Keresés

Részletes keresés

abcdefgh0000 Creative Commons License 2020.02.20 0 0 12260

szia, esetleg számokban körül lehet írni, mert a norwegian nem a legolcsóbb kategória. előre is köszi

Előzmény: Kamunyuszi (12255)
Szabiiix Creative Commons License 2020.02.17 0 0 12259

Üdv.

Érdekelne pár dolog, mert nagyon tetszik az útvonal amire mentek most február 28an.

Tisztelettel,

Hernyák Szabolcs.

szabiiix@gmail.com

Előzmény: BorJan47 (12253)
Hunameca Travel Creative Commons License 2020.02.17 0 1 12258

Csak nyugodtan írd ékezetek nélkül.
az, hogy “pontosan ugy ahogy az utlevélben van” azt jelenti, hogy ha valakit Kiskunfélegyházi Sándor József Benedek-nek hívnak, az ne csak azt a nevet irja be anit valójában használ hanem a teljes nevet.
vagy mondjuk egy házasságkötés/válás után a személyiben átiratják a nevet, de az útlevélben marad a régi - akkor az utlevél alapján kell az ESTA igénylést kitölteni.

Előzmény: Livcsi30 (12257)
Livcsi30 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 12257

Sziasztok!

Most pròbàlom igényelni az ESTA-t. Azt ìrja, mindent ùgy ìrjak be ahogy az ùtlevélben van, de ha megadom a nevet, amiben vannak ékezetek, kiìrja, hogy érvénytelen karakter. Ékezetek nélkül simàn elfogadja. Lesz baj, ha ékezet nélkül adom meg a neveket?

mue Creative Commons License 2020.02.16 0 0 12256

Sziasztok.

Vki nem tudja MSChez hogy érdemes foglalni?

Én most cruisedirect.com on keresztül próbáltam, mert több felszállási opciót és alacsonyabb árat mutat mintha pl tensin keresztül próbálnám.

Jó az elképzelés?

Egyébként a bankkártyámat nem fogadta el, pedig limit, balance rendben.

Nincs ötlet?

Kamunyuszi Creative Commons License 2020.02.13 0 1 12255

A Hunameca Travelre még egy szavazat, nem vagyok rokon, nem kapok jutalékot érte. :) Ha jó tapasztalatom van, bárkinek a szolgáltatását ugyanígy ajánlanám. 2 éve voltunk először hajóúton plusz autóbérlésben is segítettek, idén pedig ismét náluk foglaltuk le az utat. Rengeteget segítettek, mit hogyan kell intézni, mire érdemes figyelni pl. autóbérlésnél, de a hajóutakhoz foglalható programokról is részletesen kaptunk infókat. Megírtuk, milyen keretből gazdálkodhatunk és milyen térségbe szeretnénk menni, aszerint adtak ajánlatot, sőt sikerült egy Norwegian hajót kifogni jó áron. Én azóta is rajongok a Norwegian Escape-ért, idén is azzal megyünk. :)

Előzmény: POtti0113 (12232)
BorJan47 Creative Commons License 2020.02.07 0 0 12254

Nagyon köszönöm a beszámolót!

Előzmény: mona-lisa (12249)
BorJan47 Creative Commons License 2020.02.07 0 1 12253

Hello!

Febr. 28.-án indulunk Miamiból. Kikötések: Curacao, Aruba, Kajmán szigetek, Jamaica, Ocean Cay (Bahamák).

Előzmény: Livcsi30 (12248)
alphabetti Creative Commons License 2020.02.06 0 0 12252

Mi eddig 2x parkoltunk ott. Utazási irodánál kértük a parkolást, intézték rendben. A kikötőben átvették az autót és a kulcsot, egy hét múlva ott kaptuk vissza az autót. Minden rendben volt velük.

Előzmény: POtti0113 (12251)
POtti0113 Creative Commons License 2020.02.05 0 0 12251

Sziasztok !

Infót szeretnék kérni genovai parkolással kapcsolatban.

Volt itt már valaki ?

lukrecica Creative Commons License 2020.02.03 0 0 12250

Sziasztok, megérkeztünk a Costa 1001 éjszaka hajóútról,néhány infót megosztanék, hátha jól jön...

aki még nem volt felhőkarcolós csodavárosban, az készüljön a nagy ámulatra, tényleg lenyűgöző az egész.

