Keresés

Részletes keresés

fruzsiszendvics Creative Commons License 2017.03.11 0 0 6202

Igen igazad van. De például itt is lehet egy ilyet, hogy mióta működünk ennyi lehallgató készüléket iktattunk ki. Ez például tök jó. Nyilván nem referencia értékű, de jó képet festhet.

 

Konkrét referenciát ilyen esetben nyilván nem rakhatsz ki. Bár a név nélkül plasztikázott cici itt is jó lehet. Ha például az oldalon fentlévő szétszedett kütyü forrása nem az internet lenne, hanem saját fotó az is tök jó. Én amúgy ha nagyon akarnék valamit mutogatni, akkor csinálnék egy youtube csatornát, ahol a hatástalanított kütyüket (ha nem felismerhető, hogy honnan van persze. szóval valami standard ebay cucc és nem egyedi gyártás) szétszedném, megmutatnám, hogy ezt találtuk így néz ki belülről. Aztán valami látványos módszerrel rongyosra zúznám. Azt mindig szeretik a neten. :D

 

Máris van mit mutogatni referenciák helyett.

 

 

 

//Félig off, de egy rendes weboldal design is sokat segítene ezen az oldalon pl így kezdésnek. Megbízhatóbb egy cég, ha az oldala nem úgy néz ki, mint ami 2002ben készült. A kedvencem a cookie figyelmeztetés az oldal közepén random. És aztán az egybeolvadó Egyetértek/Nem értek egyet gomb. Először azt hittem, hgoy egy gombról van szó. Mindegy mire kattintasz, ugyanaz lesz alapon. :D

 

 

Előzmény: Törölt nick (6201)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.10 0 0 6201

Van kurva a facebookon, referencia fotókkal, ha érdekel keress rá, Ménesi Klaudia. Nem népszerüsíteném ingyen itt a linkjét.

 

No, de maradnék a lehallgatásvédelemnél, hogy ide nem jönne jól egy leírás arról, hogy mi szupertitkosak vagyunk, nem pofázunk másról, így Ön biztonságban van, ha hozzánk fordul.

A "Köztünk marad" szlogen is ezt hivatott erősíteni.

Előzmény: fruzsiszendvics (6200)
fruzsiszendvics Creative Commons License 2017.03.10 0 0 6200

Hát egyrészt a mi bizalmasan kezeljük, nálunk nem jelenik meg a referenciák közt, ez biztos fontos.

 

Másrészt amúgy szerintem pl egy urológusnál kirakhatsz statisztikákat. Az elmúlt x évben y betegen segítettél. Vagy ilyesmi. És akkor ott mégsem kell odarakni az arcot nevet.

Meg referencia lehet anonim is. A rólunk írták, ahova kell a név meg arc, de az meg úgyis fake az összes. Szóval ha az ügyfél megengedi, hogy kirakd a képet a melléről (plasztikai sebész) az arca meg a neve nélkül, az simán jó. És szerintem ezt sokan bevállalják. Vagy elegen ahhoz hogy legyen pár szép referencia fent.

 

Kurva? :D Mutass kérlek egy kurvát, akinek saját weboldala van REFERENCIA MUNKÁKKAL. (Már a saját weboldalt is kétlem) Egy videó az akcióról vagy mi? :D

Törölt nick Creative Commons License 2017.03.10 0 0 6199

Kifejezetten a referenciákra gondoltam, az esettanulmány, sztorizás, az más. Szerintem.

Előzmény: troglodita (6198)
troglodita Creative Commons License 2017.03.10 0 0 6198

Esettanulmányokat lehet diszkrécióval is írni, nem muszáj minden adatot publikussá tenni ;-)

Előzmény: Törölt nick (6196)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.10 0 0 6197

Természetesen urológus...

Előzmény: Törölt nick (6196)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.10 0 0 6196

Refrencia:

 

Mi van azon szolgáltatásoknál, amik a szolgáltatás jellege miatt diszkrétek kell, hogy legyenek?

 

-Kurvák

-Urolúgusok

-Magánnyomozók

-Lehallgatásvédelem

 

Játszom a gondolattal, hogy kifejezetten felírom, hogy nálunk kuss van az ügyfelekről, így Ön leendő megrendelő is számíthat a titoktartásra. Vélemény?

 

Amúgy találtam olyan oldalt, ahol van referencia.

