Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pityusz Creative Commons License 2017.03.05 0 0 6909

Urak!

 

I-es Berlingoba kompatibilis más autóból az első ülés? :)

rigisound Creative Commons License 2017.02.27 0 0 6908

Köszönöm szépen, de már találtam...Sanya.

Előzmény: Törölt nick (6907)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.26 0 0 6907

kompletten van! utánvétel is ha kell

Előzmény: rigisound (6902)
FeZ_ Creative Commons License 2017.02.24 0 0 6906

Sajnos ez ilyen kialakítású hátsórésszel rendelkező fűtéspultból ezt az egyet találtam egyelőre. :-(

A többin másmilyen a mechanika, pedig a "végeredmény" ugyanaz.

 

 

Előzmény: rigisound (6902)
FeZ_ Creative Commons License 2017.02.24 0 0 6905

A fejlécben a nevemre kattintva megtalálod az emilemet, írj egyet kérlek !

 

Előzmény: Kombis Laci (6904)
Kombis Laci Creative Commons License 2017.02.24 0 0 6904

Hogyan és mennyiért, juthatnék hozzá? :)

Előzmény: FeZ_ (6903)
FeZ_ Creative Commons License 2017.02.23 0 0 6903

Ilyet találtam. Eléggé hasonlónak tűnik, de nézd meg te is !

 

 

Előzmény: Kombis Laci (6901)
rigisound Creative Commons License 2017.02.23 0 0 6902

Szia! Én is ilyet keresek berlingohoz esetleg megnéznéd .hogy van-e? A képen a barna színű kallantyúról és a fehér tengelyről darálódtak le a fogak.Köszi Sanya.

Előzmény: FeZ_ (6900)
Kombis Laci Creative Commons License 2017.02.23 0 0 6901

Köszönöm a segítséged! :)

 

Előzmény: FeZ_ (6900)
FeZ_ Creative Commons License 2017.02.22 0 0 6900

Muti a hátulját is !

Berlingo-hoz ugyan nincsen ilyenem, de a ZX azonos platformra épült, a fűtéspanel is nagyon hasonló, lehet, hogy talán a fogasívek is. Ha igen, abból van egy marékkal. :-)

 

Előzmény: Kombis Laci (6899)
Kombis Laci Creative Commons License 2017.02.22 0 0 6899

Üdv Mindenkinek!

 

Van egy 2001-es Partnerem és a fűtéskapcslájában eltört egy fogaskérék. Az ami a fűtőmotort kapcsolja és szabályozza, hogy belső vagy külső levegő keringtetéssel működjön. Eddig egy bontóban találtam, de olyan árat monndtak ami kicsit sokkolt. :( 
Nem bont valaki esetleg? Vagy nem tudnátok tippet adni, egy normálsi bontót illetően?

bt74 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 6898

Nem tudom jó helyen érdeklődök-e.

2011-es berlingo 1.6 HDI vásárlásnál mikre kellene odafigyelnem, mik a típushibák? Motorja mennyire szerelhető, hozzáférhető, a régebbi típusokhoz képest? 

 

soryton Creative Commons License 2017.02.12 0 0 6897

...milyen motor...?

 

Előzmény: kamlaja (6896)
kamlaja Creative Commons License 2017.02.12 0 0 6896

Olyan problémám van hogy a Partner , szivó, néha egyenlőtlenül jár. Néhány másodpercig, majd minden jó. Amikor ezt csinálja nagyon dadog, füstöl, kéken vagy feketén. aztán sokáig jól megy. Többször előjön nála ez.  Meg hidegen borzasztó nehezen.   Esetleg egy jó szerelőt aki ért hozzá, tudtok-e Szolnok megyébe .  

1754 Creative Commons License 2017.02.10 0 0 6895

ma elhoztam az autot, 383,000.- volt a szamla

porlasztok javitasa, es a nagynyomasu javitasa.

 porlaszto alkatreszek, a bal also satrokban a "tanyeros" kis tengelyes darab a hibas, a kopott

 nagynyomasu kiszerelt cuccai, ennel alul közepen a kerek a  peremen a marasokkal a kopott alkatresz - a marasokban vannak a rugo elleneben,  a Zentrifugalis erö altal k,ifele igyekvö kökemenyre edzett lapocskek.---- erdekes  szerkezetek

ez a Delphi befecskendezö system,meg a fordokban es a mercikben is beepitett, -tehat annyira nem lehet szar bar a szerelö nem tud jot mondani roluk, van hiba valük eleg 

ennyi

remelem jo lesz a kocsi -  

1754 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 6894

 Ne azért nem indul mert a szivattyú a beteg,

 

De igen pontosan azert !

Kopott=serült a kisnyomasu kompressor, melegen nem tömit, nem komprimal, nincs megfelelö nyomas 1050 Bar  helyett csak 850 volt, igy nem indul-- kesz

teleszivja magat levegövel, amit tovabbit a dieselszüröbe ,onnan a csövekbe, es levegös a rendszer 10 km utan !!