Dubaiba érkeztünk, nagyon kényelmes, hogy a reptérről (al maktoum) átszállás nélkül be lehet jutni a belvárosig az N55-ös busszal, feltöltős buszjegyet/kártyát a reptéri boltban lehet vásárolni 25 dirhamért. Késő éjszaka érkeztünk meg a Getaway hotelbe, nagyon tiszta a szálloda is meg az egész környék rendben volt, egyáltalán nem volt félelemérzetünk, még sétálni is kimentünk egy kicsit,mert az időeltolódás miatt nem tudtunk aludni. Másnap reggeli után indultunk a hajóhoz, csak taxival lehet megközelíteni, már csak azért is,mert építik a kikötőt és járdák sincsenek. A kikötőből óránként jár 1-1 busz a Mall-ig illetve a Mercatoig, de ezt csak csomagok nélkül kehet igénybe venni, szóval transzferként ne probálkozzatok vele:-)

A hajó ismerős volt, (Diadéma),pár éve utaztunk már vele és azt kell, hogy mondjam, hogy sokat romlott a kaja minőség is, meg az utazóközönség is... Küzdelem volt a reggeli, ráadásul egy indiai csoportnak volt elkülönítve a kinti rész, úgyhogy meglehetősen zsúfolt volt az egész.

folyt köv.

mona-lisa Creative Commons License 2020.01.31 0 0 12249

szia.

megpróbálom összefoglalni de nehezet kérdezel mert a 8 kikötőből ez a kettő volt olyan ami kevésbé sikerült jól a többihez képest :) :(  Az összes többi nagyon volt.

Nyilván ez csak a mi tapasztalatunk neked lehet más lesz a benyomásod.

Arubán buvárkodtunk majd utána a Surfside beachen strandoltunk. Pure Diving Aruba

A merülés maga overall nem volt kiemelkedő élmény. Igazából elég sokat vártunk a DC-től a sok pozitiv comment alapján de nem volt a legjobb választás. Maguk a merülések rendben voltak de maga a DC, a fönök szo-szo. A felszerelés jó volt szerncsére, új, de méretben pl nem tudtak adni tökéleteset. De ugy az egész körítés lehetett volna sokkal jobb. Vegyes élményekkel távolztunk. Próbálták minél hamarabb lezavarni az egészet. A víz bazi hideg volt én shprtyban szét fagytam. 25C. Látnivaló a viz alatt meg hát attól függ kinek milyen élményei vannak korábbról, mi mindig megállapítjuk h ázsiához képest a karib tenger smafu.

A sziget amugy szép nagyon.  A Surfside beachen rakattuk ki magunkat visszafelé ahol még volt pár óránk pihizni. Jó hely nagyon, kevés ember nyugis szép fehér homok. Van egy beach bár. Jó a kaja is a koktélok is, óriási adag minden. Van WC, nem kell fizetni. Közvetlenül a reptér mellett van lehet bambulni a repcsiket ahogy elszállnak majdnem a fejed felett. Innen gyalog mentünk vissza a  kikötőbe. Ezt tudom ajánlani.

Curacaon befizettünk egy buszos kirándulásra az Irie tours-szal. Nemzeti park és több strand pihi volt a program. Közben sörözés a buszon.  Nagyon nem ajánlom őket. Késés volt, és irtó szarul kezelték a helyzetet..  Végül 1,5 orával rövidebb lett a program, kértem refoundot de még nem reagáltak. Nem vagyok egy reklamálos tipus de ez tényleg kritikán aluli volt. Kerüljétek el őket.

Szép a sziget amugy de mindenhol tömeg van/volt. A nemzeti park rész különösen tetszett a sziklákkal ott jobb lett volna több idő, de a strandok hááát. Emberek nélkül tök jó lett volna de igy teljesen elvette a lelkesedésem. A WCért minden strandon fizetni kellett. A teknős sznori egy vicc. 2 szerncsétlen tekit üldöz 50 kb uszni se tudo turista mentőmellényben... és van rá 30 perced. Ami jo volt a a söfőr által elmondott sok info a szigetről. Az óvárosba be tudtok sétálni a kikötőből kb 1- 1,5 órás program max. Szép nagyon érdekes, mintha europában lennél, de mégse :) Curacao likör a legkisebb üveg talán 1 dl 8 dolcsi...

Legközelebb egy taxival vagy helyi busszal elmennék egy strandra egész napra, vagy esetleg vmi beach clubba.

Az ABC szigetek közül Bonaire a legszebb arról csak szuperlativuszikban tudok beszélni ég és föld a kül Arubahoz vagy Curacaohoz képest. Bármikor visszamennék egy hétre.