Előzmény: fruzsiszendvics (6189)
Fürtöske Creative Commons License 2017.03.10 0 0 6195

Ezen lehet is mutogatni. :)

 

Egyszerű, letisztult, mégis szép.

Minden ott van, ami fontos, és kell, mégis könnyen megtalálható .... :)

Előzmény: troglodita (6193)
fruzsiszendvics Creative Commons License 2017.03.09 0 0 6194

Bár elsőre nem feltétlen értettem veled egyet a menü struktúrában.

 

Amit írsz, hogy van egy rendszer, amit ismernek és ezt kérik, ez a látogatókra is igaz. Van egy rendszer, amit ismernek, ezért ebben jól eligazodnak.

Bár én is jobban szeretem a több gondolatot beleölt, logikusabb rendszereket, de sokszor fél attól a megrendelő, hogy mivel ő is a régebbiben tud eligazodni, ezért a látgatóval is ez lesz. Én is kicsit furcsán néztem a posztod alapján tbh.

 

Viszont az oldalon, amit linkeltél tényleg remekül fel van építve a menü. Logikus és egy másodperc alatt megtaláltam mindent, ami érdekelhetett. :)
Le a kalappal.

Előzmény: troglodita (6193)
troglodita Creative Commons License 2017.03.09 0 0 6193

ez mondjuk egy köztes verzió, ezen szoktam mutogatni a blogos-címkés-kategorizált szerkezetet a reménybeli ügyfeleknek: http://nagygergo.eu/butoros/fooldal

Előzmény: Fürtöske (6191)
troglodita Creative Commons License 2017.03.09 0 0 6192

szerintem ez nem tetszés és nem tetszés kérdése, hanem bénaság vagy nem bénaságé ;-)))

a többi stimmel ,-)

Előzmény: Fürtöske (6191)
Fürtöske Creative Commons License 2017.03.09 0 0 6191

Nem vagyunk egyformák, mindenkinek más tetszik, vagy más érdekli.

Vagy ha esetleg ugyanaz, vagy hasonló, de akkor az is legalább egy kicsit más formában .... :)

Előzmény: troglodita (6190)
troglodita Creative Commons License 2017.03.08 0 0 6190

Pont a mai napon kaptam meg a legújabb céges munkához a hozzávalókat. Egy bútoros-belsőépítész oldalról van szó, a látványterv tűrhető, a javasolt menüstruktúra a következő:

 

- Főoldal

- Cégünkről

- Termékeink

--- Magánszemélyeknek

--- Kivitelezőknek

--- Üzleti ügyfeleknek

- Szolgáltatásunk

- Referencia

- Kapcsolat

 

Hogy mi evvel a baj? Hát minden. A honlap tervezője/megálmodója látott néhány rossz példát az életben és most azt másolja szolgai módon, mint egy robot.

 

Ahogyan én csinálnám:

Lennének a termékkategóriák (konyhák, ebédlők, szekrények, ágyak stb.), aztán lennének a piaci szegmensek (magán, üzleti, tervezők/kivitelezők), meg lennének a munkálatok típusai (tervezés, kivitelezés, restaurálás, belsőépítészet)

 

Aztán jönnének a "sztorik", vagyis maguk a bútorok, pl. "Beépített konyhabútor tervezése és kivitelezése 200 nm-en", "Baldachinos ágy újgazdagéknak", "Maffiavezér trónus helyreállítása", miegymás ;-))) A sztoriknak lenne egy címe, dátuma, bevezetője, szövegtörzse, képgalériája. És persze ott lennének a kategorizált címkék is, több azonosság esetén pedig automatikus ajánlók hasonló témákban. A prímet természetesen a képek vinnék, ehhez persze profi fotózásra is szükség lenne.

 

És persze lenne egy céges szekció is, de simán eldugva egy mobil menüben, ami teljes képernyős üzemmódban is kint maradna: cégünkről, referenciák, munkatársaink, gépeink, elérhetőségek, online kapcsolatfelvétel stb.

 

Persze a kettes verzió sokkal melósabb, több ész és energia is kéne a működtetéséhez, de legalább lenne értelme az egésznek. Az egyes verzió pedig egy szutyok hulladék, teljesen használhatatlan vacak, a "pipáljuk ki minél hamarabb és olcsóbban a weboldal problematikát" osztályból...

