Ez gyors volt...:) Nem akartalak kiugrasztani a bokorból, de én már az O3-nál is ronyóztam a szoftver gondoktól, szerencsére nekem csak start-stop van, az meg nem okoz galibát.
Viszont az O4-ről nem csak tőled hallottam olyan jellegű problémákról...
A 2018-as Octiban sincs alapból CD lejátszó, de rendelhető bele. Őszintén, minek? Egy mp3-as CD-re felfér kb. 8 album. Egy 64 gigás SD-re meg minden, amit hallgatni akarok...:)
Kíváncsi leszek, hogy neked hogy szuperál, Airbag cartárs nem tőle elájulva, főleg az asszisztens rendszerektől nem... a kikapcsolt rendszer(!) random hibajelzése engem is zavarna hamar.
Engem az tart vissza az O4-től, hogy a szerviztanácsadó saját maga azt tanácsolta, hogy a magyar utakon minden asszisztens rendszert kapcsoljunk ki...
Az új VW Touaregnél sincs SD kártyaolvasó és az átalkító nagyon melegedett 400km folyamatos vezetés után.
Amikor átkacsoltam a webes rádiórol a kátyára, a fejegység megbolondult. Csak a motor leállítás után 15 perc után jött helyre a fejegység és betettem a kezemet a könyöklő allati dogozva, ahol két usb-c csati van, az egyikbe be volt dugva az SD kártya, amióta átvettem a kocsit, de talán sose használtam.
Vegyél egy szakboltba egy prémium minőségű átalakítót.
Van webes rádióm. Kapok olyan adót (a több ezer között), amin nincs reklám és folyamatosan zenét sugároz (deep és vocal house) és kiirja az infokat is a számról. Úgyhogy az SD kártyákat elfelejtem.
Lehet hallgatni podcastokat is vagy bármit, ami fent van a netten. Amúgy a fejegység a nagy fajta (Q8), a gombok nélküli (egybeépítve a műszerfallal) is idegesítően bonyolult, a 2018-as gomboshoz képest.
Elhozták egy jóbarátomnak az új Skoda Karoq-ot, a hétvégén megyek vele egy hosszabb utat, betszem kártyát az átalkítóval és figyelem, ha melegedik.
Gratula az O4-eshez. Nagyon lépik nálunk a pályán ezek a kocsik.:) Biztos nagyon stabil és nagyon jól megy, mert másképp nem tólnák annyira.
Simán indul, előre is, hátra is, nem is rángat, felfelé és lefelé is észrevétlen a váltás. DE. Ha valakit utolérek és le kell lassítani, akkor innen előzéskor egy elég kellemetlen rántást produkál (általában 5-ben, de ma mintha 4.ben is csinálta volna. Csütörtökön vettem észre először.
Ez mi lehet? Próbáltam kutakodni a neten, de amiket találtam, az nem sokat segít.
Mit jelent náluk a "húzós"? A gyári első blikkre ~110EUR körül van, gyári beszállító Hella 30e, bontott gyári Ebayen 14-20e HUF körül, utángyártott új dettó kb. ennyi. Plusz posta.
a kocsiban (O3 1.2 TSI) cserélni kell az olajszint jeladót, állandóan jelez. A szerviz nagyon rendes volt, szóltak, hogy a gyári elég húzós, amit pedig utángyártottat tennének, az nem annyira jó, intézzek valamit.
Tud itt Győr környékén vw/seat/skoda bontót?
Vagy van ajánlott, esetleg nem ajánlott márka ebből alkatrészből (04E907660D)? Kicsit el vagyok veszve.
Lassan egy éve volt motorcserés a kocsi. Akkoriban írtam is róla itt. Illetve, amikor a jeladó első fals jelzésére reflexből túltöltöttem, majd leszívattam az olajat.
Azóta is szépen megy, a 15 ezres periódus most telt le, összességében kb 3 dl olaj fogyott. Azóta is hihetetlen számomra, hogy tavaly elhoztam a csere után a szervizből és most viszem vissza először.
Jó autó ez, na, csak hát a motorcsere örök tüske marad.
Az csak egy nyílászáró fekete keménygumi szerű panel. Nem vettem ki, hogy mi lehet mögötte. Gyanítom, hogy a szerelhetőség miatt vágtak oda egy négyszögletű ablakot és azt zárták le azzal a fedéllel.