Előzmény: BorJan47 (12247)
Livcsi30 Creative Commons License 2020.01.31 0 0 12248

Szia BorJan47!

Ti mikor mentek?

Mi jùlius 12-26ig Puerto Ricobòl. Én is pont most àlltam neki a programmtervezésnek!

Előzmény: BorJan47 (12247)
BorJan47 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 12247

Szívesen vennék egy két észrevételt Curacaoról, ill. Arubáról.

Előzmény: mona-lisa (12245)
mona-lisa Creative Commons License 2020.01.29 -1 1 12246

a Celebrityn 2 üveg bor / szoba a limit amit felvihetsz. üdcsit nem nézték.

mi vittünk fel mindenfélét. 2 üveg bor. plusz  evian víz , cola, kókusz víz. tojtak rá beszálláskor. és a 11 nap alatt el is fogyott minden.

hozzáteszem én a lehető legkevesebbet szeretem költeni a hajón.

3an 260 USDt költöttünk, részemről ez főleg kávéra ment el.

bort vigyetek mindneképp jol fog jönni 1-1 pohár vacsi előtt. :)

a kaja kivitelről a hajoról csak annyit tennék még hozzá a témához h minden nap készitettem magamnak reggelikor egy szengvicset a napi kirándulásra és nem voltam vele egyedül.

sőt mentek a pletyik h mikor kell pl fincsi kekszet zsákmányolni mert reggelre elfogy stb. az gazdag amcsi drága suit szobákban lakó nyuggerek ugyan ugy vittek maguknak mint mi. senki egy szót sem szólt érte. nem néztek le. ezen az uton a kikötökben sem ellenőriztek. páran elismerően nyugtázták egy egy kiránduláson h milyen okos majd holnap ök is visznek.

ami viszont fura volt h nagyon kevesen vittek kulacsot és a palackos vizet kiszálláskor vették mint a cukrot.

a kaját kérdezted még multkor hát sajnos azt kell mondjam h igen a Carnival tényleg a szarabb kategoria, bizonyitott a Celebrity, de no para nem fogtok éhen halni :)

Előzmény: Bobroberts (12240)
mona-lisa Creative Commons License 2020.01.29 0 1 12245

sziasztok,

hazaértünk (sajnos) az idei hajozásról.

szuper jól sikerült ismét.

11-night-dutch-antilles-caribbean-from-san-juan-puerto-rico

Celebrity Summit. 3 fő upper deck inside 2900 USD cakk pakk.

kiszállás beszállás nagyon sima volt csak ajánlani tudom a San Juan-ból való indulást.

gyönyörű hajó a Summit bárminek ajánlom.  tavaly márciusban ujították fel. 5*

szuper jo volt a kaja is, a Carnivalhoz képest sokkal szinvonalasabb és változatosabb.

csúzda nincs, szerencsére nem is voltak gyerekek. átlag életkor idősebb 60as körüli.

showmüsorok so so. volt ami szuper volt, de olyan  is amiről kijöttünk 5 perc után.

az általános hangulat kevésbé volt bulis a megszokotthoz képest, de a többi kárpótolt.

rengeteg fotót késztettem, elsősorban a kajáról. próbálok majd feltölteni párat.

a szobánk szuper jó volt, kifejezetten tágas, funkcionális és nagyon szép.

fizetős étteremben nem ettünk.

koktél/ital választék vegyes...

volt ami szar és drága - pina colada 10.80 ananaszos jégkása  - blee.

de volt ami nagyon megérte. gin tonic 7.20-7.80 tuti becsiccsentés 1 pohár után.

special kávék 6.00 -tól középszar de viselhető.

a fintess menetrend elég bénán volt összeállítva mert pont bele esett a reggeli órákba a reggelizés, készülődés a kiszállás. nem is nagyon mentünk fel.

ami viszont szuper volt az a fedett medencés rész élmény medencével. szeles felhős napon szupi.

a következő helyeken kötöttünk ki:

ST KITTS & NEVIS 9-18
CURACAO 8-17
BONAIRE 8-17
Sea day

ha valakit érdekelnek a szigetek részletesebben szvesen irok később majd a kirándulásokról.

BorJan47 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 12244

Részt vesz-e valaki a febr . 28.-án, Miamiból induló, MSC Divina  11 éjszakás hajóuton.

Először leszünk (6fő) Karib tengeri utazáson, szívesen vennénk bármilyen információt, javaslatot.