Előzmény: fruzsiszendvics (6189)
fruzsiszendvics Creative Commons License 2017.03.07 0 0 6189

@Fürtöske

 

Én úgy gondolom, hogy a webfejlesztő oldalaknál is az egyik legfontosabb a referencia.

Illetve a Rólunk oldal is hasznos. Nem mindegy, hogy egy pistikabt2000 pont hu oldal mindenféle arc nélkül vagy egy normális fejlesztő csapat Zsolttal, Gáborral meg Bélával, akik felválallják az arcukat is a munkájukhoz. Meg nem is azt mondom, hogy el kell hinni mindent, amit oda ők kiírnak. De azért jó képet ad az is egy cégről, hogy mit tartanak fontosnak kommunikálni. Azt hozzák fel, hogy ők mennyire megbízhatóak vagy ügyesek vagy azt hogy gyorsan olcsón kapod meg. Szóval a saját pozíciónálásuk is fontos szerintem.

 

Abban teljesen igazad van, hogy a konktaktoknál ha 'néha felvesszük' telefon van, azt nem is érdemes kiírni, mert én például kettőnél többször biztos nem hívok egy céget. Az e-mailre várok akár heteket is ha kell. Főleg ha ki van írva. De ha nincs full time telefonos kolléga, akkor érdemesebb csak az e-mailt kommunikálni.

 

A rólunk írták pedig 100%ban bullshit. Ha valós ügyfél írta, akkor is kérésre írt jót. Úgyhogy teljesen irreleváns.

Előzmény: Fürtöske (6187)
Borembukkk Creative Commons License 2017.03.05 0 0 6188

Komoly érdeklődők (pénzes megrendelők), szinte mindig megnézik a referenciákat és az ajánlásokat, de még a rólunk részt is. És igen, ide jól jönnek a jól sikerült fényképek, mert szívesebben tárgyalnak egy barátságos arccal, mint egy névtelen valakivel. De ez már cihológia. :)

Előzmény: Fürtöske (6187)
Fürtöske Creative Commons License 2017.03.02 0 0 6187

Kedves fruzsiszendvics!

 

Van igazságod neked is ebben, mert én a hozzászólás írásakor "leragadtam" a weboldal-készítő weboldalaknál, csak azokra koncentráltam.

Így ebben az esetben, ha globálisan nézzük a neten megjelenő, szolgáltatást hírdető weboldalakat, a Referencia képeknek lehet jelentősége.

 

Bemutatkozás vs. Rólunk vs. Cégünkről téma bizonyos esetekben lehet mérvadó, bár nekem ezzel kapcsolatban azért vannak fenntartásaim.

Mint ahogy azzal is, hogy a Kapcsolatok témában megadott telefonszámok, vagy email címek mennyire használhatók.

Mert azt biztos nem fogják odaírni, hogy a telefont "néha felvesszük", vagy hogy az emailra "majd valamikor válaszolunk".

Természetesen tisztelet a kivételeknek, mert azért van sok nagyon korrekt oldal!

 

A Rólunk írták: téma meg egészen más, és ebben a gyakorlati tapasztalatok alapján az a véleményem, amit már előzőleg is írtam. :)

Előzmény: fruzsiszendvics (6186)
fruzsiszendvics Creative Commons License 2017.03.02 0 0 6186

Amúgy ez sem igaz, hogy a Rólunk meg Referencia nem érdekel senkit.

Most akarunk nyílászárókat cserélni és ott például fontosabb a cég, mint a termék. A legtöbb helyen nincs túl sok különbség a profilok között, viszont az, hogy mennyire kell nekem baszogatni őket, hogy válaszoljanak az e-mailjeimre vagy mennyire hívnak fel ők, hogy ma még akciójuk van, nem akartam e mégis megrendelni. Nem mindegy.

 

Szóval ez is függ a szolgáltatási területtől szerintem.

 

Másik, hogy én például ha grafikai stúdiókkal vagy marketing ügynökségekkel dolgozok, ott is elég fontos a Rólunk rész. És tényleg full felesleges a röhögős videó a kollégák képe alatt. De az legyen kint, hogy nem pistike csinálja majd a logómat, hanem Gábor, aki 15 éve a szakmában van és felvállalja az arcát.

Fürtöske Creative Commons License 2017.03.01 0 0 6185

Akkor próbáljuk kibeszélni, hogy némi gyakorlati tapasztalat alapján mik azok, amik bár "divatosak", de nem helyén valók egy weboldalon, ráadásul általában a felhasználók nagy részét nem is érdekli.