 

 

Előzmény: Tibcsi37 (6892)
1754 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 6893

ok elflelejtetted , hogy defektet is kaphatok.:))))))

 

 nem--nem tevedes !! nem köpködte--olvasd el megegyszer--ö a rossz üzemanyagra fogta, ami nem biztosit megfelelö kenest, ezert a nagyfoku kopas !

Ujabban eljarok 50 Km-t ahol dragabb de  jobb Dieselt kapok, asszem Premiumnak hivjak  

 

Viszont a kocsi teccik :) nagy csendes, jo rugokkal, motor belefer, megakarom tartani.

felraktam a hasznaltautora, ha megvennek, =  OK, eladom 

De mit vegyek helyette ??

 

Előzmény: Tibcsi37 (6892)
Tibcsi37 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 6892

Nos nem mindegyik dci rossz, de az 1.5 az több sebből is vérzik, legalábbis az első szériák. Aztán a következőknél semmit nem változtattak, csak nagyobb teljesítményre hangolták, amivel nem a megbízhatóságot növelték. Ha egy renault márkaszervíz műhelyfőnöke is köpködi az 1.5dci-t, akkor talán van benne valmi... Először is a befecskendező rendszere delphi, ami 200-250e km után beadja akulcsot. Ne azért nem indul mert a szivattyú a beteg, hanem mert a porlasztók kopását már nem tudja kompenzálni és ezért nincs meg a megfelelő nyomás. Ilyenkor szoktak fémreszeléket találni és cseréltetik a szivattyút meg a porlasztókat, ami 350-től felfelé szokott végződni. Aztán mikor megjön a teljesítmény, a hajtókar csapágyakat szokta orrba vágni, ami azért vidám, mert a főtengelyet nem nagyon lehet köszörülni, így főtengely csere sem ritka, ami megint nem 3 forint. És akkor még egy szó sem esett a nem ritka turbocseréről.. Szóval az 1.5dci egy...

Előzmény: 1754 (6891)
1754 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 6891

ertem

ezek szerint ugy a Fiat, mint a Pözsö teljesen mas Diesel Kontruktiokat epit, gyart, forgalmaz, mint a Renault, es e-miatt a renault mind szar , es en pont kifogtam egy--hirhedten legrosszabbat, abból is egy beteget---

Igy van ?

 

(Ezt irta elözö hozzaszolasban tibcsi baratunk - kollegank )

 

ha tenyleg igy van azonnal eladom meg ha vesztek is vele. 1,200,000.- eladom 

Mielött behoztam magyarba, otthol meg rengeteg dolgot ,megcsinaltattam rajta, söt levizsgaztattam, atnezettettem

Egy biztos:

az ottani Serviceben (Renault Sonnleitner )-ben mondtak, hogy azert nem indul, mert a nagynyomasu nem nyomja fel az indulashoz szükseges nyomast,  es öntsek bele a tankolasnal 2 dl olajat, hogy a mostani agyonvarialt Bio, es Bioethanol-lal kevert Diesel  szarokat kompenzalhassam egy jobb kenessel .

Kopott , tehat nem kapott kenest -eleget- tenyleg femhulladek volt mindenhol . 

Na hamarosan visszakapom a szerelöktöl, es megirom a vegeredmenyt 

 

ADDIg is kösz a valaszokat , tanul az ember 

Előzmény: FeZ_ (6890)
FeZ_ Creative Commons License 2017.02.09 0 0 6890

A Jtd jelzést a Fiat csoport használja, a Hdi-t meg a PSA. (Citroen, Peugeot)

Előzmény: 1754 (6889)
1754 Creative Commons License 2017.02.09 0 0 6889

ha tudnam mi a különbseg azok között, se vennek többet Dieselt . 

 

es ha megirod melyik gyar-marka kinalja azt a bizonyos jtd, es hdi-t okosabb lennek

 

akkor a dci mind szar ? 

Előzmény: Tibcsi37 (6888)
Tibcsi37 Creative Commons License 2017.02.08 0 0 6888

Minden szerviz ezt mondja, hogy csak az a jó amit ők csinálnak. :D

 

Egyébként pedig felesleges a dizelt szidni, mert Te vetted meg a hirhedten legrosszabbat, abból is egy beteget. Próbálkozz legközelebb egy hdi vagy jtd motorral, akkor ezt az összeget elautózhatod.

Előzmény: 1754 (6887)
1754 Creative Commons License 2017.02.08 0 0 6887

nem nagyon ertem amit irtal :

 

1/ Mifele hidegindito ? nekem ez nincs  

 

2/  1 porlasztonal mutott nagyom resolajveszteseget--ami nem befolyasolja az inditast 

ami befolyasolja az a 40 mm feletti ertek, ami nalam 30 volt csupan  .

 

3/ viszont a porlasztoban femreszeket talaltak, akkor azok logikus, hogy a Nagynyomasubol szarmaznak.

tehat szetszedik es ma javitjak 

Igen szamolok 350,000.- ft -al  

 

4/ viszont neztem ugy Austriaban a cegek arfolyamain,  akar az Ebayon, az anyagar vagy a csere darabok is emnnyibe kerülnenek, tehat a ceg +;-  kb ugyanott van  .Mondtam nekik hogy tegyenek be felujitott kompressort, de azt valaszolta, hogy jobb, ha ök javitjak fel, nem biznak egy idegen cuccban  .