Ez lesz a 7. hajóutunk, az előző 6 mindegyike Földközi tengeri volt.

lukrecica Creative Commons License 2020.01.23 0 0 12243

Sziasztok, tudja valaki, hogy Dubaiban a kikötőbe csak taxival kehet menni, vagy létezik shuttle bus is? valahol olvastam, hogy a dubai malltól meg a mercato valamicsodától létezik,de nem találtam konkrétot. holnap utazunk és rettenetesen izgulok, pedig már voltunk párszor hajózni... köszi!

Bobroberts Creative Commons License 2020.01.22 0 0 12242

Igazából ez olyan szomorú ....de közben meg baromira röhögök :-D

Előzmény: maritimer (12241)
maritimer Creative Commons License 2020.01.22 0 0 12241

"épp csak a kabint nem bontják ki" :D

Nem vagyok biztos benne, hogy nem volt legalább egy próbálkozó az idők során aki nem próbálta meg a széfet vagy a TV-t hazavinni :D
Decemberben MSC út végén volt olyan magyar akitől egy gurulós szemetes kukát kitevő gyümölcsöt és zöldséget pakoltattak ki a határőrök.
Na persze nem a 300 dolláros büntetésre figyelmezetető tábla szegte kedvét a hazánkfiának, hanem a kicsivel arrébb álló, élelmiszerre kiképzett keresőkutyák látványa.
Úgy megnéztem volna, hogy mi lett volna ha van kávésbögrére és tányérra is kiképzett keresőkutya :-)

Előzmény: Bobroberts (12240)
Bobroberts Creative Commons License 2020.01.22 0 0 12240

Köszi, minden meg van otthon :-D

Nem az ‘elpakolós magyarok’vagyunk... de hát mindenki magából indul ki (általában).

Nem ismerem az MSC szokásos magyar utazóit és nem is at MSCvel fogunk menni.

Nem fogjuk letiltatni a kb 60ezres borravalót sem. Egyszerűen itt van lehetőség, hogy a kézipoggyászban bizonyos mennyiségű és fajta italt felvigyél.

Par bejegyzéssel előbb volt néhány tök normális kérdésem amire kaptam rendes válaszolat is.

Kiderül az is, hogy az üdítő csomagon gondolkodtunk de megkérdezték tőlem, hogy fogok-e minden nap 15 kólát inni 30ezerért ... és igaza volt...mert nem. (És nem azért mert nincs pénzem rá hanem mert ennyire nem szeretem a kólát :-D  és talàn mást is innék a csomagok által meghatárott kereten felül.)

Hallottam már ezen típusú magyar nyaralókról, igazából a leírtak alapjàn épp csak a kabint nem bontják ki. Szerencsére az választott célpontjainknál nem ez az emberek a jellemzőek, de neked valószínűleg van bôven tapasztalatod... persze az is lehet, hogy csak bedobtál egy ‘magyaros városi legendát’, hogy írhass nekem valamit ;-)

Előzmény: maritimer (12239)
maritimer Creative Commons License 2020.01.21 0 0 12239

Még jó, hogy a kajáért nem kérnek 1-2 dollárt :D Az MSC-s magyar meg román vinné fel a féldisznót is.

Egy üres hátizsákot ne felejts el vinni. Kiszállás előtt megtömni kajával, gyümölcsökkel, étteremből lopott MSC logós poharakkal, törölköző stb. Egyesek még a mentőmellényt is hazaviszik "emlékbe".

Előzmény: Janos32 (12237)
Bobroberts Creative Commons License 2020.01.21 0 0 12238

Bár lehet meglepő neked kedves János de utána néztem nem hasra-ütés szerűen irkálok és fejenként egy üveg bort + 6-os csomag üdítőt fel lehet vinni...Sőt nem is 6-os hanem 12-es...

"A small quantity is considered a maximum of 12 sealed, unopened cans/cartons of 12 ounces each or less, per person....

...Guests are prohibited from bringing alcoholic beverages on board with the following exception -
at the beginning of the cruise during embarkation day only, guests (21 years of age and older) may bring one 750 ml bottle of sealed/unopened wine or champagne, per person, in their carry-on luggage."

Nem kell lekezelőnek lenni.

Előzmény: Janos32 (12237)
Janos32 Creative Commons License 2020.01.21 0 0 12237

A security örülni fog a 6-os csomag üdítőknek...

Előzmény: Bobroberts (12236)
Bobroberts Creative Commons License 2020.01.21 0 0 12236

Szia mona-lisa!

Köszi szépen az infókat+tippeket! :-)

Valószínűleg hagyjuk a fenébe az italcsomagokat.

