Valami autóreklám, amiben nagy konferencián döntik el az okosok, hogy a 7 nagyobb mint 2... Komolyan, ez valami alulmúlhatatlanul humortalan béna szar.
Lát valaki értelmet a mostani Rennie reklámban? Csajozás közben ég a pasi gyomra erre megjelenik a régi iskolája, az egykori tanárnőjével, aki megmutatja két lombikkal, hogy mi történik az ember gyomrában... a lila folyadék színtelenné válik és visszakerül a kép a csajozós jelenethez, ahol mindenki heppi, mert elmúlt a gyomorégés...
Szerintem ezt még a készítője sem érti... valószínűleg úgy készülhetett, hogy a régebbi reklámokból megmaradt snitteket random összevágták. :)
Csak én vagyok ennyire perverz, vagy más is gerontofíliát lát a pannon reklámban? (a generációk közti különbségeknél nagyon gyanús az a szemöldök-felvonás)
Clorox, ami nem fröcsög, és így akár gigamega buzi divattervező kurvadrága és értelmetlen kreációját viselve is lehet biztonsággal ezt a fehérítőt használni! E! Életszerű, meg minden :)
1. lehetőség: kőgazdag vagy, interneten bérelted ki, vagy az ügyvéded intézte az egészet, a lényeg, hogy úgy bérled, hogy azt se tudod hol van. Mondjuk ezesetben egy sofőr azért jár a kőgazdagsághoz, nem lennél rászorulva a navira.
2. lehetőség: nem te bérled a lakást, hanem valaki más. Te a haverjaiddal csak kirabolni akarod, vagy jóhiszeműen birtokba venni, vagy mittomén. Ekkor azért lop előtte egy gps-t valamelyik rosszul őrzött verdából az ember.
"Megmutatnád a barátaidnak a Lisszabonban bérelt lakást? A reklámozott navival biztosan odatalálsz"
Ha én bérelnék lakást Lisszabonban, és azt meg szeretném mutatni a barátaimnak (de minek?), akkor inkább nekik kellene odatalálniuk, nem nekem, ha már egyszer én ott bérlem, de biztos én értek félre valamit, de nagyon, ha egyszer a reklám minden akadályt vett a képernyőre kerülésig.
Moziban voltam és megnéztem az eheti EXIT magazint. Aki szereti a sci-fi-t, az UFO-kat, az feltétlenül jelentkezzen a táncversenyre, mert időutazásban lesz része, visszamahet 2001-be: