1286: Szombathelyre már úgy vontatták el, hogy a tetővezeték le volt bontva róla, ott a forgóvázait megkapta az 1340-es.
1174:
Nem villamos eredetű volt a tűz. A kislégsűrítő környékén gyulladt be valószínüleg fékezési szikrától a padlón lévő olajsár. Van rá esély, hogy megcsinálják.
Ami nem vezérlőkocsis, ott viszont minden menetben kapcsolnak, sőt fejvégállomáson ugye másik mozdonyt is kap, így új mozdony felcsatolásánál pár perc alatt kéne ellenőrizni úgy, hogy közben már utasok vannak a vonaton.
"Akkor tulajdonképpen minden távzárós kocsival működne,"
Nem csak működne,lényegében működik is a TB0.
"ha rá lenne kötve a mozdony a távvezérlésre?"
Elő van írva a megfelelő kapcsolatok létesítése,ellenőrzése.De attól,hogy UIC csatlás van a gépen még nem biztos,hogy fel van szerelve az ajtók távzárására.