Viszont az Ebayon lattam 2 eves garanziaval Kompressort, 299.- Euroret, es a vadi ujra is csak 50%-ot tettek volna. Kinaltak 399.- ert is ujat (nekem ennyiert javitjak fel ) 

 

 

ez eletem elsö Dieselje többet nem lesz 

Viszont az autonal sok mas Positiv tulajdonsag van, ami egyenlöre tetszik :)))

 

Ez Peldaul : befer a Motorom, ha szükseg lenne ra  :

Előzmény: Tibcsi37 (6886)
Tibcsi37 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 6886

Éppen ma csináltam egy kangoon a 4 porlasztót, mert akkora volt a résolaj veszteség hogy képtelen volt már elindulni hidegindító nélkül. A szivattyú ennél a 200k feletti futásnál már természetesen hoz magából ki egy kis ezt-azt, de ha mégsem, akkor is mindenki azt mondja hogy szar volt, mert azon is igen jól lehet ám keresni. :D Neked ez a mutatvány nem nagyon áll meg 350 alatt, míg az anyagköltség ennek nincs a fele sem. Persze ez nem ennyire egyszerű, hiszen speciális szerszámok, nem kis hozzáértés kell hozzá. Az viszont egy másik kérdés, hogy ennyiből már vehetsz 2 donort és nem csak szivattyú lesz a polcon. De persze nem vagyunk egyformák.

Előzmény: 1754 (6884)
1754 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 6885

http://forum.mykangoo.de/index.php?thread_order=1

 

ez az = prima jo oldal, csak ajanlhatom !

1754 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 6884

Tanklevegözöjere is gondoltunk, de nem

Visszacsapo szelep sincs mar az ujonnan beepitett tankbol kijövö Transparent csöben 

 

Leredukaltuk a dolgokat : maradt a Nagynyomasu Kompressor . Sajnos 

 

Maga a Porlaszto javitasa lesz 240 000.- Forint. ( es milyen jo, hogy szetszedettem, hiszen itt talaltak a femreszecskeket !!! ) 

 

A Nagynyomasu szetszedese, esetleg csereje is Horribilis összegbe kerül-biztosan  .

Előzmény: Törölt nick (6880)
1754 Creative Commons License 2017.02.07 0 0 6883

IGEN !

 

Te vagy az elsö aki majdnem megmondta az igazat 

Ugyanis:

leadtam a kocsit egy Diesel javito mühelybe , hogy nezzek meg a porlasztokat .

Elöttem szereltek ki, es az üvegcsövekbe becsöpögött mennyiseg miatt , tanacsoltak egy feljavitast.

Volt , hogy a kivant 40 mm helyett csak 30 mm csöpögött, ami allitolag pont az inditasnal problemas . Volt hogy valami res ?? mennyiseg ?? a visszamenö csönel volt egy hengernel sok, bar arra azt mondtak meg nem veszes .

OK

tegnap jön a hivas, hogy femreszecskeket talaltak a Porlasztoban, es gyanitjak, hogy a Nagynyomasu Kompressornal lehet az alacsony nyomasu resznel serüles, tehat szet kellene szedni .

OK

Most meg nem reszletezem, de ez lesz a hibaforras, ugy erzem.

 

Hogy hidegen jol indult ? Szerintem azert, mert hidegen-az alacsony -nyomasu resznel jo volt a tömitettseg, de meleg motornal kitagult, a kopas miatt nagyobb lett valahol valami res, nem kapott elegendö anyagot a nagynyomasu kompressor .. (Igy kepzelem) 

Aztan kotyoghat a tengely is, ott is szivhat be levegöt, (amit egy haverom mar regota sejt ) 

 

Tegnap egyebkent vegigolvastam egy nemet Kangoo forumot, majd belinkelem , ( nagyon jo oldal ) ahol ugyanezzel foglalkoztak -nem vicc--rengetegen- !

Sokan relekre tippeltek, föleg Elektromos problemakra de a vegen kiderült, hogy a nagynomasunal volt a problema

 

Majd leirom a vegeredmenyt ha kesz a kocsi !

 

Kösz addig is !!

Előzmény: Tibcsi37 (6882)
Tibcsi37 Creative Commons License 2017.02.06 0 0 6882

Nekem ez kicsit ellentmondásos. Ha hidegen indul, de melegen már nem, akkor mi lesz ha kihül? Na de mindegy, ilyet a szivattyú képes csinálni, mikor már annyira kopott, hogy a tengelyénél levegőt szed magára. Ne legyen igazam, de nézd meg azt a vezérműkereket hogy mekkorát billen.

Előzmény: 1754 (6878)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.06 0 0 6881

gázolaj csőbe visszacsapószelep?

Előzmény: 1754 (6878)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.06 0 0 6880

lehet butaság de a tank levegőztetője nem dugult?

Előzmény: 1754 (6878)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!