Kezdjük azokból csemegézve, amelyket felsoroltál.

 

Bemutatkozás vs. Cégünkről:

  • Általában a kutyát nem érdekli, mert nem a céget akarja az ember megvenni, hanem a szolgáltatását igénybe venni.
  • Ráadásul az ott leírtak jó részének a "kiszínezett, feltupírozott"valóság tartalma nem ellenőrizhető.

Referenciák:

  • Néha megnézik a felhasználók, de a legjobb megközelítésben is általában csak "valami hgasonlót", de mégis mást szeretnének.
  • Ráadásul a net tele van "kinézet tárakkal", ahol aztán tényleg lehet válogatni, így egy referencia kép rossz szóhasználattal már irreleváns.

Rólunk írták:

  • Szinte 99%-ban ellenőrizhetetlen, hogy azt valójában kik írták.
  • Sok olyan oldal van, ahol be lehet/kell jelentkezni az oldalra például Facebook accounttal.
  • És aztán a hozzászóló nevére klikkelve kiderül, hogy az úgy néz ki, mint egy aktív Facebook-os felhasználó-fiók link, de valójában semmilyen formában nem érhető el, és a Facebookon sincsen olyan fiók.
  • Innentől kezdve a felhasználó már joggal feltételezheti, hogy egy kamu bejegyzés.

Szolgáltatás vs. Termékek:

  • Ami nagyon sok oldalnál cseppet sem bizalomgerjesztő, az az "árak megbeszélés alapján". 
  • Nincsen egy kiindulási pont, nincsen egy standard alap árral együtt, ami alapján a felhasználó eldönthetné, hogy érdemes-e egyáktalán felhívni, kapcsolatot keresni, vagy nem.
  • Ez a "jöjjön el" vagy "hívjon fel, és megbeszéljük" dolog eléggé elriasztja, elbizonytalanítja az embereket.

Reklámok:

  • Amikor egy reklám majdnem teljes képernyőbe jön be, eltakarva majdnem minden lényeges dolgot, és alig lehet megtalálni azt a picike pontot, ahol azt be lehet zárni. Most szolgáltatni akar, vagy reklámbevételekért készítette az oldalt?

Automatikusan induló videó klippek, főleg hanggal együtt:

  • Többnyire azt tartalmazza, ami le is van írva az oldal valamelyik részén, általában a "Bemutatkozás" vagy a "Cégünkről" témák a tartalmai.
  • Általában vagy videó, vagy animált prezentáció, ami bemutatja, hogy milyen hiper-szuper dolgok milyen fantasztikusan olcsón érhetők el.
  • Természetesen ezek a fantasztikusan olcsó árak ott sincsenek nevesítve forintra.
  • Sok esetben le sem lehet állítani (vagy nehéz megtalálni, hogy hol), és/vagy a hangot sem lehet állítani

 

Egyenlőre nagy hirtelen ez jutott az eszembe .... :)

 

 

 

 

 

 

Előzmény: troglodita (6184)
troglodita Creative Commons License 2017.03.01 0 0 6184

Készítek egy weblapot, ami a weblapkészítésről szól ( :-) ), abból szemezgetek. Sajnos valós esetek ,-)

1. Azért, mert a konkurenciánál egy forgó-pörgő földgolyón lehet rábökni a referenciák listájára, még nem biztos, hogy a mi honlapunkon is ezt a megoldást kell alkalmazni.

2. Nem, nem kell vicces animáció a kapcsolati űrlap elküldése után. Ellenben küldhetünk egy részleges (spam veszély!) másolatot a feladónak, iktatási számmal és egy pontos leírással, hogy ki, mikor és hogyan fog foglalkozni az ügyével.

3. Nem, a munkatársak fotói alá sem kell vicces filmecske, ahogy a céges bulin röhécselnek és koccintanak.

4. Nagyon-nagyon rossz ötlet ez a menüstruktúra:

  • Nyitóoldal
  • Bemutatkozás
  • Cégünkről
  • Rólunk írták
  • Szolgáltatás
  • Termékek
  • Kapcsolat
  • Elérhetőség

stb. stb. stb.

