-nek, ki kéne márbőket dobni, mint a huzat.
Az amióta világ a világ előtt járt ezen a vonalon Volvo 8700LE is, mivel azzal a típussal indult a vonal :D
Azoknak, akik rá vannak kockulva a vonali járműkiadásra, minden tisztelettel felhívnám a figyelmét, hogy a volánok soha sem úgy működtek, mind a BKV, ahol a régi szép időkben, de még ma is sok esetben gyakorlatilag egy vonal - egy típus. Itt ami van a garázsban és mozog, az bárhol előfordulhat.
Ja, annyira a Futár.hu/utas.hu előtt ültem, hogy élőben volt szerencsém látni ezeket, úgyhogy kapufa! Járok eleget Érden és a 11-ben is, hogy lássam a 689/691 kiadását, amely amióta világ a világ, Ekenyéllel van kiadva (az üzemegység pont nem érdekel, a típus a lényeg).
A 746 meg alapvetően Setra és MRZ/MRP MAN kiadású.
Jól van buksi, neked ott a volánbuszos beszerzéses topik, ott most pont az Ikarus-összeírás megy.
Imádom hogy néhányan még mindig vergődnek hogy nem olyan a fórum mint 15 éve - amikor mindenkit elkergettetek innen, legyen az tényleg full kretén vagy teljesen normális arc - hanem mindenki írhat bele ahogy egy fórumon szokás. Szerencsére elfogytatok rendesen, a többség vagy alkalmazkodott a normalitáshoz lett vagy elkotródott innen :)))
Mikor már Volvo sem jut a járatra... Vannak bajok Szigethalmon rendesen. Mondjuk a PIG-430 se rossz a fóti körjáraton, ahogy nézem, azt is dobálja ide-oda Fót (egy kis Vác helyi meg Kóspallag ide, egy kis Szentendre meg Tahitótfalu oda, most fóti körjárat).
Pár napja egy érdi SRD a 746-oson. Napi szinten mennek ott, elhiszem, hogy tövig rágjátok a körmötöket a Futár/utas.hu előtt, de ezeknek kb. semmi hírértéke :)))
Ha az utolsó Ikarusokat irkáljátok így a megfelelő megyei topikban még talán meg is értem :)))