Ennek mi a fene köze van a hüllőt harapó emlőshöz (aki maga is hüllő, hisz kladisztikailag minden emlős hüllő, de nem minden hüllő emlős) (pl. a fürge gyík sem emlős)
van az a fajta ok-ság is, ami túl mutatatt a nyelvtanon, nem a vant turkálja, de már csiszolja Mint ahogy a helyes cselekedetnek illik. - "beiratkoztam villanyszerelői iskolába. Hátha közben kitalálom hogyan legyen elég energia hogy örökkön örökké . Itt írogathassunk egymásnak"-. -evolúció-buddha*tours-
mi értelme a mulandóságnak, halandói szellemiség védelmének! ha csak szükségét látod , tudatlanságod okán TE tényleg elhiszed a tudásba belel lehet-kell halni. Mert ha nem, van miért gondolkodni azon az oktatás miért meghalni tanít. Amíg vallásnak, politikának, bürokráciának, jognak értelmét találod, értelmes nem lehetsz. Csak valami más /teremtő vagy kik tudatlanságában mulandóságot teremt/ -evolúció-
/ amibe belehalsz az a tudás-élet-értelem-szokás-tradíció- .. amire idomítottak/
TE tényleg elhiszed a tudásba belel lehet-kell halni. Mert ha nem, van miért gondolkodni azon az oktatás miért meghalni tanít. Amíg vallásnak, politikának, bürokráciának, jognak értelmét találod, értelmes nem lehetsz. Csak valami más /teremtő vagy kik tudatlanságában mulandóságot teremt/ -evolúció-
// TE tényleg elhiszed a tudásba belel lehet-kell halni. Mert ha nem, van miért gondolkodni azon az oktatás miért meghalni tanít. -evolúció-buddhatours-