Átgondolva, átszámolva az is kevesebbre jön ki ha fejenként napi 4-5 kedvünkre való bármit megiszunk, és esetleg viszünk fel fejenként 1-1cs 6-os pakk valamilyen üdítőt.

Előzmény: mona-lisa (12228)
oszi100 Creative Commons License 2020.01.18 0 0 12235

Igazán nincs mit )

Előzmény: POtti0113 (12234)
POtti0113 Creative Commons License 2020.01.18 0 0 12234

oszi100 Creative Commons License 2020.01.17 0 0 12233

Hello Potti!

Pedig nem vagyok sem rokon,sem barát se senki elhiheted ))

Mire lennél kiváncsi? Azért irok neked Konkrétumot ))

Ez itthoni irodátol bekért ajánlat szerint 2438 eur balkonos bellára italcsomag nélkül csak kopaszon.

Friday   29/1/2021           Miami, United States    -              19:00

Saturday             30/1/2021           At Sea   -              -

Sunday 31/1/2021           Ocho Rios, Jamaica         10:00     18:00

Monday              1/2/2021             At Sea   -              -

Tuesday              2/2/2021             Cartagena, Colombia     08:00     17:00

Wednesday       3/2/2021             Colon, Panama 09:00     19:00

Thursday             4/2/2021             Puerto Limon, Costa Rica             08:00     17:00

Friday   5/2/2021             At Sea   -              -

Saturday             6/2/2021             Costa Maya, Mexico      09:00     18:00

Sunday 7/2/2021             At Sea   -              -

Monday              8/2/2021             Ocean Cay MSC Marine Reserve, Bahamas        09:00     23:00

Tuesday              9/2/2021             Miami, United States    07:00     -

Tőlük 1910 eur alapon akkor a különbség 528 eur élből ugye? Az majd 1 repjegy ára kis tulzással,de lehet forintositani is mai árfolyamon 176800 huf.)))))))))))))))))))

Előzmény: POtti0113 (12232)
POtti0113 Creative Commons License 2020.01.17 0 1 12232

Hello Oszi !

Ha publikus,konkrétumot is irhatnál ,kicsit menágeres nekem ez a tuti üzleti kapcsolat.

oszi100 Creative Commons License 2020.01.15 0 0 12231

Jó reggelt Mindenkinek.

Olvasgatva a kommenteket arra a döntésre jutottam hogy foglalok a Hunameca Travelnél egy 11 napos Karib utat,és leirom a tapasztalatomat amelyek eddig történtek.Itt volt aki ajánlotta az Usában a Humaneca Travelt,ennek alapján klikk a weboldalulra.Nos erre a weboldal ures nem jött be rajta semmi,gondoltam is magamban hogy ismét valami kamu lesz de nem adom fel ,emailben kontaktoltam veluk meglepetésemre az idöeltolodás miatt azonnal jött is a válasz 6 ora mulva és a weboldal is helyreállt csak valami szerverhibájuk volt.Nagyon segitökész Volt Melinda és pikk pak semi tökölés nélkul jött az általam kinézett elképzelt utra a konkrét ajánlat.Ajánlatra rápillantva szembesültem azzal hogy ténylegesen olcsóbb az Ő ajánlatuk mint az itthoni irodáknak akár még pluszban extrazva például Transfer a szállodától vagy + többszáz usd értékü lefogyasztható bonus a hajóra.Nos pik pak ment az egész telefon többször Viberen telefonáltunk és meg is egyeztunk.Jött a fizetés ami online rohadt egyszerüen ment egy linken keresztül és kb 2 perc mulva kaptam is a számlát és a visszaigazolást az Msctől a foglalásról,melyet a foglalási szám alapján az Msc oldalán ellenöriztem is.János a másik tulajdonos igazán segitőkész volt mindenben ugyhogy le a kalappal,és sporoltak nekem egy jó pár forintot ))) a nagyon jó ajánlatukkal.Tehát én csak azt tudom mondani hogy érdemes veluk kontaktálni nagyon flottul ment minden hozzátéve hogy nem a rokonaim sem ismeroseim csak a személyes tapasztalataimat irtam le.Ja és igen amikor a hazai  irodátol megkérdeztem hogy miért ennyi az annyi akkor csak hümmögtek hammogtak ,de igazábol nekem m1 is elsösörban nekem a pénztárcám a lényeg,meg a hozzáállás és nem vagyok hülye hogy ugyanazért joval többet fizessek .Ugyhogy én eddig csak jót tudok róluk irni.Szép napot mindenkinek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!