Előzmény: Fürtöske (6183)
Fürtöske Creative Commons License 2017.02.28 0 1 6183

Hi-hi-hi! :)

Ez az "agytekervényeid lázálmait" nagy telitalálat! :)

Emlékszem, még a "régi szép időkben" az első web-oldalaim egyike volt egy teknősökkel foglalkozó oldal.

Na', azt aztán tele raktam mindenféle akkori menő dolgokkal, és persze megvalósítottam sok-sok "agytekervényem lázálmait" is.

A "Helló Kitty" csak azért nem volt fenn, mert akkor még nem találták ki! :D

Aztán felraktam hozzá egy olyan kapott slideshow programot, amelyik alapból logolta annak a látogatásait.

Ez adta az ötletet, és mindegyik általam kitalált dolgokhoz elkeztem logolós részeket írni.

Megdöbbentő volt az eredmény, sokaknál kiderült, hogy bármilyen jól néz ki, a kutyát sem érdekli!!!!

Ahhoz képest, hogy naponta mennyien jártak fel az oldalra, ezeknek a látogatottsága szinte minimális volt.

Akadt közöttük olyan is, amelyiket hetente talán egy látogató ha megnézte! :)

Ezért is szeretem jobban a fórumokat szerkesztgetni.

Ott a felhasználók szólnak, ha kell valami. Azt megcsinálom, és legalább tudom, hogy van is használva, volt értelme elkészíteni.

Előzmény: troglodita (6182)
troglodita Creative Commons License 2017.02.28 0 0 6182

Én úgy látom, hogy a weblapkészítéshez alapvetően két dolog kell: technikai tudás, hogy létre tudd hozni, amit megálmodtál és sok-sok-sok önmérséklet és empátia, hogy az agytekervényeid lázálmait ne akard mindenáron megvalósítani ;-)))

Előzmény: Fürtöske (6179)
troglodita Creative Commons License 2017.02.28 0 0 6181

1. Ezt jobb helyeken úgy csinálják, hogy van az oldalnak egy közös kerete, ami - a lekért menüpont szerint -  behívja az adott oldalnak megfelelő sablont és az oldalhoz tartozó tartalmat.

2. Nincs olyan, hogy "a gallery", van ellenben sok, szabadon felhasználható szkript, amit vagy beépítesz magadhoz, vagy írsz saját modult és azt használod. Ez a képek feltöltésére, manipulálására, magyarázó szöveggel való ellátására vonatkozik. Aztán van a megjelenítős rész, ott is választhatsz félkész vagy kész ételt, teheted felugró ablakba, vagy sliderbe, vagy csak egyszerűen egymás alá/mellé őket ;-)

Előzmény: 2018 (6180)
2018 Creative Commons License 2017.02.28 0 0 6180

Az oldalak száma is vicces...

a kódok 70%-át csak át kell másolni, szöveget, képeket, menüt módosítani...

 

Képgalériának meg a "Gallery"-t fel kell csak telepíteni, onnantól kezdve korlátlan lehetőségek tárháza: képek százait lehet akár utólag is feltölteni, galériákat kipótolni mindezt 1-2 óra alatt...

Előzmény: Borembukkk (6175)
Fürtöske Creative Commons License 2017.02.27 0 0 6179

Úgy látom, elvi síkon sok mindenben hasonlít a véleményünk.

Bár én már egy jó ideje nem készítek web-oldalakat sem pénzért, sem ingyé ...

Inkább csak már saját szórakozásra phpbb motorral üzemelő fórumokat agyusztálok ismerősöknek, meg egy-két fórumon kisebb dolgokban segítek, ha tudok.

 

De azért néha elcsodálkozok, hogy egy-egy ilyen reklámot idebiggyesztenek, egy olyan helyre, ahol szinte mindenki a saját kis web-oldalát "sütögeti" apró-cseprő dolgokkal, problémákkal küzdve, amire itt keres megoldást.

