A Magyarbusz facebook oldalon írtak a HEH 20. születésnapjáról és hozzászólásban olvastam, hogy a HKF-106 mellett a proto (GOB-499) is fel lesz újítva.
Nagykanizsán már csak 3 E94G csuklós van csak állományba? Reméljük még sokáig meg maradnak ha nem is forgalomba Polgáron a csirketelepen újjá varázsolva.
Én - a Facebook-oldaluk alapján - úgy gondoltam, hogy ők fölújítják, és megmentik az utókornak a buszokat, amiket megvettek/megvesznek. Vagy ez csak látszat?
Nem csak te vagy így ezzel. Már mikor Szentendréről leadták utolsó napjaiban, hogy Szeged elviszi mondtam, hogy de jó lenne ha nem a bontóba vinnék el hanem mint a proto kocsi elvihetné a múzeum.
Január közepén lejárt az Aranybuszról a műszaki Szegeden, megbontva van félrelökve a telepen a szintén hasonlóan járt EJG-660 al. Kíváncsi leszek, hogy kapnak-e még esélyt vagy akkor ennyi volt.
Az ex. Zalás HNP-289,290-et eléggé dicsérik dinamikus motorja miatt, lámpától lámpáig a személyautó nem bírta megelőzni. A vázát azoknak felújították pár éve igaz?
Áh hagyd csak. Konkrétan minden topikban van valaki aki ha kell ha nem lepontoz embereket. Engem pl kettő topikban egyfolytában lepontozgat valami faszkalap azóta, hogy bejött ez az opció.
Azért bízom abban, hogy az a gyökér, az az egy, aki most is - olta a hozzászólást, legalább ilyet tud írni hasonló részletességgel. Nem kell elájulni a cikktől, mert lehetett volna többet, s biztos jobbat is írni, de ha már időt szenteltünk a megírásának, akkor minimum annyi engedtessék már meg nekünk, hogy on topicba belinkeljük, mert tudod, lehet hogy valakit még érdekelhet is. Gondolhatod, hogy nem megunknak írtuk.
Méghozzá lejárt műszakival és azzal a kis opcióval, hogy a váz javításra szorul. Feltételezem ugyanaz lett a sorsa mint a tesójának az Aranybusznak, hogy a kettes ajtónál ketté tört a váz. Nem sok jót lehet így jósolni neki. Akkoriban az Aranybusz is komoly erőfeszítések és emberek akarásán múlt, hogy egyben megmaradhatott és nem bontották el mert romokban volt.