Saját maga szeretné megcsinálni, még ha néha döcögősen is halad, és még ezer forintot sem igen adna, mert a saját szórakoztatására csinálja a saját szabadidejéből, nem hogy százezreket fizessen egy olyanért, ami ráadásul nem is biztos, hogy úgy nézne ki, mint ahogy ő szeretné kialakítani, használni, formálni ..... :)

 

 

 

Előzmény: troglodita (6178)
troglodita Creative Commons License 2017.02.27 0 0 6178

Hát igen, Bórembukk kartárs megpróbálta belőni, hogy nagyjából mennyi munkát jelent egy-egy weblap összeállítása, de a határokat eléggé szakszerűtlenül és esetlegesen állította be. Mert nem csak a galéria képszáma, hanem a sliderek száma is értelmetlen, ahogy a menüpontok maximálása is az. Ha valahol érdemi különbség van, az az, hogy az oldal többnyelvű vagy sem, és a nyelvi változatok szinkronban vannak-e egymással vagy különálló egységek. Az egyedi grafika sem igazán értelmes, mert ugye manapság szerencsére a tartalom kezd dominálni, nem az árnyékolós-hátteres-színátmenetes webdizájn agyrém, mint néhány éve. Én így csinálom:

1. egyszerű oldal, görgetős (reszponzív, a görgetős szekciókon belül különféle tartalmi elemek és megjelenítési módok, egy- vagy többnyelvű, mögötte adminisztrációs rendszer, kapcsolati űrlap, képek+letölthető fájlok "galériába" töltése) - 100e

2. több menüpont, több oldal (menücsoportonként eltérő megjelenítéssel, releváns tartalmi elemekkel, amúgy ugyanaz, mint az 1. pont) - 150-200e, attól függően, hogy a nyitó- meg a belső oldalakon mennyi programozási feladat van

3. minden más - 250e-től

Az a helyzet - és ezt sokan nem képesek megérteni - hogy egy weboldal összetettsége nem azon múlik, hogy hány menüpontból és aloldalból áll össze, hanem:

- egy- vagy többnyelvű-e?

- hány oldalsablon kell a megvalósításához (egységes megjelenés, nyitó + belső, vagy sok kis mikroszájt)?

- mennyi programozási feladat kell hozzá (1. szint: cím, szöveg, szövegbe beszúrt képek; 2. szint: különálló tartalmi egységek: galéria, fájlok stb.; 3. szint: kategóriák, címkék, címkecsoportok kezelése, 4. szint: folyamatok, pl. kosár-vásárlás stb. kezelése)

- mennyi "szabvány" js és mennyi js szívatás kell a megvalósításához

Ugye ha az ember csinált már 4-5 weblapot, akkor nagyjából összeáll egy olyan csomag, amiből kiindulva meg tudja valósítani a hatodik, hetedik és sokadik weblapot is, tehát az ún. alapcsomagban elég sok minden benne lehet.

Előzmény: Fürtöske (6177)
Fürtöske Creative Commons License 2017.02.26 0 0 6177

Szerintem csak a szóhasználat nem megfelelő.

A galéria jelentése: - kiállítóterem.

Itt szerintem csak az oldalakon megjelenő képek darabszáma van korlátozva (amit nem értek, hogy miért?).

Ráadásul egy kép helyére egy slideshow segítségével megint csak egy rakás képet fel lehet tenni.

 

Weboldalak esetében a "galéria" az képek kiállító terme -- ahol a képeket meg lehet nézni, fel lehet tölteni, vagy azokat törölni, esetleg a képekhez fűzött rövid elnevezést, vagy megjegyzést szerkeszteni/törölni.

Márpedig ehhez adatbázis szükséges, és ebben az esetben elvileg korlátlan a képek száma (amit egyéb külső tényezők befolyásolhatnak).

Előzmény: troglodita (6176)
troglodita Creative Commons License 2017.02.26 0 0 6176

Az árképzés eléggé viccesre sikeredett, pl. ha egy galéria tud kezelni 30 képet, akkor nagy valószínűséggel megbirkózik 50-el is, nem? Nem bántásként mondom, de az én agyamban háromféle weblap van:

- egyoldalas, görgetős

- többoldalas, menüszerkezetes

- minden más, ami ennél bonyolultabb (webshop, összetett űrlapok stb. stb. stb.)

Előzmény: Borembukkk (6175)
Borembukkk Creative Commons License 2017.02.25 0 0 6175

Ha valakinek weboldallal kapcsolatos kérdése lenne, nézzen körül nálam bátran. 

Ha kéri, ingyenes konzultációt is adok. :)

 

http://gaborwebstudio.hu/weboldal-keszites/

hinarhaju Creative Commons License 2017.02.24 0 0 6174

Köszi a segítséget!!!

Előzmény: Fürtöske (6169)
hinarhaju Creative Commons License 2017.02.24 0 0 6173

Köszönöm a segítséget!!!

Előzmény: troglodita (6166)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!